Yeeey!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik wel op mn computer staan. Ikke verscholen achter mn zonnebril. Ik mail hem wel even naar je
Forum afsluiten en eerst de dingen doen die je niet interessant vindtquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat nou als dat een opdracht is?
mogen wij op de bruiloft komen??quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik wel op mn computer staan. Ikke verscholen achter mn zonnebril. Ik mail hem wel even naar je
ja hier ook..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel dat dit een lange dag gaat worden. de afgelopen 2 uur zijn voorbij gekropen
Mn F5 knop is op dit moment aan het verslijtenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
F5, nog een keer.
Moet toch een keertje werken.
Kom je ff kopje koffie bij mij drinken dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hier ook..
maar vanmiddag krijg ik een nieuwe opdracht en morgen moet ik naar Utrecht
ctrl+rquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mn F5 knop is op dit moment aan het verslijten
ik druk tegenwoordig weer gewoon op REFRESH, dat valt wat minder opquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mn F5 knop is op dit moment aan het verslijten
is goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kom je ff kopje koffie bij mij drinken dan ?![]()
dat was ook mijn planquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
dan beschrijf je die leuke heel veel, en die andere maar een beetje
Deze topicreeks bevordert de productiviteit niet echt hequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff ik moet echt eens aan mijn verslagen gaan werken, maar ik heb echt geen zin
En dan gaan we daarna samen langs goddess, zal ze leuk vindenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna samen langs goddess, zal ze leuk vinden![]()
Nee echt zo irritant... ik heb vandaag nog niet eens een word document open staan voor mn verslagen... zo erg is het alquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
[..]
Deze topicreeks bevordert de productiviteit niet echt he
Dat is wel heel ernstig jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt zo irritant... ik heb vandaag nog niet eens een word document open staan voor mn verslagen... zo erg is het al![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee echt zo irritant... ik heb vandaag nog niet eens een word document open staan voor mn verslagen... zo erg is het al![]()
Mag ik getuige zijn, aangezien ik op het idee ben gekomen dit stagiaire topic te beginnen heb ik er toch een beetje voor gezorgd dat jullie elkaar hebben leren kennenquote:
You are a dreamworld honeyquote:
FEEST!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat als je niet van bruiloften houdt? komt er ook een feest?
Natuurlijk, met harde muziek en drankquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat als je niet van bruiloften houdt? komt er ook een feest?
11.20 = geen goedemorgenquote:
eerlijk gezegd is my world op dit moment niet zo spannendquote:
Jij wil maar 1 ding, een klein bruidsmeisje...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag ik getuige zijn, aangezien ik op het idee ben gekomen dit stagiaire topic te beginnen heb ik er toch een beetje voor gezorgd dat jullie elkaar hebben leren kennen![]()
Misschien op de vorige pagina, het gaat hard hier namelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag. Ik poste net iets. Maar me post staat er niet bij.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij wil maar 1 ding, een klein bruidsmeisje...![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij wil maar 1 ding, een klein bruidsmeisje...![]()
Ik ook, you and me together bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is my world op dit moment niet zo spannendik kan wel wat spannenders bedenken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu nog terugkomt hoor
Ze is nu van haar stoel afgevallen van de schrik. En plaatst die foto's op uglypeople.comquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
KRIJG NOU TIETENquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag. Ik poste net iets. Maar me post staat er niet bij.
Daar staat ie ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien op de vorige pagina, het gaat hard hier namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |