Zeeuwen Unitedquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
Megter... zullen we samen vechten, Zeeuwen!!!
mag ik dan ook meedoenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Kloetinge, maar da's wel gemeente Goes![]()
net zoals de geusen vroeger?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga even kijken, tot zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
Oke, ik kan t adres niet vinden.. tis allemaal met flash, weet iemand hoe ik erachter kan komen?
Anders moet je ff naar www.sweetlakenation.nl gaan en dan op Meet me klikken en dan zoek een maatje (screenname ijlien)
Kan je niet gewoon de foto postenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
Oke, ik kan t adres niet vinden.. tis allemaal met flash, weet iemand hoe ik erachter kan komen?
Anders moet je ff naar www.sweetlakenation.nl gaan en dan op Meet me klikken en dan zoek een maatje (screenname ijlien)
vroeger was het nog met een squote:
ja dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef IJlien het volgende:
Hm, moet zeggen dat de foto's die erop staan niet de aller aller gunstigste zijn..
Laten we het maar niet over jou gaan hebben he, iemand die al een spelfout in zn sig heeft staanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Logisch met zo'n verschijning, inkoppertje!![]()
Aan jou hebben we wat, je mag blijven op je stage. Ik zal je begeleider informeren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef c0mpleX het volgende:
oke ik zal de link geven: http://www.sweetlakenation.nl/meetme/profiel.cfm?id=3021&type=2
IJlien is ook een schatjequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef IJlien het volgende:
Hm, moet zeggen dat de foto's die erop staan niet de aller aller gunstigste zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |