Ja, dat doe je snelquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Face Tomorrow toch?
quote:-
(single, Magnetron Music/Top
Notch/PIAS, release: 17 mei)
Nu is het nog leuk, maar als over een paar weken iedereen ongevraagd 'watisnjou?' vraagt, 'keaanker, keaaanker!' roept of de telefoon opneemt met 'feshizzle, watskeburt?' dan zullen we ons toch afvragen waar we in hemelsnaam aan begonnen zijn. En dan zal ik zeggen: ik heb je gewaarschuwd, dit is de meest krankzinnige en aanstekelijke hit van het jaar, tot je gillend de radio uit het raam smijt. Keaanker!-
(single, Magnetron Music/Top Notch/PIAS)
Al enige tijd te horen in 3VOOR12XL en nu uit op single. Ik voorspel een nummer-1-hit binnen een maand. Superfunky, superleuk en superaanstekelijk.
Oh, dat had ik dan even moeten wegsmiley-en natuurlijk. Maar goed, verdiend is verdiend:quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:57 schreef GLO het volgende:
O nee, watskeburt lees ik nu pas: De Jeugd Van Tegenwoordig!
Iddquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet Que Pasa?
Hij is heel apart en heeeeeeeel aanstekelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:01 schreef GLO het volgende:
Ghehehe. Zonder dat had ik 't idd niet geweten, want ik heb 't nummer nog nooit gehoord. Ben onderhand trouwens wel benieuwd; een nummer dat van 3voor12 tot aan de Hitkrant bejubeld wordt, moet wel wat zijn
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef GLO het volgende:
De hint was geweest dat 't een soort vervolgvraag was
Nope. Geen van de albums zijn metal overigens. Een album komt uit 1999 (maar die raden jullie nóóóóóóóit) en de andere is gloedjefonkelspiksplinterbrandnieuw. Gisteren uitgekomen, maar waarschijnlijk alleen in de Duitse winkels te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Enige interessante in metal-land wat onlangs uit is gekomen is:
NIN - With Teeth
System of a Down - Mesmarize
Mudvayne - Lost & Found
Maar ik denk dat je die niet hebt gekocht
Ach, 't zijn allemaal Aardschokbands, dat is metal genoeg voor mij. Maar ik heb geen idee, dus ik kan rustig gaan slapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Geen van de albums zijn metal overigens. Een album komt uit 1999 (maar die raden jullie nóóóóóóóit) en de andere is gloedjefonkelspiksplinterbrandnieuw. Gisteren uitgekomen, maar waarschijnlijk alleen in de Duitse winkels te vinden.
Nee, ik bedoelde van mijn aankopen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, 't zijn allemaal Aardschokbands, dat is metal genoeg voor mij. Maar ik heb geen idee, dus ik kan rustig gaan slapen
Ah so, ik was al bang een metalpurist voor me te hebben. Maar goed: ik ging slapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde van mijn aankopen...
Nee hoor, absoluut niet!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah so, ik was al bang een metalpurist voor me te hebben. Maar goed: ik ging slapen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:13 schreef GLO het volgende:
Ah. Is er weer een nieuwe cd van Deine Lakaien uit?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:39 schreef GLO het volgende:
Is dat Wir Sind Helden? Zal wel niet hè, die zijn met meer...
Nope.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:44 schreef GLO het volgende:
VNV Nation?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope.
Ik maak er wel een anagram van, ik wil slapen namelijk
TLAQN
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Qlant?
Qantl?
Ik geef het op. Ga maar lekker slapen, kan ik verder aan het werk
Ja, het is één woord, beginnend met de Q.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Is het wel 1 woord?
Ik bewonder je doorzettingsvermogen, maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:00 schreef GLO het volgende:
Qalnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |