Kom maar op met je bevelenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:En nu hup, naar ijsmeis luisteren jullie!
.
Dat is mijn afkorting van meisjequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij en vandale is meis ook geen woord
Wat weet vandale daar nu van, die wacht al jaren op antwoordquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij en vandale is meis ook geen woord
Nou, ff voor de duidelijkheid dan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel een topic openen met zo'n nickname.
By you command, ijsmissquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:En nu hup, naar ijsmeis luisteren jullie!
.
Wat was je vraag dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:15 schreef splendor het volgende:
Wat weet vandale daar nu van, die wacht al jaren op antwoord![]()
![]()
Dus je heet dus DusDusDuss ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou, ff voor de duidelijkheid dan!
Het is Sic-Sic-Sic en die S bungeld er een beetje bij om het geheel af te maken!
Het is dus NIET 666 wat veel mensen denken!
En SiC is ook niet Sick=ziek maar SiC betekend DUS in het Latijn!
Het wordt ook aan regels toegevoegd waarvan de auteur weet dat het "fout" is maar hij het er toch bij zet!
Een beetje duidelijk?
Nou maak je zelf ook al een fout, zeggen dat meis niet bestaat en je heet tenslotte ijsmeisquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nou al een paar varianten tegen gekomen van mijn nick.
Maar nu ga ik het probleem uit de wereld helpen.Een lesje ijsmeis!
ijsmeiz - Meis bestaat ook niet.
ijs, wantquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef gr8w8 het volgende:
Waar is ijs dan een afkorting van? BEn je echt zo kil, dat kan ik gewoon niet geloven.
Dus wel!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Yzmyz - Het enige wat ik hier op zeg is "Wtf?" .
Sssht, ik verander het even stiekem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef exec het volgende:
[..]
Nou maak je zelf ook al een fout, zeggen dat meis niet bestaat en je heet tenslotte ijsmeis![]()
en de extra s is voor de lispelaars onder ons...quote:
No shitquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en meis bestaat ook niet, maar het is een afkorting van meisje.
de 'S' wordt vaak vervangen door een 'Z' op het internetquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nou al een paar varianten tegen gekomen van mijn nick.
Maar nu ga ik het probleem uit de wereld helpen.Een lesje ijsmeis!
FOUT
eismeis - Ik houd niet van eieren
jismeis - Mijn nichtje heet idd Jiska, maar ik dus niet
eismijs - Zoals ik al zei, ik houd niet van eieren en mijs bestaat niet.
ijsmijs - Mijs bestaat dus niet.
Ijsmeis - Mijn nick begint met een lange ij, dus deze moet geheel met hoofdletters worden getypt.
ijzmeis - IJz bestaat niet.
ijsmeiz - Meis bestaat ook niet.
ijzmeiz - IJz en meiz bestaat niet.
ijsmuts - Ik heb dan wel een muts en misschien ben ik er ook een. Doch prefereer ik meis.
ijsmeisje - Ik ben dan wel klein, toch rijmt het op deze manier niet. Dus MEIS!
ijsmiss - Miss IJs ? Neee, dankje!
Yzmyz - Het enige wat ik hier op zeg is "Wtf?" .
uismuis - Ik zie er toch niet uit als een muis!GOED
ijsmeis - Ja! Ik houd van ijs en ik ben een meis(je)
IJsmeis - Ja! Mijn nick begint met een lange ij en dus schrijf je die geheel met hoofdletters.En nu hup, naar ijsmeis luisteren jullie!
.
Dood aan alle leet speakers danquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:27 schreef emkookmer het volgende:
[..]
de 'S' wordt vaak vervangen door een 'Z' op het internet
dat is 1337(leet) speak
dus dat kan je ze niet kwalijk nemen in mijn ogen
aan de ander kant toch weer wel![]()
en wat die 'ij' en 'ei' betreft zeker teweten dat mensen dat moeten goed typen![]()
Moet ik die er ook in zetten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
Ah wat ben je weer heerlijk aandachtsgeil [afbeelding]
Aandachtsgeil + postkrikken + kuttopic: Checkquote:
Ik heb alleen die eerste even toegevoegdquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aandachtsgeil + postkrikken + kuttopic: Check
lol zo kan je het ook spellenquote:
Met een paar welquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:36 schreef achmet het volgende:
wil je geen orgy met fok?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef rob_de_rechter het volgende:
zeikwijf
zijkweif
Zykwyf
zeykweyf
ziekwief
take a pick.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |