Kom maar op met je bevelenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:En nu hup, naar ijsmeis luisteren jullie!
.
Dat is mijn afkorting van meisjequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij en vandale is meis ook geen woord
Wat weet vandale daar nu van, die wacht al jaren op antwoordquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij en vandale is meis ook geen woord
Nou, ff voor de duidelijkheid dan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel een topic openen met zo'n nickname.
By you command, ijsmissquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:En nu hup, naar ijsmeis luisteren jullie!
.
Wat was je vraag dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:15 schreef splendor het volgende:
Wat weet vandale daar nu van, die wacht al jaren op antwoord![]()
![]()
Dus je heet dus DusDusDuss ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou, ff voor de duidelijkheid dan!
Het is Sic-Sic-Sic en die S bungeld er een beetje bij om het geheel af te maken!
Het is dus NIET 666 wat veel mensen denken!
En SiC is ook niet Sick=ziek maar SiC betekend DUS in het Latijn!
Het wordt ook aan regels toegevoegd waarvan de auteur weet dat het "fout" is maar hij het er toch bij zet!
Een beetje duidelijk?
Nou maak je zelf ook al een fout, zeggen dat meis niet bestaat en je heet tenslotte ijsmeisquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nou al een paar varianten tegen gekomen van mijn nick.
Maar nu ga ik het probleem uit de wereld helpen.Een lesje ijsmeis!
ijsmeiz - Meis bestaat ook niet.
ijs, wantquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef gr8w8 het volgende:
Waar is ijs dan een afkorting van? BEn je echt zo kil, dat kan ik gewoon niet geloven.
Dus wel!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Yzmyz - Het enige wat ik hier op zeg is "Wtf?" .
Sssht, ik verander het even stiekem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef exec het volgende:
[..]
Nou maak je zelf ook al een fout, zeggen dat meis niet bestaat en je heet tenslotte ijsmeis![]()
en de extra s is voor de lispelaars onder ons...quote:
No shitquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en meis bestaat ook niet, maar het is een afkorting van meisje.
de 'S' wordt vaak vervangen door een 'Z' op het internetquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nou al een paar varianten tegen gekomen van mijn nick.
Maar nu ga ik het probleem uit de wereld helpen.Een lesje ijsmeis!
FOUT
eismeis - Ik houd niet van eieren
jismeis - Mijn nichtje heet idd Jiska, maar ik dus niet
eismijs - Zoals ik al zei, ik houd niet van eieren en mijs bestaat niet.
ijsmijs - Mijs bestaat dus niet.
Ijsmeis - Mijn nick begint met een lange ij, dus deze moet geheel met hoofdletters worden getypt.
ijzmeis - IJz bestaat niet.
ijsmeiz - Meis bestaat ook niet.
ijzmeiz - IJz en meiz bestaat niet.
ijsmuts - Ik heb dan wel een muts en misschien ben ik er ook een. Doch prefereer ik meis.
ijsmeisje - Ik ben dan wel klein, toch rijmt het op deze manier niet. Dus MEIS!
ijsmiss - Miss IJs ? Neee, dankje!
Yzmyz - Het enige wat ik hier op zeg is "Wtf?" .
uismuis - Ik zie er toch niet uit als een muis!GOED
ijsmeis - Ja! Ik houd van ijs en ik ben een meis(je)
IJsmeis - Ja! Mijn nick begint met een lange ij en dus schrijf je die geheel met hoofdletters.En nu hup, naar ijsmeis luisteren jullie!
.
Dood aan alle leet speakers danquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:27 schreef emkookmer het volgende:
[..]
de 'S' wordt vaak vervangen door een 'Z' op het internet
dat is 1337(leet) speak
dus dat kan je ze niet kwalijk nemen in mijn ogen
aan de ander kant toch weer wel![]()
en wat die 'ij' en 'ei' betreft zeker teweten dat mensen dat moeten goed typen![]()
Moet ik die er ook in zetten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
Ah wat ben je weer heerlijk aandachtsgeil [afbeelding]
Aandachtsgeil + postkrikken + kuttopic: Checkquote:
Ik heb alleen die eerste even toegevoegdquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aandachtsgeil + postkrikken + kuttopic: Check
lol zo kan je het ook spellenquote:
Met een paar welquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:36 schreef achmet het volgende:
wil je geen orgy met fok?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef rob_de_rechter het volgende:
zeikwijf
zijkweif
Zykwyf
zeykweyf
ziekwief
take a pick.
quote:
ziekelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef emkookmer het volgende:
[..]
[..]
\
echt zieklijk
ik krijg nu neigingen om een paar .......... te maken
* emkookmer houd zich in
Ow, biermeis?quote:
Ik ben voor jou een nobody net als jij voor mij een nobody bentquote:
Als ik kon bannen welquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:46 schreef Pharkus het volgende:
Komen er ook straffen te staan op mensen die moedwillig eismeis blijven schrijven?
maar wat is er nou ziekelijk aan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:46 schreef emkookmer het volgende:
[..]
Ik ben voor jou een nobody net als jij voor mij een nobody bent![]()
maar daar zijn we niet voor hier.
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb alleen die eerste even toegevoegd.
als ik erbij hoor welquote:
achmed moet met een dquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef achmet het volgende:
[..]
als ik erbij hoor wel
en daaamn wat zijn mensen onorgineel
gaan ze mijn wijsmeis stelen
Strafregels, 1000x schrijven "eismeis, jismeis eismijs, ijsmijs, Ijsmeis, ijzmeis, ijsmeiz, ijzmeiz, ijsmuts, ijsmeisje, ijsmiss, Yzmyz, uismuis, ijskonijn, ijsmies, ijsjemeisje, IceMice, olachicka, raketslet, wijsmeis, IjSmEIsJuHHH, aandachtsgeil, zeismeis, 1j5m315, Truus, ijshoer, zeikwijf, zijkweif,Zykwyf , zeykweyf, ziekwief, eigenwijsmeis, Saucijsmeis, ijstroel, ijstrut,spijsmeis, silviemeis zijn allemaal verkeerde benamingen om de naam van ijsmeis verkeerd te spellen. IJsmeis en ijsmeis zijn de enige twee correcte spellingsvormen"quote:
he wat jammer nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
No way, dan kan ik straks 500 pc's gaan uitdelen.
Dat doet niemand!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Strafregels, 1000x schrijven "eismeis, jismeis eismijs, ijsmijs, Ijsmeis, ijzmeis, ijsmeiz, ijzmeiz, ijsmuts, ijsmeisje, ijsmiss, Yzmyz, uismuis, ijskonijn, ijsmies, ijsjemeisje, IceMice, olachicka, raketslet, wijsmeis, IjSmEIsJuHHH, aandachtsgeil, zeismeis, 1j5m315, Truus, ijshoer, zeikwijf, zijkweif,Zykwyf , zeykweyf, ziekwief, eigenwijsmeis, Saucijsmeis, ijstroel, ijstrut,spijsmeis, silviemeis zijn allemaal verkeerde benamingen om de naam van ijsmeis verkeerd te spellen. IJsmeis en ijsmeis zijn de enige twee correcte spellingsvormen"
Maar dan wel handgeschreven zonder carbon en 5 pennen in je hand. Lijkt me een goede straf.
Het is niet mijn bedrijfje, ik help alleenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:59 schreef emkookmer het volgende:
[..]
he wat jammer nu
btw hoe gaat het met je bedrijfje?
als ik me het nog goed herinner ben je pas begonnen toch
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef nossio het volgende:
zeg ola mevrouw...werkt het al?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef AMD64 het volgende:
Maar IJsmeis of ijsmeis. Ging het dan echt knudde met somiige users?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
nee, ik wil ook genieten van je postopkrik actiequote:
Als het bedoeld was als postopkrik dan deed ik mijn OP niet editen, dan poste ik het wel zodat ik steeds voor elke nick een post erbij kreeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ik wil ook genieten van je postopkrik actie
ow het was natuurlijk om aandacht te scheppen dat iedereen jouw nickname anders spelt, uiteraard, i seequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het bedoeld was als postopkrik dan deed ik mijn OP niet editen, dan poste ik het wel zodat ik steeds voor elke nick een post erbij kreeg.
Nee, het was bedoeld om de mensen te laten zien hoe ze mijn nick moeten spellen, omdat ze dit wel eens fout doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow het was natuurlijk om aandacht te scheppen dat iedereen jouw nickname anders spelt, uiteraard, i see
zeg wijsmeis, ik ben niet gefrustreerd, ik wil alleen de achterligende gedachte ervan wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Dickhead. Open gewoon anders even je eigen topic voor je frustraties.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Dickhead. Open gewoon anders even je eigen topic voor je frustraties.
Die staat duidelijk in de OPquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeg wijsmeis, ik ben niet gefrustreerd, ik wil alleen de achterligende gedachte ervan weten
Mijn nick is geen woord.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef donald_dick het volgende:
anders lul je hier toch lekker verder
Worden die konsekwent verkeert woorden gesgreven
vind het er prima bijpassen
Sinds wanneer is een nick een woord?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef donald_dick het volgende:
anders lul je hier toch lekker verder
Worden die konsekwent verkeert woorden gesgreven
vind het er prima bijpassen
nicknamequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn nick is geen woord.
Maar als jij dat vind. Zet het dan in de feedback van ONZ.
Flauw. Maar je weet wat zij bedoeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nickname
naam (de ~ (m.), namen)
1 woord waarmee een persoon of zaak wordt aangeduid
2 bekendheid die iem. geniet
nee, want als ik nu aan ijsmijs denk, denk ik aan een aandachtsgeile zeikwijf zonder smaak. we hebben dus een nieuw woord ontdekt vandaagquote:
Doe niet zo stom zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want als ik nu aan ijsmijs denk, denk ik aan een aandachtsgeile zeikwijf zonder smaak. we hebben dus een nieuw woord ontdekt vandaag [afbeelding]
er zijn mensen in dit topic die er anders over denkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Doe niet zo stom zeg
IJsmeis is een normale meid/user.
correctie: jij denkt dat jij een nieuw woord hebt ontdektquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want als ik nu aan ijsmijs denk, denk ik aan een aandachtsgeile zeikwijf zonder smaak. we hebben dus een nieuw woord ontdekt vandaag [afbeelding]
Zoals jullie die om aandacht zoeken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er zijn mensen in dit topic die er anders over denken [afbeelding]
meningen zijn net als anussen, iedereen heeft er wel 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef emkookmer het volgende:
[..]
correctie: jij denkt dat jij een nieuw woord hebt ontdekt
ben ik overige niet mee eens![]()
vast nietquote:
Dat zei ik net alquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef TrenTs het volgende:
Ik noem d'r altijd sletje.
Vast niet dat ik je altijd zo noem.quote:
Ik zal hem binnenkort laten maken en aan TrenTs geven aangezien ie mijn nickname helemaal totaal verkeerd typt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Kciroy het volgende:
Als je iedereen die het fout schrijft nou zo'n shirt geeft, vergeten ze het nooooooooooit meer
[afbeelding]
![]()
Ik verander een woordje dan, maar voor de rest kan-ie wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal hem binnenkort laten maken en aan TrenTs geven aangezien ie mijn nickname helemaal totaal verkeerd typt!
Thank mên!
Ja, Rens. Iedereen weet wel waar die twee T's voor staan bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik verander een woordje dan, maar voor de rest kan-ie wel.
Boobie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Niet zeuren, ik krijg ook genoeg naar mijn kop geslingerd
Kreeg ik die maar naar mijn hoofd geslingerdquote:
vind je 't gek, met zo'n nickname?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Niet zeuren, ik krijg ook genoeg naar mijn kop geslingerd
Nee, Anne, die staan niet voor tieten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, Rens. Iedereen weet wel waar die twee T's voor staan bij jou.
TietRens.
Voor de mensen die mijn nickname niet kunnen spellen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
zeikwijf - Waarom?
zijkweif - Waarom?
Zykwyf - Waarom?
zeykweyf - Waarom?
ziekwief - Waarom?
Borsjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, Anne, die staan niet voor tieten.Alhoewel ik niks tegen twee parmantige borsjes heb.
Als ik er een T tussen zou zetten was de flow van de zin weg, yo.quote:
Je lijkt salvad0r welquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik er een T tussen zou zetten was de flow van de zin weg, yo.
reteketet ijsmeis in je bedquote:
Whehequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:58 schreef TrenTs het volgende:
Als ze ouder wordt: Vergrijsmeis.
Ik ben geen lelijke wigger.quote:
Ja hé, ik lig echt slap van het lachenquote:
Echt welquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
Boeiend, niemand kan mijn nickname fatsoenlijk spellen.
maar dat is dan ook niet zo vreemd met zo'n klote nickname.
kan mn lol niet op, wat een veelzijdige naam heb jij ijsmeisquote:
ja alleen jammer van ijsmeisquote:
denk het welquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Daar komt ze wel weer bovenop
Nietwaar IJsmeis!
Wees niet bang, de smeuige verhalen blijven tussen ons 2.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:!!
TrenTs, vertel ze nou niet mijn hele levensverhaal door middel van nicknames!
Dan maak je toch een nieuw topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan de OP vast niet meer aanpassen.
.
Er zijn er vast nog veel meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nu wel genoeg varianten, nietwaar?
ik voel een bestseller aankomenquote:
Inderdaad, allebei aandachtsgeile kinderenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik prefereer je "brechtje" te noemen.
Ik ben bijna kind-afquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Inderdaad, allebei aandachtsgeile kinderen
Die snap ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:04 schreef discoducky het volgende:
ijsmeis when come back bring pie!!!
Hij is goed hèquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben bijna kind-af.
en lol @ hollebollegijsmeisjes!
wordt t dan niet zijgreis? (zeisgrijs)quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Renesite het volgende:
Hijsgrijs
NIeuwe nick dus: ijswijfquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:Ik ben bijna kind-af.
Kijk, nou komen we ergensquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
ah:
http://www.weebl.jolt.co.uk/pie.htm.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
Kijk, nou komen we ergens![]()
[afbeelding]
Pie!meis
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef The_Langolier het volgende:
Ijsmeis![]()
Ik wil je.Hard!
![]()
Maar nu ga ik eten.![]()
Ik doe eigenlijk nooit pootje baden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Staat "Steekeenseenbreinaaldinhetstopcontactterwijljezittepootjebadenaandachtsgeilekutsnol" er al tussen?.
Was dat niet een van jouw klonen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Staat "Steekeenseenbreinaaldinhetstopcontactterwijljezittepootjebadenaandachtsgeilekutsnolstanova" er al tussen?.
Wat ben jij weer lief tegen anderenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Staat "Steekeenseenbreinaaldinhetstopcontactterwijljezittepootjebadenaandachtsgeilekutsnol" er al tussen?.
Is dat een complimentquote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef .iM het volgende:
What about "Nietwijs"?
ja.quote:
YellowFrogMeis danquote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geef je een schop, gebruk je imageshack
Ja, maar het staat wel leuk nu de wegwijspiet met pensioen is.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
wegwijsmeis.
Je wilt niet dat ik de weg wijsEcht waar!
De Club van sint zoekt en iemand die de weg wijst en leuke meiden dus ik zou zeggen........IJsmeis bel Jetix evenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
wegwijsmeis.
Je wilt niet dat ik de weg wijsEcht waar!
Dus je geeft toe dat je het wel een klein beetje bent?quote:ijshoer - Dat hoer valt wel mee hoor.
Nou, deze behoort gekickt te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:58 schreef jaguar het volgende:
is het "Nationale kick oude topics van ijsmeis week" ofzo?
Hi Ha Ho.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:00 schreef 907 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je het wel een klein beetje bent?![]()
En jij van die varkenskop?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef Asilanom het volgende:
Jij bent toch die van die foto's?
Ga jij eens doodquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ga jij eens dood
Kippenvanger
Kippenvangertje
dat verklaart een hoop. Rust zacht.quote:
Dankequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop. Rust zacht.![]()
Ja wat ben je weer wijsmeis!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Bekvechten is voor wijven.
als je zomaar gaat plakken...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Asilanom het volgende:
rarmeis.
ZOMGWTFBBQmeisquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je zomaar gaat plakken...
lollermeis
k*nkermeis
UTFSmeis
Boehhh, mijn mammie geeft me niet genoeg aandacht, laat ik het hier eens proberen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat en Narcist zeg. Verkapt "Open ff een eigen adoratie-topic"![]()
En dat figuurtje in je avatar. Houdt het nou die vuistjes bij de wangen, of achter de rug?
Maar waarom lopen die armen door naar achteren als die handen bij het gezicht zitten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |