Jij bent lekker orgineel zullen we maar zeggenquote:
Latente homoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Megter het volgende:
Neeeeee jitzzzze
oke dan ben ik wel 1.85quote:
Ik typte het alleen maar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Latente homo
Precies hetzelfde zeggen als ik
Fout gedachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:32 schreef Ballicious het volgende:
Dat denk ik wel ja
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo dat duurde wel lang hoor alleen die foto kijken, je bent daarna zeker meteen naar het toilet gerend he![]()
Ahh dat is goed zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff (waar is de opluchting-emoticon)
Ik ben 1,84 om precies te zijn![]()
het is ook nooit goed hehquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahh dat is goed zegik val oplange mannen (wat jij goddess? of ben je weg? en ijsmeis?)
ik ben tot nu toe nog t langstquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahh dat is goed zegik val oplange mannen (wat jij goddess? of ben je weg? en ijsmeis?)
Jitzzze valt ook op lange mannenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou toch bijquote:
volgens mij heb je gewoon een foto van mij gestuurd nu ik erover nadenk...quote:
Euhm als jij vind dat Fout gedacht een scheldwoord is wel jaquote:
Ben jij nog knapper dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je gewoon een foto van mij gestuurd nu ik erover nadenk...
Nee, natuurlijk niet. Voor apen kan ze gewoon naar de dierentuinquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je gewoon een foto van mij gestuurd nu ik erover nadenk...
Jij bent hier de aap met je banaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Voor apen kan ze gewoon naar de dierentuin
wie niet?quote:
INDERDAAD! Tell him Megter!quote:
Misschien is het beter als je gewoon je kop ff gaat houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef Ballicious het volgende:
Misschien begrijp je me enigzins verkeerd. Naar mijn idee zei ik dat nadat jij "fout gedacht" zei...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
O, ik snap het al. Teardrop heeft nog steeds geen meisje
ja ik weet tquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Don't worry
Complex weet hoe ik eruit zie! Vraagt aan hem!
Ik ben 1.70 (hoe gemiddeld..)
Na het sturen van mijn foto's ben ik ook wel benieuwd hoe mijn semi vriendin eruit zietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Don't worry
Complex weet hoe ik eruit zie! Vraagt aan hem!
Ik ben 1.70 (hoe gemiddeld..)
kom op jongens VECHTEN!!!!! ik zet mn geld op ballicious!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je gewoon je kop ff gaat houden![]()
Te laat, je bent een aap!. En dan Ernie als dekmantel gebruiken, foei!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
sssstttt, dat hoeft niet iedereen te weten
Ik zoek wel ff t adres op van mn sweetlakenationquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na het sturen van mijn foto's ben ik ook wel benieuwd hoe mijn semi vriendin eruit ziet
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Te laat, je bent een aap!. En dan Ernie als dekmantel gebruiken, foei!
Je bent zeker goed met photoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |