quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef cafca het volgende:
Front 242!
Zie je wel dat wat extra bedenktijd hielpquote:Op woensdag 11 mei 2005 03:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Bebel
Ik ga nu iets eten en daarna nog de stad in. Tegen de tijd dat ik terug kom is het al ochtend bij jullie en ik denk niet dat ik dan nog online zal komen. Ik laat de volgende vraag dus aan de ochtendploeg.
Correct! peaceman +1quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef peaceman het volgende:
Heather Nova
The Pixies
!!!
Franz Ferdinand
The Prodigy
Marlyn manson
Maximo Park
Dorpkick Murphies
Apocaliptica
The hives
quote:Terwijl de eerste cd een bladerloze herfst oproept, huppelt het viertal op de nieuwe plaat vrolijk door een zomerse wei vol distortion. De onweerstaanbare songs bruisen als aspirines in helder water. Poppy gitaren zijn terug, stuwende discobeats en hilarische hooks doen denken aan de resem uitgelaten postpunkbands uit de jaren tachtig. De retrorakker in u herkent zonder twijfel de stuwende waves uit de tijd dat London Calling niet op vaders platenspeler mocht.
Die zitten nog in de studio. Hoe was het bij de dierenarts?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nieuwe Franz Ferdinand?
Longontsteking... Arme Elfje....quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Die zitten nog in de studio. Hoe was het bij de dierenarts?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
subliminl kill
Da's niet zo mooi. Is ze te redden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Longontsteking... Arme Elfje....
zeker! en hoe heet hun "nieuwe" album?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Confuse The Cat zeker?
Oh, dus die "eerste plaat" was van een andere band! Sneaky!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef cafca het volgende:
Nog maar een hintje dan:
is de nieuwe band rond Geert Plessers (ex-Reiziger en ex-Kosjer D). De bandleden bouwen verder op de gitaartraditie van Reiziger, dat in Europa faam verwierf met een stel knappe platen. De emotionele indie-rock van Reiziger maakt nu plaats voor de zorgeloze grootstadgeluiden van
. Zonnige indiepop met een Monty Python-achtige knipoog naar de tijd dat gitaren nog konden praten.
Nou...laat maar... Ik keur hem goed DaisyDuke +1quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen idee.
Anti-biotica, maar probeer dat maar eens naar binnen te krijgen...quote:
Oh, Sorry. "New Medicine" was hetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dank je, maar hoe heet die nieuwe plaat nou?
Toch niet. CTC bracht eerder al de CD Kiss kiss kissinger uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dus die "eerste plaat" was van een andere band! Sneaky!
Yummiequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Anti-biotica, maar probeer dat maar eens naar binnen te krijgen...
...Ga vanmiddag slagroomsoesjes halen, daar doen die beesten het meestal wel voor!
Dan is het goed. Wel verwarrend dan, die quotes, vind ik tenminste. Zeker omdat jij ook nog 's aanhalingstekens rond het woord nieuwe gebruikte...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch niet. CTC bracht eerder al de CD Kiss kiss kissinger uit
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stephen Malkmus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |