lol zo kan je het ook spellenquote:
Met een paar welquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:36 schreef achmet het volgende:
wil je geen orgy met fok?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef rob_de_rechter het volgende:
zeikwijf
zijkweif
Zykwyf
zeykweyf
ziekwief
take a pick.
quote:
ziekelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef emkookmer het volgende:
[..]
[..]
\
echt zieklijk
ik krijg nu neigingen om een paar .......... te maken
* emkookmer houd zich in
Ow, biermeis?quote:
Ik ben voor jou een nobody net als jij voor mij een nobody bentquote:
Als ik kon bannen welquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:46 schreef Pharkus het volgende:
Komen er ook straffen te staan op mensen die moedwillig eismeis blijven schrijven?
maar wat is er nou ziekelijk aan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:46 schreef emkookmer het volgende:
[..]
Ik ben voor jou een nobody net als jij voor mij een nobody bent![]()
maar daar zijn we niet voor hier.
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb alleen die eerste even toegevoegd.
als ik erbij hoor welquote:
achmed moet met een dquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef achmet het volgende:
[..]
als ik erbij hoor wel
en daaamn wat zijn mensen onorgineel
gaan ze mijn wijsmeis stelen
Strafregels, 1000x schrijven "eismeis, jismeis eismijs, ijsmijs, Ijsmeis, ijzmeis, ijsmeiz, ijzmeiz, ijsmuts, ijsmeisje, ijsmiss, Yzmyz, uismuis, ijskonijn, ijsmies, ijsjemeisje, IceMice, olachicka, raketslet, wijsmeis, IjSmEIsJuHHH, aandachtsgeil, zeismeis, 1j5m315, Truus, ijshoer, zeikwijf, zijkweif,Zykwyf , zeykweyf, ziekwief, eigenwijsmeis, Saucijsmeis, ijstroel, ijstrut,spijsmeis, silviemeis zijn allemaal verkeerde benamingen om de naam van ijsmeis verkeerd te spellen. IJsmeis en ijsmeis zijn de enige twee correcte spellingsvormen"quote:
he wat jammer nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
No way, dan kan ik straks 500 pc's gaan uitdelen.
Dat doet niemand!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Strafregels, 1000x schrijven "eismeis, jismeis eismijs, ijsmijs, Ijsmeis, ijzmeis, ijsmeiz, ijzmeiz, ijsmuts, ijsmeisje, ijsmiss, Yzmyz, uismuis, ijskonijn, ijsmies, ijsjemeisje, IceMice, olachicka, raketslet, wijsmeis, IjSmEIsJuHHH, aandachtsgeil, zeismeis, 1j5m315, Truus, ijshoer, zeikwijf, zijkweif,Zykwyf , zeykweyf, ziekwief, eigenwijsmeis, Saucijsmeis, ijstroel, ijstrut,spijsmeis, silviemeis zijn allemaal verkeerde benamingen om de naam van ijsmeis verkeerd te spellen. IJsmeis en ijsmeis zijn de enige twee correcte spellingsvormen"
Maar dan wel handgeschreven zonder carbon en 5 pennen in je hand. Lijkt me een goede straf.
Het is niet mijn bedrijfje, ik help alleenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:59 schreef emkookmer het volgende:
[..]
he wat jammer nu
btw hoe gaat het met je bedrijfje?
als ik me het nog goed herinner ben je pas begonnen toch
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aandachtsgeil + postkrikken + kuttopic: Check
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef nossio het volgende:
zeg ola mevrouw...werkt het al?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef AMD64 het volgende:
Maar IJsmeis of ijsmeis. Ging het dan echt knudde met somiige users?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aandachtsgeil + postkrikken + kuttopic: Check
nee, ik wil ook genieten van je postopkrik actiequote:
Als het bedoeld was als postopkrik dan deed ik mijn OP niet editen, dan poste ik het wel zodat ik steeds voor elke nick een post erbij kreeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ik wil ook genieten van je postopkrik actie
ow het was natuurlijk om aandacht te scheppen dat iedereen jouw nickname anders spelt, uiteraard, i seequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het bedoeld was als postopkrik dan deed ik mijn OP niet editen, dan poste ik het wel zodat ik steeds voor elke nick een post erbij kreeg.
Nee, het was bedoeld om de mensen te laten zien hoe ze mijn nick moeten spellen, omdat ze dit wel eens fout doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow het was natuurlijk om aandacht te scheppen dat iedereen jouw nickname anders spelt, uiteraard, i see
zeg wijsmeis, ik ben niet gefrustreerd, ik wil alleen de achterligende gedachte ervan wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Dickhead. Open gewoon anders even je eigen topic voor je frustraties.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Dickhead. Open gewoon anders even je eigen topic voor je frustraties.
Die staat duidelijk in de OPquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeg wijsmeis, ik ben niet gefrustreerd, ik wil alleen de achterligende gedachte ervan weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |