Een van die pikkies heet Mark, vandaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, die pikkies zijn maar lichtgewichten voor onze mark
Zelfs! mark zal Kane kunnen versterken, misschien speelt hij wel een goede baspartijquote:
Goh...was die net gesteld ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jazzanova
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef bigshadow het volgende:
De eerste is Paul De Leeuw - Ik wil niet dat je liegtDe rest echt geen idee
ik was ondertussen ff cdtje aan het bakken, vandaar dat ik ff niks zei. Tweede was idd My Girlfriend's Girlfriend van Type O Negative. En de derde (de moeilijkste dacht ik) had nbdbd goed (en idd geschreven door Burt Bacharach)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
3 is Gene Pitney - 24 hours from Tulsa
ach er staat ook product of vinnland op het hoesje dus zover zat je er niet naastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ja, ik checkte het even. Dacht altijd dat ze uit Finland kwamen vanwege die extreem lange songtitel op October Rust. Maar je hebt gelijk. Boomlang was iig al wel een aardige hint. Excuses voor de verwarring
Waarom vergeten we allebei Cannibal Corpse?:quote:
Smart ass!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En er van uitgaande dat het een vervolgvraag is: Blood For Blood?
Ja, zo dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Neequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Serieuze gok: Tiger Army
bigshadow + 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |