en 't lukt hem hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
feli!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
En bij het laatste topic van de dag, lukt het...
ik heb geen zin gehadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer.... en ik moet nog 73 minuten....
nog 40 incl afsluiten e.d. en dan heb ik vandaag ook overleefdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer.... en ik moet nog 73 minuten....
owkeej...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hey ik ga er bijna vandoor!!
Nog een paar minuutjes! Ga vast mijn jasje aantrekken!
Is goed lieve IJlienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
daaaahaaaaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
newbiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef Houniet het volgende:
ik hou die afkortingen toch niet bijgeen tijd voor joh
Je hebt het ook zo druk met je stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef Houniet het volgende:
ik hou die afkortingen toch niet bijgeen tijd voor joh
quote:
* Mogen wij samen een pallet emmers?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tot morgen Jitzzzze!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ja haal die emmer maar weer tevoorschijn)
Bye bye iedereen!![]()
de emmer is nooit weggeweest.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tot morgen Jitzzzze!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ja haal die emmer maar weer tevoorschijn)
Bye bye iedereen!![]()
quote:
wil je weer een standbeeld????quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk die emmer, wie heeft die opmerking geintroduceerd? Volgens mij dezelfde persoon die met Latente homo kwam.
Wie was dat nou ook alweer?
jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk die emmer, wie heeft die opmerking geintroduceerd? Volgens mij dezelfde persoon die met Latente homo kwam.
Wie was dat nou ook alweer?
*doet vrolijk meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei Ijlienik wacht nog wel ff 67 minuten met weggaan
que?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
me2
ik nog langer.. dus samen wachten met weggaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei Ijlienik wacht nog wel ff 67 minuten met weggaan
neejquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
lekker belangrijk
woehoequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jawel: nog 59 minuten
een stuk of 63 voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jawel: nog 59 minuten
geen idee, ik heb 't behoorlijk gehad hier....quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
man en vrouw liggen in bed te slapen tot er ineens aan de voordeur wordt gebeld. De man doet het raam open en kijkt naar beneden ,daar ziet hij een man staan en vraagt wat er is. Deze man is compleet lazerus en vraagt doodleuk of er even iemand kan helpen duwen!
De uit zijn diepe slaap gewekte man reageert boos en zegt; "Weet je dat het drie uur in de nacht is" En of ie wel goed wijs om hem hiervoor wakker te maken!
Boos trekt de man zijn raam dicht en kruipt weer in bed. Vervolgens zegt zijn vrouw; "dat is eigenlijk niet leuk van je want je weet zelf wel hoe het is als je s'nachts pech hebt en er is niemand die je helpt".
Helaas moet de man zijn vrouw gelijk geven en geirriteerd stapt hij uit bed en roept uit het raam dat hij eraan komt.
Eenmaal buiten gekomen ziet hij niemand en begint vervolgens te roepen waar deze onbekende man is! "Hé, ik moest je toch helpen duwen? Maar waar ben je dan?"
Vervolgens hoort hij de dronken man roepen: "ik zit hier , op de schommel!!!!!!!"
newbiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
ps, fisher gaat trouwns morgen voor de 1000
whahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
Een chinees staat voor een seksshop, komt er een kleuter voorbij. Zegt die kleuter: nu krijg je je ogen wel open hé!
dat moet je vandaag nog kunnen reddenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
ps, fisher gaat trouwns morgen voor de 1000
538.. daar is ie nu opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wonder if i take you home, would you still be in love baby, in love baby
Geregistreerd op: donderdag 3 februari 2005 @ 10:12quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik lijk ook net een newbie, maar ben dat niet![]()
Maar ze heeft maaaanden gelurktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
newbie
ik kom hier 's avonds nooit dus denk 't nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat moet je vandaag nog kunnen redden
Doei, tot morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef tijgerwillie het volgende:
ik zeg alvast gedag
ben met een kwartiertje weg en met een uurtje thuis hhaha
doei doei iedereen en eenvan willie (alvast voor het slapen gaan) hahha
daaaahaaaaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef tijgerwillie het volgende:
ik zeg alvast gedag
ja ik peer 'm ook zo.. (feest voor julliequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef tijgerwillie het volgende:
ik zeg alvast gedag
Ja en?quote:
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?ik keek al 18 jaar mee, maar denk je dat ze mij mn zomaar rijbewijs gaven toen ik 18 werd? Nee dus!
Ik post hier al 2 jaar![]()
niet te laat komen he, want dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja ik peer 'm ook zo.. (feest voor jullie)
tot straks willie![]()
![]()
![]()
Ik niet, ik wil m gaan kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef Houniet het volgende:
trouwens, vanavond komt The Black Knight op tv.. wie heeft die al gezien dan
Nu heb ik een gemiddelde van 20 posts per dag, op mn vorige stage zat ik in NO-TIME van 7 per dag op 28 per dagquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?ik keek al 18 jaar mee, maar denk je dat ze mij mn zomaar rijbewijs gaven toen ik 18 werd? Nee dus!
Ik post hier al 2 jaar![]()
Hoe heb je dat gedaan? Even van account wisselen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb me in 2000 al geregistreerd:
fotoboek.fok.nl/goddess in heaven
dat was ik eerst
ik kom er dan wel gewoon bij liggen... geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
niet te laat komen he, want dan ga ik slapen![]()
![]()
daar wachtie misschien wel opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
niet te laat komen he, want dan ga ik slapen![]()
![]()
Ik vond eem goedquote:
gewoon een nieuwe account nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Even van account wisselen?
hoi Hansquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb me in 2000 al geregistreerd:
fotoboek.fok.nl/goddess in heaven
dat was ik eerst
"we"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond eem goed![]()
In PTA hanteren we 5.000 posts als grens voor Newbie af.
ik kon me ineens niet meer aanmelden. Heb toen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar wist niet meer op welk e-mailadres (een oud e-mailadres van mn vader) dus kreeg ik geen nieuw wachtwoord, en dus heb ik een nieuwe account aan moeten maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Even van account wisselen?
ik ookquote:
Aha, op die fietschquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kon me ineens niet meer aanmelden. Heb toen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar wist niet meer op welk e-mailadres (een oud e-mailadres van mn vader) dus kreeg ik geen nieuw wachtwoord, en dus heb ik een nieuwe account aan moeten maken.
handigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kon me ineens niet meer aanmelden. Heb toen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar wist niet meer op welk e-mailadres (een oud e-mailadres van mn vader) dus kreeg ik geen nieuw wachtwoord, en dus heb ik een nieuwe account aan moeten maken.
Ja, problemen mee?quote:
stomme henkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
'Henk' had hem gebruikt als kloon
Rustig maar, ik val je niet aan. Zo vaak kom ik daar niet; dus ik kan niet weten dat jij bij de "harde kern" zou moeten horenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?Ik behoor tot het kleine groepje de 'Harde kern' genaamd en ben een van de langst zittenden van het moment.
daaag tot donderdagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef jitzzzze het volgende:
Nou lieve medestagiairs,
Het is tijd om naar huis te gaan. Ik wens jullie allemaal een fijne avond, en tot morgen
de Harde kern...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?Ik behoor tot het kleine groepje de 'Harde kern' genaamd en ben een van de langst zittenden van het moment.
Was meer een grapjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rustig maar, ik val je niet aan. Zo vaak kom ik daar niet; dus ik kan niet weten dat jij bij de "harde kern" zou moeten horen
Ohhhh, dan ben ik allang geen newbie meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond eem goed![]()
In PTA hanteren we 5.000 posts als grens voor Newbie af.
en ik ben hier al bijna 4 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 15 posts per dag.
Maar ik zit hier ook al 2 en half jaar.
ik ben hier al bijna 5 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik ben hier al bijna 4 jaar
maar ja, k post niet zoveel....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben hier al bijna 5 jaar
een pimp-met-je-lidmaatschap-topic
balen joh!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Nog een uur![]()
Morgen weer hier (soms moet /mag ik op woensdag naar t occasion centre, wat veel leuker is).
dat heb ik hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef JDude het volgende:
http://www.nu.nl/news/523(...)wijs_afgeschaft.html
Ik probeerde net deze link te openen op nu.nl.... gaat niet.
Wat blijkt: het komt omdat het woord 'sex' erin voorkomt
ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef JDude het volgende:
http://www.nu.nl/news/523(...)wijs_afgeschaft.html
Ik probeerde net deze link te openen op nu.nl.... gaat niet.
Wat blijkt: het komt omdat het woord 'sex' erin voorkomt
ik ga over 20 minuten ook maar eens afsluitenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo eens de hele 50 meter naar de bushalte lopen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wel![]()
ik zit nu zelfs te kijken voor bepaalde???? feesten, no problemo
1200 tellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga over 20 minuten ook maar eens afsluiten
msn daar kan ik dan wel weer gewoon opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef JDude het volgende:
ik kan bij bijna alle sites, zolang er geen worden als sex en msn in de url zitten
die doet het dan weer wel bij mij, we hebben een rare filterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
erotische feesten
http://partyflock.nl/party/38727.html
maar doet de website van xl het ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die doet het dna weer wel bij mij, we hebben een rare filter![]()
www.xl.nl ???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar doet de website van xl het ook?
lekker, schuif maar doorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef somegirl het volgende:
somegirl zit alweer aan de taart! er waren nog drie appel kruimel taarten over van vanmorgen,
iemand van jullie zin in een stukje?
wij hebben donderdag pas taartquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo ook lekker aan de taart ja, de baas was jarig en vanavond nog ff de taart opmaken van mn broertjes verjaardag
ja hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
http://www.xtralarge.nl
ze heftig is het niet
ik heb wel honger. maar je weet het he. ik mag nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef somegirl het volgende:
somegirl zit alweer aan de taart! er waren nog drie appel kruimel taarten over van vanmorgen,
iemand van jullie zin in een stukje?
zielugquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel honger. maar je weet het he. ik mag niet
want?quote:
regent het daar (in Utrecht....)?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gadver, ik moet straks weer 20 minuten fietsen
nope, ben al minstens tien jaar donorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft trouwens iemand zich aangemeld als donor n.a.v. die nieuwe campagne?
ik sinds zaterdagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, ben al minstens tien jaar donor
ik zie hier wel veel wolken maar geen dreigende (denk ik, met mijn beperkte metreologische kennis...)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, maar er is wel een dikke vette wolk.
thnxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo, vanaf thuis wil ik jullie het volgende meegeven:
Ik leef met jullie mee
kijk uit, of ik ram die banaan nog verder je oor inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo, vanaf thuis wil ik jullie het volgende meegeven:
Ik leef met jullie mee
en zijn andere oor weer uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kijk uit, of ik ram die banaan nog verder je oor in
Ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kijk uit, of ik ram die banaan nog verder je oor in
nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, maak je maar geen zorgen
Die banaan is mijn handelsmerkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jeejbtw, je ernie is echt schattig
alleen die banaan....
Tot morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Schatjes, fijne avond. Ik moet jullie helaas verlaten, al ben ik er niet rouwig om dat ik uit dit benauwde kantoor weg mag!
Dag poekies, tot morgen
daaag schat, tot donderdag!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Schatjes, fijne avond. Ik moet jullie helaas verlaten, al ben ik er niet rouwig om dat ik uit dit benauwde kantoor weg mag!
Dag poekies, tot morgen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh ja, jij was die nepstagiair die morgen vrij was
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben jij dan die nepstagiair die nu al thuis zit?
Doei, tot morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef somegirl het volgende:
ik ga afsluiten jongens! tot de volgende keer maar weer!
daaahaaaaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef somegirl het volgende:
ik ga afsluiten jongens! tot de volgende keer maar weer!
Laterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef snellejelle het volgende:
Mens(en ik ben er ook vandoor, de groeten
je ging er toch naar toe vanavond?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doe je willie morgen de groeten van me?
Veul Pleuzeur Peu.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:27 schreef PeuRac het volgende:
Zo, morgen toch naar t occasion centre, helaas isdn daaro, dus niet Fokken morgen![]()
Het is al 5 uur geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef Blinker het volgende:
Blinker zit ook op stage!
En wel bij het Lawrence Batley Theatre in Huddersfield.
Ben ook al aan het aftellen voor 5 uur
Oh jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:43 schreef Blinker het volgende:
Goh, klein beetje tijdverschil hier in Engeland![]()
Dan baal jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:43 schreef Blinker het volgende:
Goh, klein beetje tijdverschil hier in Engeland![]()
Dankquote:
Wijsneusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Doei ijsmeis![]()
![]()
btw @ Blinker, wij tellen niet meer af voor 5u maar voor 6u, dus dat 'ook' kan je weghalen
Ik wordt melig hierquote:
Ik lees het wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, maak je maar geen zorgen
8 uurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:57 schreef Blinker het volgende:
nog maar 10 uurtjes en dan kan ik weer aan de slag
Precies acht uur later:quote:
Heeeequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:19 schreef Geitje82 het volgende:
Goeiemorgeeeeee! k heb er weer zin in vandaag
![]()
nepstagiairquote:
Nee Fisher, NEEquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
nepstagiair
vooral omdat 't je laatste dag is
Jaloers?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:33 schreef tha_dus het volgende:
jawel..morgen ben ik hier weer, ik bedoel ik kom vandaag niet meer terug (tis vroeg dus was beetje onduidelijke post) maar dit is me 2de stage, maar vandaag wordt me 1ste beoordeeld!!
enneh..nepstagiair..jullie zijn gewoon jaloers;)
ooh dan valt 't nog mee:)quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:33 schreef tha_dus het volgende:
jawel..morgen ben ik hier weer, ik bedoel ik kom vandaag niet meer terug (tis vroeg dus was beetje onduidelijke post) maar dit is me 2de stage, maar vandaag wordt me 1ste beoordeeld!!
enneh..nepstagiair..jullie zijn gewoon jaloers;)
zeg 't eens megter, nu al genoeg van me?quote:
Je zei 't zelfde (alleen wat laterquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg 't eens megter, nu al genoeg van me?
Praktijkopdracht helemaal afronden, scriptie verder afmakenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
wat hebben jullie vandaag op de planning staan? behalve fokken?
Zoveel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Praktijkopdracht helemaal afronden, scriptie verder afmaken
app implementeren, enne... slapen? owja, ff met stagebegeleider overleggen over waar ik nu mee bezig ben, ook nog langs P&O.. word een drukke dag zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
wat hebben jullie vandaag op de planning staan? behalve fokken?
't Moet volgende week vrijdag af, maar ik wil paar dagen eerder, dan heb ik het ook eerder terug en dus langer de tijd om te verbeterenquote:
Ook goede morgen megter (iedereen trouwens)quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Precies acht uur later:
Moguh
Fisher, hoe was het bij je vrouw?
Ik heb 'r 's middags nog ff flink..............gezien
weet ik schatquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ook goede morgen megter (iedereen trouwens)
even voor de duidelijkheid jongen.... Het was heerlijk![]()
![]()
![]()
had het ook tegen megter omdat hij mij smiddag ff flink...... (gezien) hadquote:
uhmz, vrijdag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had het ook tegen megter omdat hij mij smiddag ff flink...... (gezien) had![]()
waneer komt het vervolghaha
Ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had het ook tegen megter omdat hij mij smiddag ff flink...... (gezien) had![]()
waneer komt het vervolghaha
hmm, dan ga ik wel eerst stappen hier en pak ik de 1ste treinquote:
goede morgen, lekker geslapen???quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:45 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen mensen!
gedag lieverd, gedag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik moet vandaag weer werken jongens
zeg zo weer gedacht en moet ik een 'echte' stagiaire na gaan doen haha.
Ik moet aan mn stageverslag werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik moet vandaag weer werken jongens
zeg zo weer gedacht en moet ik een 'echte' stagiaire na gaan doen haha.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
wat n klote dag: ben verkouden, heb keelpijn en het is druk
Prima hoor! jij ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
goede morgen, lekker geslapen???![]()
Ah, wat zieligquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
wat n klote dag: ben verkouden, heb keelpijn en het is druk
vind je vaarwel niet erg drastisch???quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zag het ook heb het al goed gemaakt hoor
jawel maar dat is het toch ook, ik bedoel ik kan vandaag niet tot weinig op fok!quote:
Beter, misschien dat ik er dan ook ´s een dagje kan wegblijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jawel maar dat is het toch ook, ik bedoel ik kan vandaag niet tot weinig op fok!![]()
We gaan toch niet staken hequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Beter, misschien dat ik er dan ook ´s een dagje kan wegblijven![]()
Zou niet verkeerd zijn hoor, ik ben over 4 weken klaar hier en moet dan alles af hebben, en eh...dat het nog niet zo ver is, is zachtjes uitgedruktquote:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn hoor, ik ben over 4 weken klaar hier en moet dan alles af hebben, en eh...dat het nog niet zo ver is, is zachtjes uitgedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |