handigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kon me ineens niet meer aanmelden. Heb toen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar wist niet meer op welk e-mailadres (een oud e-mailadres van mn vader) dus kreeg ik geen nieuw wachtwoord, en dus heb ik een nieuwe account aan moeten maken.
Ja, problemen mee?quote:
stomme henkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
'Henk' had hem gebruikt als kloon
Rustig maar, ik val je niet aan. Zo vaak kom ik daar niet; dus ik kan niet weten dat jij bij de "harde kern" zou moeten horenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?Ik behoor tot het kleine groepje de 'Harde kern' genaamd en ben een van de langst zittenden van het moment.
daaag tot donderdagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef jitzzzze het volgende:
Nou lieve medestagiairs,
Het is tijd om naar huis te gaan. Ik wens jullie allemaal een fijne avond, en tot morgen
de Harde kern...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?Ik behoor tot het kleine groepje de 'Harde kern' genaamd en ben een van de langst zittenden van het moment.
Was meer een grapjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rustig maar, ik val je niet aan. Zo vaak kom ik daar niet; dus ik kan niet weten dat jij bij de "harde kern" zou moeten horen
Ohhhh, dan ben ik allang geen newbie meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond eem goed![]()
In PTA hanteren we 5.000 posts als grens voor Newbie af.
en ik ben hier al bijna 4 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 15 posts per dag.
Maar ik zit hier ook al 2 en half jaar.
ik ben hier al bijna 5 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik ben hier al bijna 4 jaar
maar ja, k post niet zoveel....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben hier al bijna 5 jaar
een pimp-met-je-lidmaatschap-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |