wij hebben donderdag pas taartquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo ook lekker aan de taart ja, de baas was jarig en vanavond nog ff de taart opmaken van mn broertjes verjaardag
ja hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
http://www.xtralarge.nl
ze heftig is het niet
ik heb wel honger. maar je weet het he. ik mag nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef somegirl het volgende:
somegirl zit alweer aan de taart! er waren nog drie appel kruimel taarten over van vanmorgen,
iemand van jullie zin in een stukje?
zielugquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel honger. maar je weet het he. ik mag niet
want?quote:
regent het daar (in Utrecht....)?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gadver, ik moet straks weer 20 minuten fietsen
nope, ben al minstens tien jaar donorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft trouwens iemand zich aangemeld als donor n.a.v. die nieuwe campagne?
ik sinds zaterdagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, ben al minstens tien jaar donor
ik zie hier wel veel wolken maar geen dreigende (denk ik, met mijn beperkte metreologische kennis...)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, maar er is wel een dikke vette wolk.
thnxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo, vanaf thuis wil ik jullie het volgende meegeven:
Ik leef met jullie mee
kijk uit, of ik ram die banaan nog verder je oor inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo, vanaf thuis wil ik jullie het volgende meegeven:
Ik leef met jullie mee
en zijn andere oor weer uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kijk uit, of ik ram die banaan nog verder je oor in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |