nepstagiairquote:
Nee Fisher, NEEquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
nepstagiair
vooral omdat 't je laatste dag is
Jaloers?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:33 schreef tha_dus het volgende:
jawel..morgen ben ik hier weer, ik bedoel ik kom vandaag niet meer terug (tis vroeg dus was beetje onduidelijke post) maar dit is me 2de stage, maar vandaag wordt me 1ste beoordeeld!!
enneh..nepstagiair..jullie zijn gewoon jaloers;)
ooh dan valt 't nog mee:)quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:33 schreef tha_dus het volgende:
jawel..morgen ben ik hier weer, ik bedoel ik kom vandaag niet meer terug (tis vroeg dus was beetje onduidelijke post) maar dit is me 2de stage, maar vandaag wordt me 1ste beoordeeld!!
enneh..nepstagiair..jullie zijn gewoon jaloers;)
zeg 't eens megter, nu al genoeg van me?quote:
Je zei 't zelfde (alleen wat laterquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg 't eens megter, nu al genoeg van me?
Praktijkopdracht helemaal afronden, scriptie verder afmakenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
wat hebben jullie vandaag op de planning staan? behalve fokken?
Zoveel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Praktijkopdracht helemaal afronden, scriptie verder afmaken
app implementeren, enne... slapen? owja, ff met stagebegeleider overleggen over waar ik nu mee bezig ben, ook nog langs P&O.. word een drukke dag zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
wat hebben jullie vandaag op de planning staan? behalve fokken?
't Moet volgende week vrijdag af, maar ik wil paar dagen eerder, dan heb ik het ook eerder terug en dus langer de tijd om te verbeterenquote:
Ook goede morgen megter (iedereen trouwens)quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Precies acht uur later:
Moguh
Fisher, hoe was het bij je vrouw?
Ik heb 'r 's middags nog ff flink..............gezien
weet ik schatquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ook goede morgen megter (iedereen trouwens)
even voor de duidelijkheid jongen.... Het was heerlijk![]()
![]()
![]()
had het ook tegen megter omdat hij mij smiddag ff flink...... (gezien) hadquote:
uhmz, vrijdag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had het ook tegen megter omdat hij mij smiddag ff flink...... (gezien) had![]()
waneer komt het vervolghaha
Ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had het ook tegen megter omdat hij mij smiddag ff flink...... (gezien) had![]()
waneer komt het vervolghaha
hmm, dan ga ik wel eerst stappen hier en pak ik de 1ste treinquote:
goede morgen, lekker geslapen???quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:45 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen mensen!
gedag lieverd, gedag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik moet vandaag weer werken jongens
zeg zo weer gedacht en moet ik een 'echte' stagiaire na gaan doen haha.
Ik moet aan mn stageverslag werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik moet vandaag weer werken jongens
zeg zo weer gedacht en moet ik een 'echte' stagiaire na gaan doen haha.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
wat n klote dag: ben verkouden, heb keelpijn en het is druk
Prima hoor! jij ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
goede morgen, lekker geslapen???![]()
Ah, wat zieligquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
wat n klote dag: ben verkouden, heb keelpijn en het is druk
vind je vaarwel niet erg drastisch???quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zag het ook heb het al goed gemaakt hoor
jawel maar dat is het toch ook, ik bedoel ik kan vandaag niet tot weinig op fok!quote:
Beter, misschien dat ik er dan ook ´s een dagje kan wegblijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jawel maar dat is het toch ook, ik bedoel ik kan vandaag niet tot weinig op fok!![]()
We gaan toch niet staken hequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Beter, misschien dat ik er dan ook ´s een dagje kan wegblijven![]()
Zou niet verkeerd zijn hoor, ik ben over 4 weken klaar hier en moet dan alles af hebben, en eh...dat het nog niet zo ver is, is zachtjes uitgedruktquote:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn hoor, ik ben over 4 weken klaar hier en moet dan alles af hebben, en eh...dat het nog niet zo ver is, is zachtjes uitgedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |