ja ik peer 'm ook zo.. (feest voor julliequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef tijgerwillie het volgende:
ik zeg alvast gedag
ben met een kwartiertje weg en met een uurtje thuis hhaha
doei doei iedereen en eenvan willie (alvast voor het slapen gaan) hahha
Ja en?quote:
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?ik keek al 18 jaar mee, maar denk je dat ze mij mn zomaar rijbewijs gaven toen ik 18 werd? Nee dus!
Ik post hier al 2 jaar![]()
niet te laat komen he, want dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja ik peer 'm ook zo.. (feest voor jullie)
tot straks willie![]()
![]()
![]()
Ik niet, ik wil m gaan kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef Houniet het volgende:
trouwens, vanavond komt The Black Knight op tv.. wie heeft die al gezien dan
Nu heb ik een gemiddelde van 20 posts per dag, op mn vorige stage zat ik in NO-TIME van 7 per dag op 28 per dagquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?ik keek al 18 jaar mee, maar denk je dat ze mij mn zomaar rijbewijs gaven toen ik 18 werd? Nee dus!
Ik post hier al 2 jaar![]()
Hoe heb je dat gedaan? Even van account wisselen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb me in 2000 al geregistreerd:
fotoboek.fok.nl/goddess in heaven
dat was ik eerst
ik kom er dan wel gewoon bij liggen... geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
niet te laat komen he, want dan ga ik slapen![]()
![]()
daar wachtie misschien wel opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
niet te laat komen he, want dan ga ik slapen![]()
![]()
Ik vond eem goedquote:
gewoon een nieuwe account nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Even van account wisselen?
hoi Hansquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb me in 2000 al geregistreerd:
fotoboek.fok.nl/goddess in heaven
dat was ik eerst
"we"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond eem goed![]()
In PTA hanteren we 5.000 posts als grens voor Newbie af.
ik kon me ineens niet meer aanmelden. Heb toen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar wist niet meer op welk e-mailadres (een oud e-mailadres van mn vader) dus kreeg ik geen nieuw wachtwoord, en dus heb ik een nieuwe account aan moeten maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Even van account wisselen?
ik ookquote:
Aha, op die fietschquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kon me ineens niet meer aanmelden. Heb toen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar wist niet meer op welk e-mailadres (een oud e-mailadres van mn vader) dus kreeg ik geen nieuw wachtwoord, en dus heb ik een nieuwe account aan moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |