Nog maar 97, dat is nog dit jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef Jappr het volgende:
tijd voor een D-jubilieum pre-feestje, ranja?
Hopelijk wel voldoende tijd om uit te zoeken hoe ik foto's en plaatjes erop kan krijgen, zodat ik een mooie jubileumpuzzel kan proberen te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nog maar 97, dat is nog dit jaarLaat die afbeelding alvast maar staan in de OP
Dan huren we Ahoy af.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, bij 500 moeten we groots uitpakken hoor
Ik heb er nog maar vier...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een offtopic-vraagje:
Ik wilde kijken vanaf welk deel ik nu eigenlijk al meespeel, maar mijn postgeschiedenis reikt niet verder dan 6 pagina's. Is jullie postgeschiedenis wel compleet?
De postgeschiedenis is een tijdje terug bij iedereen gewist, net als de zoekfunctie. Dit omdat FOK! toen telkens niet werkte of heel traag was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wilde kijken vanaf welk deel ik nu eigenlijk al meespeel, maar mijn postgeschiedenis reikt niet verder dan 6 pagina's. Is jullie postgeschiedenis wel compleet?
Dat heb ik zojuist gedaan. Speel toch al zo'n 300 topics meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef Jappr het volgende:
als je zin hebt kan je even zoeken door elke keer de eerste titel aan te klikken van de 'vorige topics' in de OP.. zo kom je vanzelf uit bij de eerste, en als je even in je opties op 300 berichten per topic zet, dan kan je vlug met de zoekfunctie van je browser je naam er uit pikken
het is behelpen.. maar niet onmogelijk
Ik ben er vanaf deeltje 62 of 63 bij gekomen dacht ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Neehee, Amsterdamman!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef Jappr het volgende:
Het is wel duidelijk dat ranja (met invloed van de movie trivia) de held is die het allemaal is begonnen
ik ook zowiets.. maar daarna weer 300 topics afwezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf deeltje 62 of 63 bij gekomen dacht ik
Ach, ik deel mijn kennis graag met je hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:37 schreef belsen het volgende:
Ik doe mee vanaf topic 13.
Veel geleerd sinds die tijd overigens...
zeg dan even het juiste antwoord...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:42 schreef bigshadow het volgende:
Ach, ik deel mijn kennis graag met je hoor![]()
ranja heeft het gebouw verlatenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi allemaal, dit is een 'mijn-jubileum-vraag-komt-er-begin-van-de-avond-aan-en-hij-is-geweldig-al-zeg-ik-zelf' TVP
Jaja, iets later in het begin van de avond dus. Geduld is een schone zaak.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]dit is het begin van de avond, dus kom maar op!
Nightwish wel uit Finlandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:34 schreef Neleos het volgende:
Nightwish niet uit Finland??
You got itquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is Tim Finn juist geen Fin
Ochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is Tim Finn juist geen Fin
Inderdaad,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
System of a down ?
Je hints waren te moeilijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef ranja het volgende:
Echt vaag dat die van mij niet geraden isIk dacht echt dat-ie te makkelijk zou zijn
Had er eigenlijk bij moeten zeggen dat ik geen 'the' wilde zienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Neleos het volgende:
zoiets?
The Jimi Hendrix Experience
Red Hot Chilli Peppers
Face A La Mer
Kovin Lentaen Kotin Kaiplan
The Manic Street Preachers
Rage Against The Machine
Queens Of The Stoneage
Tokyo Ska Paradise Orchestra
Big Bad Voodoo Daddy
Temple Of The Dog
Ja eigenlijk heel flauw van mij, maar ik zag dat er nog niemand anders een lijstje had gepost, dus gooide ik hem d'r maar vast in.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Had er eigenlijk bij moeten zeggen dat ik geen 'the' wilde zien![]()
neleos + 1
AC/DCquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
Erelijstje van?
WLR 3-13/x
RNRD 26-6/x
HTH 27-4/x+1
T 6-10/x+12
MT 23-3/x+13
BG 19-6/x+15
(titel hp-aw/jaar)
is foutquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef ranja het volgende:
Endless road
Die laatste dus. Endless Road ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef ranja het volgende:
I'm specialized in you
Endless road
Man with the golden voice?
4 stuks en zonet bedoelde je denk ik Live it up en dat is na de 3 die ik bedoel de grootste...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef ranja het volgende:
Ik weet dat Endless road ondanks dat-ie geen top 10 heeft gehaald wel in het jaaroverzicht stond van dat jaar doordat-ie er heel lang in had gestaan (10 weken ofzo). Vandaar dat ik die er bij noemde... ik heb trouwens geen idee hoeveel top 10's ze hebben gehad.
dat was dan een goed idee van jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef DaisyDuke het volgende:
I'm only shooting love?
Hoewel ik er dan één "i" bij verzin...
Hear hearquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Koptelefoon concerten
Jazeker!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:27 schreef bigshadow het volgende:
Bright eyes toch?
Damn... dat ik die toch mis omdat ik ff elders bezig ben.... ga er wel naar toe gelukkig de 12e juli...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Van wie zijn de volgende albumtitels:
Lifted, or The Story is in the Soil, Keep your Ear to the Ground
There Is No Beginning to the Story
Fevers and Mirrors
Oh Holy Fools
One Jug of Wine, Two Vessels
Nee, die pikkies zijn maar lichtgewichten voor onze markquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:32 schreef GLO het volgende:
Men2B?
Een van die pikkies heet Mark, vandaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, die pikkies zijn maar lichtgewichten voor onze mark
Zelfs! mark zal Kane kunnen versterken, misschien speelt hij wel een goede baspartijquote:
Goh...was die net gesteld ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jazzanova
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef bigshadow het volgende:
De eerste is Paul De Leeuw - Ik wil niet dat je liegtDe rest echt geen idee
ik was ondertussen ff cdtje aan het bakken, vandaar dat ik ff niks zei. Tweede was idd My Girlfriend's Girlfriend van Type O Negative. En de derde (de moeilijkste dacht ik) had nbdbd goed (en idd geschreven door Burt Bacharach)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
3 is Gene Pitney - 24 hours from Tulsa
ach er staat ook product of vinnland op het hoesje dus zover zat je er niet naastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ja, ik checkte het even. Dacht altijd dat ze uit Finland kwamen vanwege die extreem lange songtitel op October Rust. Maar je hebt gelijk. Boomlang was iig al wel een aardige hint. Excuses voor de verwarring
Waarom vergeten we allebei Cannibal Corpse?:quote:
Smart ass!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En er van uitgaande dat het een vervolgvraag is: Blood For Blood?
Ja, zo dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Neequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Serieuze gok: Tiger Army
bigshadow + 1quote:
Ja, dat doe je snelquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Face Tomorrow toch?
quote:-
(single, Magnetron Music/Top
Notch/PIAS, release: 17 mei)
Nu is het nog leuk, maar als over een paar weken iedereen ongevraagd 'watisnjou?' vraagt, 'keaanker, keaaanker!' roept of de telefoon opneemt met 'feshizzle, watskeburt?' dan zullen we ons toch afvragen waar we in hemelsnaam aan begonnen zijn. En dan zal ik zeggen: ik heb je gewaarschuwd, dit is de meest krankzinnige en aanstekelijke hit van het jaar, tot je gillend de radio uit het raam smijt. Keaanker!-
(single, Magnetron Music/Top Notch/PIAS)
Al enige tijd te horen in 3VOOR12XL en nu uit op single. Ik voorspel een nummer-1-hit binnen een maand. Superfunky, superleuk en superaanstekelijk.
Oh, dat had ik dan even moeten wegsmiley-en natuurlijk. Maar goed, verdiend is verdiend:quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:57 schreef GLO het volgende:
O nee, watskeburt lees ik nu pas: De Jeugd Van Tegenwoordig!
Iddquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet Que Pasa?
Hij is heel apart en heeeeeeeel aanstekelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:01 schreef GLO het volgende:
Ghehehe. Zonder dat had ik 't idd niet geweten, want ik heb 't nummer nog nooit gehoord. Ben onderhand trouwens wel benieuwd; een nummer dat van 3voor12 tot aan de Hitkrant bejubeld wordt, moet wel wat zijn
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef GLO het volgende:
De hint was geweest dat 't een soort vervolgvraag was
Nope. Geen van de albums zijn metal overigens. Een album komt uit 1999 (maar die raden jullie nóóóóóóóit) en de andere is gloedjefonkelspiksplinterbrandnieuw. Gisteren uitgekomen, maar waarschijnlijk alleen in de Duitse winkels te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Enige interessante in metal-land wat onlangs uit is gekomen is:
NIN - With Teeth
System of a Down - Mesmarize
Mudvayne - Lost & Found
Maar ik denk dat je die niet hebt gekocht
Ach, 't zijn allemaal Aardschokbands, dat is metal genoeg voor mij. Maar ik heb geen idee, dus ik kan rustig gaan slapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Geen van de albums zijn metal overigens. Een album komt uit 1999 (maar die raden jullie nóóóóóóóit) en de andere is gloedjefonkelspiksplinterbrandnieuw. Gisteren uitgekomen, maar waarschijnlijk alleen in de Duitse winkels te vinden.
Nee, ik bedoelde van mijn aankopen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, 't zijn allemaal Aardschokbands, dat is metal genoeg voor mij. Maar ik heb geen idee, dus ik kan rustig gaan slapen
Ah so, ik was al bang een metalpurist voor me te hebben. Maar goed: ik ging slapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde van mijn aankopen...
Nee hoor, absoluut niet!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah so, ik was al bang een metalpurist voor me te hebben. Maar goed: ik ging slapen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:13 schreef GLO het volgende:
Ah. Is er weer een nieuwe cd van Deine Lakaien uit?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:39 schreef GLO het volgende:
Is dat Wir Sind Helden? Zal wel niet hè, die zijn met meer...
Nope.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:44 schreef GLO het volgende:
VNV Nation?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope.
Ik maak er wel een anagram van, ik wil slapen namelijk
TLAQN
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Qlant?
Qantl?
Ik geef het op. Ga maar lekker slapen, kan ik verder aan het werk
Ja, het is één woord, beginnend met de Q.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Is het wel 1 woord?
Ik bewonder je doorzettingsvermogen, maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:00 schreef GLO het volgende:
Qalnt?
Maar natuurlijk!! Qntal! Ge-wel-dig!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:13 schreef GLO het volgende:
Qnlat?
Qntal?
Qnlta?
Qntla?
Dat zijn alle varianten dacht ik. Nu moet-ie 'r toch bij zitten
Qntal wordt vaak als 'kantal' of 'kwantal' uitgesproken, maar het moet geloof ik als 'kwintal'.quote:
Nooooooooit van gehoord...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!! Qntal! Ge-wel-dig!!!
GLO + 1
Zal ik doen. Nu wil ik het zien en horen ook.quote:Tip: surf eens naar www.qntal.de . Alleen de site is al meer dan de moeite waard.
Nou eh, net zo weinig als die andere Qnakkersquote:Het andere album dat ik heb besteld is Mila Mar - Nova, maar dat zal je net zo weinig zeggen denk ik...
Als het een 'kw'-klank moet zijn, zou er een u tussen moeten staan. Maar zoals het er staat is het volgens mij taaltechnisch sowieso niet uitspreekbaar, tenminste niet in het Duits of het Engels. Dus mogen we het vast zelf wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Qntal wordt vaak als 'kantal' of 'kwantal' uitgesproken, maar het moet geloof ik als 'kwintal'.
Qntal is iets middeleeuws....quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Als het een 'kw'-klank moet zijn, zou er een u tussen moeten staan. Maar zoals het er staat is het volgens mij taaltechnisch sowieso niet uitspreekbaar, tenminste niet in het Duits of het Engels. Dus mogen we het vast zelf weten
Oh, op die fiets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Qntal is iets middeleeuws....
Whoa, idd, stemmetje! Is Mila Mar haar naam of die van de band?quote:Wil je weten wat Mila Mar is? Hier vind je een mp3 van het meesterlijke 'Djanga':
http://www.milamar.de/Downloads/Dateien/djanga_High.mp3
Wat kan dat mens zingen zeg!!
Van de band, zijn met zijn tweetjes. Morgen komt de cd binnen, hoop dat er meer van dit soort hoogstandjes opstaan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
[..]
Whoa, idd, stemmetje! Is Mila Mar haar naam of die van de band?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:36 schreef UIO_AMS het volgende:
staat er nog een vraag open?
Nee, maar ik wil er wel een stellen. Ben tenslotte a/d beurtquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:36 schreef UIO_AMS het volgende:
staat er nog een vraag open?
Check!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens, Qntal heeft op 2 tracks na van iedere nieuwe track 90 sec. online gezet
Heb je wel RealPlayer voor nodig...
Nu echt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geen idee, dus ik ga welterusten zeggen, moet om 8.30 bij de dierenarts zijn
Welterusten!!
Da's alvast goed. Maar nu de derde foto nog, en het verband met de andere twee...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef UIO_AMS het volgende:
meneer en mevrouw gilberto van de Girl from Ipanema
wil je meer weten?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef UIO_AMS het volgende:
o, en hun dochter zie ik nu (plaatje was nog niet doorgeladen)
Waar zit je dan? In Quito?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef UIO_AMS het volgende:
en toen ging de telefoon. moet een vriend van me van z´n werk ophalen. nee, niet midden in de nacht, het is hier vroeg in de avond
Post 'm maar als je terug bent. Kun je onderweg bedenken. Er komt hier toch niemand meer vannacht (vanavond voor jou).quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Joao, Astrud en ... de naam van de dochter van Joao ben ik even kwijt.
Maar ik moet nu weg.
Nope, in Colorado. Niet zo leuk als Quito, maar ook niet verkeerd.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope, in Colorado. Niet zo leuk als Quito, maar ook niet verkeerd.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:39 schreef GLO het volgende:
Wie zijn dit en wat hebben zij met elkaar te maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:The direction of the eye, so misleading
The defection of the soul, nauseously quick
I don’t question, our existence
I just question, our modern needs
Heel goed, geweldig nummer ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Pearl Jam - Garden
Bingo! Captain Redbeard +1quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De Kreuners ?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef cafca het volgende:
Front 242!
Zie je wel dat wat extra bedenktijd hielpquote:Op woensdag 11 mei 2005 03:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Bebel
Ik ga nu iets eten en daarna nog de stad in. Tegen de tijd dat ik terug kom is het al ochtend bij jullie en ik denk niet dat ik dan nog online zal komen. Ik laat de volgende vraag dus aan de ochtendploeg.
Correct! peaceman +1quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef peaceman het volgende:
Heather Nova
The Pixies
!!!
Franz Ferdinand
The Prodigy
Marlyn manson
Maximo Park
Dorpkick Murphies
Apocaliptica
The hives
quote:Terwijl de eerste cd een bladerloze herfst oproept, huppelt het viertal op de nieuwe plaat vrolijk door een zomerse wei vol distortion. De onweerstaanbare songs bruisen als aspirines in helder water. Poppy gitaren zijn terug, stuwende discobeats en hilarische hooks doen denken aan de resem uitgelaten postpunkbands uit de jaren tachtig. De retrorakker in u herkent zonder twijfel de stuwende waves uit de tijd dat London Calling niet op vaders platenspeler mocht.
Die zitten nog in de studio. Hoe was het bij de dierenarts?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nieuwe Franz Ferdinand?
Longontsteking... Arme Elfje....quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Die zitten nog in de studio. Hoe was het bij de dierenarts?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
subliminl kill
Da's niet zo mooi. Is ze te redden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Longontsteking... Arme Elfje....
zeker! en hoe heet hun "nieuwe" album?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Confuse The Cat zeker?
Oh, dus die "eerste plaat" was van een andere band! Sneaky!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef cafca het volgende:
Nog maar een hintje dan:
is de nieuwe band rond Geert Plessers (ex-Reiziger en ex-Kosjer D). De bandleden bouwen verder op de gitaartraditie van Reiziger, dat in Europa faam verwierf met een stel knappe platen. De emotionele indie-rock van Reiziger maakt nu plaats voor de zorgeloze grootstadgeluiden van
. Zonnige indiepop met een Monty Python-achtige knipoog naar de tijd dat gitaren nog konden praten.
Nou...laat maar... Ik keur hem goed DaisyDuke +1quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen idee.
Anti-biotica, maar probeer dat maar eens naar binnen te krijgen...quote:
Oh, Sorry. "New Medicine" was hetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dank je, maar hoe heet die nieuwe plaat nou?
Toch niet. CTC bracht eerder al de CD Kiss kiss kissinger uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dus die "eerste plaat" was van een andere band! Sneaky!
Yummiequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Anti-biotica, maar probeer dat maar eens naar binnen te krijgen...
...Ga vanmiddag slagroomsoesjes halen, daar doen die beesten het meestal wel voor!
Dan is het goed. Wel verwarrend dan, die quotes, vind ik tenminste. Zeker omdat jij ook nog 's aanhalingstekens rond het woord nieuwe gebruikte...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch niet. CTC bracht eerder al de CD Kiss kiss kissinger uit
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stephen Malkmus ?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Radiohead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |