Mijn nick is geen woord.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef donald_dick het volgende:
anders lul je hier toch lekker verder
Worden die konsekwent verkeert woorden gesgreven
vind het er prima bijpassen
Sinds wanneer is een nick een woord?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef donald_dick het volgende:
anders lul je hier toch lekker verder
Worden die konsekwent verkeert woorden gesgreven
vind het er prima bijpassen
nicknamequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn nick is geen woord.
Maar als jij dat vind. Zet het dan in de feedback van ONZ.
Flauw. Maar je weet wat zij bedoeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nickname
naam (de ~ (m.), namen)
1 woord waarmee een persoon of zaak wordt aangeduid
2 bekendheid die iem. geniet
nee, want als ik nu aan ijsmijs denk, denk ik aan een aandachtsgeile zeikwijf zonder smaak. we hebben dus een nieuw woord ontdekt vandaagquote:
Doe niet zo stom zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want als ik nu aan ijsmijs denk, denk ik aan een aandachtsgeile zeikwijf zonder smaak. we hebben dus een nieuw woord ontdekt vandaag [afbeelding]
er zijn mensen in dit topic die er anders over denkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Doe niet zo stom zeg
IJsmeis is een normale meid/user.
correctie: jij denkt dat jij een nieuw woord hebt ontdektquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want als ik nu aan ijsmijs denk, denk ik aan een aandachtsgeile zeikwijf zonder smaak. we hebben dus een nieuw woord ontdekt vandaag [afbeelding]
Zoals jullie die om aandacht zoeken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er zijn mensen in dit topic die er anders over denken [afbeelding]
meningen zijn net als anussen, iedereen heeft er wel 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef emkookmer het volgende:
[..]
correctie: jij denkt dat jij een nieuw woord hebt ontdekt
ben ik overige niet mee eens![]()
vast nietquote:
Dat zei ik net alquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef TrenTs het volgende:
Ik noem d'r altijd sletje.
Vast niet dat ik je altijd zo noem.quote:
Ik zal hem binnenkort laten maken en aan TrenTs geven aangezien ie mijn nickname helemaal totaal verkeerd typt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Kciroy het volgende:
Als je iedereen die het fout schrijft nou zo'n shirt geeft, vergeten ze het nooooooooooit meer
[afbeelding]
![]()
Ik verander een woordje dan, maar voor de rest kan-ie wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal hem binnenkort laten maken en aan TrenTs geven aangezien ie mijn nickname helemaal totaal verkeerd typt!
Thank mên!
Ja, Rens. Iedereen weet wel waar die twee T's voor staan bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik verander een woordje dan, maar voor de rest kan-ie wel.
Boobie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Niet zeuren, ik krijg ook genoeg naar mijn kop geslingerd
Kreeg ik die maar naar mijn hoofd geslingerdquote:
vind je 't gek, met zo'n nickname?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Niet zeuren, ik krijg ook genoeg naar mijn kop geslingerd
Nee, Anne, die staan niet voor tieten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, Rens. Iedereen weet wel waar die twee T's voor staan bij jou.
TietRens.
Voor de mensen die mijn nickname niet kunnen spellen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
zeikwijf - Waarom?
zijkweif - Waarom?
Zykwyf - Waarom?
zeykweyf - Waarom?
ziekwief - Waarom?
Borsjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, Anne, die staan niet voor tieten.Alhoewel ik niks tegen twee parmantige borsjes heb.
Als ik er een T tussen zou zetten was de flow van de zin weg, yo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |