ik voel een bestseller aankomenquote:
Inderdaad, allebei aandachtsgeile kinderenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik prefereer je "brechtje" te noemen.
Ik ben bijna kind-afquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Inderdaad, allebei aandachtsgeile kinderen
Die snap ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:04 schreef discoducky het volgende:
ijsmeis when come back bring pie!!!
Hij is goed hèquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben bijna kind-af.
en lol @ hollebollegijsmeisjes!
wordt t dan niet zijgreis? (zeisgrijs)quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Renesite het volgende:
Hijsgrijs
NIeuwe nick dus: ijswijfquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:Ik ben bijna kind-af.
Kijk, nou komen we ergensquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
ah:
http://www.weebl.jolt.co.uk/pie.htm.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
Kijk, nou komen we ergens![]()
[afbeelding]
Pie!meis
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef The_Langolier het volgende:
Ijsmeis![]()
Ik wil je.Hard!
![]()
Maar nu ga ik eten.![]()
Ik doe eigenlijk nooit pootje baden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Staat "Steekeenseenbreinaaldinhetstopcontactterwijljezittepootjebadenaandachtsgeilekutsnol" er al tussen?.
Was dat niet een van jouw klonen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Staat "Steekeenseenbreinaaldinhetstopcontactterwijljezittepootjebadenaandachtsgeilekutsnolstanova" er al tussen?.
Wat ben jij weer lief tegen anderenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Staat "Steekeenseenbreinaaldinhetstopcontactterwijljezittepootjebadenaandachtsgeilekutsnol" er al tussen?.
Is dat een complimentquote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef .iM het volgende:
What about "Nietwijs"?
ja.quote:
YellowFrogMeis danquote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geef je een schop, gebruk je imageshack
Ja, maar het staat wel leuk nu de wegwijspiet met pensioen is.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
wegwijsmeis.
Je wilt niet dat ik de weg wijsEcht waar!
De Club van sint zoekt en iemand die de weg wijst en leuke meiden dus ik zou zeggen........IJsmeis bel Jetix evenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
wegwijsmeis.
Je wilt niet dat ik de weg wijsEcht waar!
Dus je geeft toe dat je het wel een klein beetje bent?quote:ijshoer - Dat hoer valt wel mee hoor.
Nou, deze behoort gekickt te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:58 schreef jaguar het volgende:
is het "Nationale kick oude topics van ijsmeis week" ofzo?
Hi Ha Ho.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:00 schreef 907 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je het wel een klein beetje bent?![]()
En jij van die varkenskop?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef Asilanom het volgende:
Jij bent toch die van die foto's?
Ga jij eens doodquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ga jij eens dood
Kippenvanger
Kippenvangertje
dat verklaart een hoop. Rust zacht.quote:
Dankequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop. Rust zacht.![]()
Ja wat ben je weer wijsmeis!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Bekvechten is voor wijven.
als je zomaar gaat plakken...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Asilanom het volgende:
rarmeis.
ZOMGWTFBBQmeisquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je zomaar gaat plakken...
lollermeis
k*nkermeis
UTFSmeis
Boehhh, mijn mammie geeft me niet genoeg aandacht, laat ik het hier eens proberen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat en Narcist zeg. Verkapt "Open ff een eigen adoratie-topic"![]()
En dat figuurtje in je avatar. Houdt het nou die vuistjes bij de wangen, of achter de rug?
Maar waarom lopen die armen door naar achteren als die handen bij het gezicht zitten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |