Maar natuurlijk!! Qntal! Ge-wel-dig!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:13 schreef GLO het volgende:
Qnlat?
Qntal?
Qnlta?
Qntla?
Dat zijn alle varianten dacht ik. Nu moet-ie 'r toch bij zitten
Qntal wordt vaak als 'kantal' of 'kwantal' uitgesproken, maar het moet geloof ik als 'kwintal'.quote:
Nooooooooit van gehoord...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!! Qntal! Ge-wel-dig!!!
GLO + 1
Zal ik doen. Nu wil ik het zien en horen ook.quote:Tip: surf eens naar www.qntal.de . Alleen de site is al meer dan de moeite waard.
Nou eh, net zo weinig als die andere Qnakkersquote:Het andere album dat ik heb besteld is Mila Mar - Nova, maar dat zal je net zo weinig zeggen denk ik...
Als het een 'kw'-klank moet zijn, zou er een u tussen moeten staan. Maar zoals het er staat is het volgens mij taaltechnisch sowieso niet uitspreekbaar, tenminste niet in het Duits of het Engels. Dus mogen we het vast zelf wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Qntal wordt vaak als 'kantal' of 'kwantal' uitgesproken, maar het moet geloof ik als 'kwintal'.
Qntal is iets middeleeuws....quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Als het een 'kw'-klank moet zijn, zou er een u tussen moeten staan. Maar zoals het er staat is het volgens mij taaltechnisch sowieso niet uitspreekbaar, tenminste niet in het Duits of het Engels. Dus mogen we het vast zelf weten
Oh, op die fiets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Qntal is iets middeleeuws....
Whoa, idd, stemmetje! Is Mila Mar haar naam of die van de band?quote:Wil je weten wat Mila Mar is? Hier vind je een mp3 van het meesterlijke 'Djanga':
http://www.milamar.de/Downloads/Dateien/djanga_High.mp3
Wat kan dat mens zingen zeg!!
Van de band, zijn met zijn tweetjes. Morgen komt de cd binnen, hoop dat er meer van dit soort hoogstandjes opstaan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
[..]
Whoa, idd, stemmetje! Is Mila Mar haar naam of die van de band?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:36 schreef UIO_AMS het volgende:
staat er nog een vraag open?
Nee, maar ik wil er wel een stellen. Ben tenslotte a/d beurtquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:36 schreef UIO_AMS het volgende:
staat er nog een vraag open?
Check!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens, Qntal heeft op 2 tracks na van iedere nieuwe track 90 sec. online gezet
Heb je wel RealPlayer voor nodig...
Nu echt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geen idee, dus ik ga welterusten zeggen, moet om 8.30 bij de dierenarts zijn
Welterusten!!
Da's alvast goed. Maar nu de derde foto nog, en het verband met de andere twee...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef UIO_AMS het volgende:
meneer en mevrouw gilberto van de Girl from Ipanema
wil je meer weten?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef UIO_AMS het volgende:
o, en hun dochter zie ik nu (plaatje was nog niet doorgeladen)
Waar zit je dan? In Quito?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef UIO_AMS het volgende:
en toen ging de telefoon. moet een vriend van me van z´n werk ophalen. nee, niet midden in de nacht, het is hier vroeg in de avond
Post 'm maar als je terug bent. Kun je onderweg bedenken. Er komt hier toch niemand meer vannacht (vanavond voor jou).quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Joao, Astrud en ... de naam van de dochter van Joao ben ik even kwijt.
Maar ik moet nu weg.
Nope, in Colorado. Niet zo leuk als Quito, maar ook niet verkeerd.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope, in Colorado. Niet zo leuk als Quito, maar ook niet verkeerd.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:39 schreef GLO het volgende:
Wie zijn dit en wat hebben zij met elkaar te maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:The direction of the eye, so misleading
The defection of the soul, nauseously quick
I don’t question, our existence
I just question, our modern needs
Heel goed, geweldig nummer ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Pearl Jam - Garden
Bingo! Captain Redbeard +1quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De Kreuners ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |