welnee johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
Ik heb em ook echt nodig, toen ik naar school ging scheelde me dat ruim 2.5u per dag aan reistijd (maar 1.5u ipv 4u). En nu scheelt het me ook 1.5u per dag aan reistijd naar mn stage (oke, eerlijk is eerlijk,ik had ook een stage binnen 5min fietsen van mn huis kunnen vinden, maar als ze je bij de Jaguar vragen, zeg je geen nee).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, ik heb er dus echt geen nodig. ik probeer wel steeds smoezen te bedenken waarom ik een auto echt nodig heb. Maar steeds denk ik: eigenlijk heb ik hem echt niet nodig. In utrecht is niets met de auto te bereiken, maar juist wel met OV en fiets.
Moet je ook iets er in hebben liggen en geen grasmaaier met plastic kappen om de motor heen.quote:goddess-in-heaven - dinsdag 10 mei 2005 @ 14:36
zaterdag was er bij csi over streetracers. daar had er één een doorzichtige motorkap. dat wil ik
zolang de kap maar doorzichtig isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Moet je ook iets er in hebben liggen en geen grasmaaier met plastic kappen om de motor heen.
jah vergeten, ben nog niet wakkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef Megter het volgende:
Dat zeg ik: let op de img tags
Die zijn nu veranderd in url tags, ff veranderen dus
Officieel ben ik Account Manager, in normale woorden is dat autoverkoper.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Moet je ook iets er in hebben liggen en geen grasmaaier met plastic kappen om de motor heen.
Pimp-my-Ride is zooo nep, maar ff leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef snellejelle het volgende:
goddess, doorzichtige motorkap is wel vet ja
ik wil ook wel es zown auto als bij pimp-my-ride
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Pimp-my-Ride is zooo nep, maar wel leuk
tuurlijk is het nep maar de wagens zijn wel vetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Pimp-my-Ride is zooo nep, maar ff leuk
Gefeliciteerd, goed van je!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef IJlien het volgende:
Goddess: wat doe jij dan en wat mis je?
Jitzzzze: ik ben met een Beweegwijzer 55+ sport bezig! Ik ben net klaar met het inventariseren van de mogelijkheden in Gouda (best een werk!) en nu mag ik het boekje gaan ontwerpn en communicatieplan wat ik net geschreven heb is zojuist in het werkoverleg goed gekeurd!
Dat cker jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tuurlijk is het nep maar de wagens zijn wel vet
Verkoop je veel auto's zo te merkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Officieel ben ik Account Manager, in normale woorden is dat autoverkoper.
jaja, gewoon posts opkrikken hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef Remzerrr het volgende:
Wauw dr gaat hier ff wat fout, ik raak overwerkt denk ik
bakje/emmerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed van je!![]()
![]()
![]()
Klinkt trouwens echt leuk zo'n boekje maken.
Dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed van je!![]()
![]()
![]()
Klinkt trouwens echt leuk zo'n boekje maken.
Dat had ik gister ook bij de OP, heel irritant. Alleen bij die post kreeg ik die melding.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef Fisher het volgende:
grmpf, waarom krijg ik steeds:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
als ik wil updaten
Moeten er wel mensen zijn om ze aante verkopenquote:
tis niet echt mijn auto. ik vind hem een beetje te log...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Zo dan goddes:
[afbeelding]
Ik vind de zwarte motorkap wel iets hebben.
Terwijl het nu ongeveer wel het seizoen is om auto's te kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeten er wel mensen zijn om ze aante verkopen![]()
het is echt super rustig hieronet de cijfers binnen gekregen, de verkopen t/m april dit jaar zijn 44% LAGER als dezelfde tijd vorig jaar
gemiddeld ligt het op 3% minder.
Mijn stagebedrijf heeft een programma gemaakt waarin chronisch zieken en gehandicapten hun ervaringen met medicijnen, hulpmiddelen, enz kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja t klinkt leuk, is t niet altijd want best veel werk in je eentje en aangezien ik hier over 3 weken weg ben.. kan k m niet afmaken! Vandaar dak t concept nu maak en de rest overlaat aan vormgeving en de rest van de afdeling hier.. Maar het is wel leuk ja
Wat is jouw stageopdracht momenteel? Ik heb al eerder projectjes gedaan hoor niet dat ik al 5 maanden aan t inventariseren ben..
Log?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis niet echt mijn auto. ik vind hem een beetje te log...
ik doe entertainment management. Ik word opgeleid om het creatieve deel van het organiseren van een evenement op me te nemen. Dus dit houdt voornamelijk in ideeen bedenken en concepten schrijven. En dan voornamelijk op het gebied van zakelijke evenementen. Niet de kant die ik op wil, maar goed. Ze zijn dus bij mijn opleiding heel erg bezig met ideeen bedenken en deze op papier zetten naar de klant toe. Maar ik heb nog nooit iets gehad van creatieve communicatie o.i.d. Ik zou graag meer leren over dat onderwerp, maar ook vormgeving. (lijken mij beide zeer belangrijk voor het visualiseren van een idee) maar dat vinden ze op mijn opleiding niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef IJlien het volgende:
Goddess: wat doe jij dan en wat mis je?
Jitzzzze: ik ben met een Beweegwijzer 55+ sport bezig! Ik ben net klaar met het inventariseren van de mogelijkheden in Gouda (best een werk!) en nu mag ik het boekje gaan ontwerpn en communicatieplan wat ik net geschreven heb is zojuist in het werkoverleg goed gekeurd!
Kan je niet een keuzevak volgen bij de opleiding van IJlien?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik doe entertainment management. Ik word opgeleid om het creatieve deel van het organiseren van een evenement op me te nemen. Dus dit houdt voornamelijk in ideeen bedenken en concepten schrijven. En dan voornamelijk op het gebied van zakelijke evenementen. Niet de kant die ik op wil, maar goed. Ze zijn dus bij mijn opleiding heel erg bezig met ideeen bedenken en deze op papier zetten naar de klant toe. Maar ik heb nog nooit iets gehad van creatieve communicatie o.i.d. Ik zou graag meer leren over dat onderwerp, maar ook vormgeving. (lijken mij beide zeer belangrijk voor het visualiseren van een idee) maar dat vinden ze op mijn opleiding niet.
Oh maar das ook een beetje communicatie!! Leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn stagebedrijf heeft een programma gemaakt waarin chronisch zieken en gehandicapten hun ervaringen met medicijnen, hulpmiddelen, enz kunnen bijhouden.
Alleen is het programma zo ingewikkeld en niet-gebruikersvriendelijk dat niemand ermee kan werken.
En ik ben aan het uitzoeken wat er moet veranderen zodat mensen er wel mee kunnen werken.
lomp, zwaar. is een gewoon Nederlands woord hoorquote:
Lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh maar das ook een beetje communicatie!! Leukkunnen we er samen aan werken
![]()
Je gaat met een civic toch niet raggenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lomp, zwaar. is een gewoon Nederlands woord hoorhet is inderdaad een auto om in te beginnen als je 18 bent, om lekker mee te raggen (botsauto) en niet bang te zijn voor krassen.
ik heb besloten mn opleiding nu maar gewoon af te maken (ze zijn bij mijn opleiding niet zo dol op keuzevakken) en daarna mezelf bij te scholen door verschillende cursussen te volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je niet een keuzevak volgen bij de opleiding van IJlien?
wel, dat is juist leuk aan zulke auto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat met een civic toch niet raggen.
Met geen enkele auto btw.
Dat is ook een manier. Bij mij zijn ze dol op keuzevakken; het kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb besloten mn opleiding nu maar gewoon af te maken (ze zijn bij mijn opleiding niet zo dol op keuzevakken) en daarna mezelf bij te scholen door verschillende cursussen te volgen.
Ik heb volgens mij gewoon de verkeerde opleiding gekozen
jawel, in de praktijk wordt een civic erg vaak gebruikt om mee te raggen, vooral door een bepaald deel van de bevolkingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op wie doel je, jongeman?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawel, in de praktijk wordt een civic erg vaak gebruikt om mee te raggen, vooral door een bepaald deel van de bevolking![]()
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig![]()
Heb je morgen tijd?
juist auto is heiligquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
zelf had ik liever meer keuzevakken gedaan. Maar school biedt ze niet aan (terwijl er werd gezegd dat dat wel gedaan zou worden) en omdat ik kunstacademie doe is het moeilijker om keuzevakken te volgen op andere hogescholen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook een manier. Bij mij zijn ze dol op keuzevakken; het kunnen er niet genoeg zijn.
Ik moest ze allemaal zelf zoeken. Mijn school bood niets aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zelf had ik liever meer keuzevakken gedaan. Maar school biedt ze niet aan (terwijl er werd gezegd dat dat wel gedaan zou worden) en omdat ik kunstacademie doe is het moeilijker om keuzevakken te volgen op andere hogescholen.
wat is er leuker dan met piepende remmen wegrijden, op te trekken tot je auto jankt en lekker aan de handrem trekken in een bochtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist auto is heilig....
oke bijna heilig
daarom koos ik ook voor deze opleiding. Er werd gezegd dat ik dan vakken op andere faculteiten kon volgen. Bijvoobeeld op beeldende kunst & vormgeving. dit bleek in de praktijk moeilijker dan er werd gezegd en uiteindelijk heeft school alle vrije punten afgeschaft....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moest ze allemaal zelf zoeken. Mijn school bood niets aan.
autohuren is topquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er leuker dan met piepende remmen wegrijden, op te trekken tot je auto jankt en lekker aan de handrem trekken in een bocht
helaas kan dat niet met een pandamaar wel met gehuurde autos
Oh serieus.. je gaat je weer onder de debielenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, afgesproken![]()
vanavond weer naar rijndijk toe
Wat een ellende..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom koos ik ook voor deze opleiding. Er werd gezegd dat ik dan vakken op andere faculteiten kon volgen. Bijvoobeeld op beeldende kunst & vormgeving. dit bleek in de praktijk moeilijker dan er werd gezegd en uiteindelijk heeft school alle vrije punten afgeschaft....
Als je met piepende banden weg rijdt kan je niet rijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er leuker dan met piepende remmen wegrijden, op te trekken tot je auto jankt en lekker aan de handrem trekken in een bocht
je auto blijven rijden lijkt me?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
*shit ik wil ook pimpen met mijn autoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet onder de debielen begeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh serieus.. je gaat je weer onder de debielenbegeven?
ALthans.. de jongeren daar dan..
Kom je dan niet ff buurten in t dorp
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel als dat je keuze heeft beinvloed...
jij hebt een auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je met piepende banden weg rijdt kan je niet rijden.
En nee, zulke dingen doe ik dus never nooit met mijn auto. Zonde
.
Ben namelijk ook wel beetje auto-gekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
*shit ik wil ook pimpen met mijn automaar heb hier geen foto´s
*
Nee, wel bijna een gekocht.quote:
Staaldraaierij De Spijkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef Megter het volgende:
Wie maakt de spiraaltjes voor Erica Terpstra?
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet onder de debielen begeven.
Ik moet wassen, heb bijna geen schone kleren meer.
Maar buurten in het dorp, alleen als jij er bent![]()
Wat is er in Zoetermeer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..
![]()
ja gelijk heb je...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, wel bijna een gekocht.
Maar ik vond het toch zonde om hem dan stil te laten staan tot ik 18 ben.
zoetermeerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..
![]()
je moet toch morgen? hoe laat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja gelijk heb je...
moet ook nog maar eens zien te slagen
Parachutequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Megter het volgende:
Hoe ziet de tampon van Erica Terpstra eruit?
*zucht, als jij gewoon had gevraagd of ze een auto had.. dan zou ze daar ook gewoon op gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wilde het al eerder vragen, maar dat was me door ijsmeis ws niet in dank afgenomen![]()
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet toch morgen? hoe laat?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typ
donderdag om 15.50 uur
thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik zal voor je duimen als ik met mn meetlintje door t huis loop
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typ
donderdag om 15.50 uur
jah bedankt.. misschien dat 't eens lukt dan ben ik meteen weer helemaal happyquote:
* wil meelopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik zal voor je duimen als ik met mn meetlintje door t huis loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu is iedereen weer een illusie armer
[..]
velen vast wel jahquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef Megter het volgende:
Erica Terpstra en Ruud Lubbers gaan parachutespringen.
Eerst springt Lubbers, doet de parachute open en zweeft rustig naar beneden.
Maar onderweg voelt ie wat op z'n gezicht. Dus hij voelt, en het blijkt bloed te zijn, en niet zo'n beetje ook!
Toch landt Lubbers, en vlak daarna Terpstra, met een grote knal!
Dus Lubbers vraagt: "Merkte jij dat ook, al dat bloed?"
Zegt Terpstra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef Megter het volgende:
Erica Terpstra en Ruud Lubbers gaan parachutespringen.
Eerst springt Lubbers, doet de parachute open en zweeft rustig naar beneden.
Maar onderweg voelt ie wat op z'n gezicht. Dus hij voelt, en het blijkt bloed te zijn, en niet zo'n beetje ook!
Toch landt Lubbers, en vlak daarna Terpstra, met een grote knal!
Dus Lubbers vraagt: "Merkte jij dat ook, al dat bloed?"
Zegt Terpstra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
Pffff ik had net een gesprek over internetgebruik onder werktijd![]()
'k ben niet zo groodtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan wordt t wel erg druk, we gaan al met zn vieren en het is een klein huis
en?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
Pffff ik had net een gesprek over internetgebruik onder werktijd![]()
Hahahaha, mijn vriendje woont in Rokkeveen.. mijn ex wel in Seghwaert trouwensquote:
Ze vinden dat het internet de productiviteit van de medewerkers verlaagt, dus m'n nieuwe project wordt het implementeren van filtersquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn vriendje woont in Rokkeveen.. mijn ex wel in Seghwaert trouwensgoed volk daar
quote:
ow maar geen persoonlijk gesprek over jouw gebruik?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:13 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ze vinden dat het internet de productiviteit van de medewerkers verlaagt, dus m'n nieuwe project wordt het implementeren van filtersmaar ik voel me niet aangesproken
![]()
Crisler Voyager, Volkswagen golf (stationwagen), Volkswagen golf (klein maar bloedsnel), renault megane (of hoe je dat mag schrijven), ennn een dikke audi a8 (zo geil ding is dat)quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:13 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Jitzzzze en ik, als semi-vriendje en vriendinnetje!
neej want ik werk hele dagen heel hardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow maar geen persoonlijk gesprek over jouw gebruik?
ik weet t, maar ga over 1,5 maand verhuizenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahaa nouwww... seghwaert is ook aan t vervallen hoor (zeg nou zelf)
waarheen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:15 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik weet t, maar ga over 1,5 maand verhuizen![]()
yeah rightquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
neej want ik werk hele dagen heel hard![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
neej want ik werk hele dagen heel hard![]()
Is goed, we gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ha! Gaan jullie maar. Ik blijf de PA van goddess-in-heaven
Ohh dat is leuk zeg! Ga je echt in het stadshart wonen? Ik ken iemand die boven de Adam woont.. waar ga jij wonen?quote:
fijn, en ik heb nog steeds geen mailquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ha! Gaan jullie maar. Ik blijf de PA van goddess-in-heaven
boven t woonhartquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohh dat is leuk zeg! Ga je echt in het stadshart wonen? Ik ken iemand die boven de Adam woont.. waar ga jij wonen?
Niet lief..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is goed, we gaan
IJlien ga je mee? We gaan wel msnen ofzo.
we zijn hier niet meer gewenst![]()
Ik moet nog ruim 2.5 uurquote:
1 jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet lief..
Jammer dat ik geen msn heb hier.. prehistorisch gedoe
Ik kan je wel toevoegen als ik thuis ben?
Complex: 1. Heb je sweetlakenation?
2. Ga je zondag ook naar chaos (joepie..)
Tuurlijk mag dat, je hebt mn adres.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet lief..
Jammer dat ik geen msn heb hier.. prehistorisch gedoe
Ik kan je wel toevoegen als ik thuis ben?
Complex: 1. Heb je sweetlakenation?
2. Ga je zondag ook naar chaos (joepie..)
* Mag ik één emmer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef snellejelle het volgende:
waar is tijgerwillie nouik mis haar zo
Oh oh.. maar jullie krijgen toch kusjes?quote:
Beetje wel, he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh oh.. maar jullie krijgen toch kusjes?![]()
![]()
Ja en ja, complex!
dat kan best verkeerd opgevat worden![]()
hoe heet jij op sln dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Ja en ja, complex!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
heb weer een post gedaan hoor aan megter dan wel maar tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef snellejelle het volgende:
waar is tijgerwillie nouik mis haar zo
wie zegt er dat ik mail van jou wilquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Ja en ja, complex!
dit was de perfectequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb weer een post gedaan hoor aan megter dan wel maar toch(en heb je hem gevangen) hahah was die iets harder of nog zacht?????
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo lieve Jitzzzze..![]()
Ik voeg je toe thuis![]()
weet ik, dat effect heb ik wel vaker bij mensen....quote:
leuk man! doe je mijn was ook???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
![]()
Ik zie het wel verschijnen op msn. Weet niet of ik er ben; zoals ik net al zei moet ik gaan wassen![]()
toch niet bij mij hoop ik hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet ik, dat effect heb ik wel vaker bij mensen....
Mama, wil jij mn tanga's wassen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]dan moet ik toch weer mijn mama vragen
Oh jitzzzze..quote:
hij doet nog geen zeerquote:
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh jitzzzze..![]()
ohja jammer dat je aan het wassen bent, ik ben trouwens wel in t dorp vanav, alleen mijn vriendje komt langs![]()
hmm, zo rond een uur of 22.00/23.00?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:34 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hij doet nog geen zeer![]()
trouwens hoe laat ben je er vanavond![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
Ik verstop me wel in de kast![]()
van je stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke is goed, 10 uur ben ik net thuis denk ik![]()
nicequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke is goed, 10 uur ben ik net thuis denk ik![]()
sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven hoorquote:
hij werkt nu net nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh god, dan herkende ik je e-mail daar dus van..
ik ga ff kijken!
krijg een error..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh god, dan herkende ik je e-mail daar dus van..
ik ga ff kijken!
vlaggen? ben je grensrechter???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee moet vanavond weer lekker vlaggen
Nou inderdaad zeg.. hou toch wel van jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan; geloof niet dat ik er vrienden mee maak
majoretten maar dan met vlaggen ipv stokjes....quote:
ik ben er nog 15minquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is iedereen weg ofzo?
neequote:
nee hoor baas, druk aan 't overwerken....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is iedereen weg ofzo?
Nee hoor, ben pas over een kwartier wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is iedereen weg ofzo?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg.. hou toch wel van je![]()
lachen!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee![]()
dit ben ik, de voorste. Kijk hier alleen niet goed omhoog![]()
http://www.involved.nl/fotopagina/foto.php?foto_id=180&album_id=14#
aha dat ziet er ook leuk uit!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee![]()
dit ben ik, de voorste. Kijk hier alleen niet goed omhoog![]()
http://www.involved.nl/fotopagina/foto.php?foto_id=180&album_id=14#
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
woehoe kans op mail ontvangen van gewenst persoon is zojuist gestegen
stuur eens door naar mijn nickname op gmail.comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
woehoe kans op mail ontvangen van gewenst persoon is zojuist gestegen
Ik heb weleens gevlagdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha dat ziet er ook leuk uit!
had het stiekum ook wel grappig gevonden als je grensrechter was
want?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stuur eens door naar mijn nickname op gmail.com![]()
kom ook eens bij mij vlaggen danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb weleens gevlagden ze wonnen met 7-0
![]()
Nu is de kans al helemaal wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
JOEPIE history of hardcore is op 28 mei ipv 21 mei. de kans is nu groter dat ik er heen kan
dan mag je vast vaker vlaggen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb weleens gevlagden ze wonnen met 7-0
![]()
Dan lijkt het alsof ik vrienden hebquote:
Jitzzzze:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dit gaat nog wel even door. Wen er maar aan..
IJlien:![]()
Yep, dat is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter, gaan we weer op kamp of hoe zit dat.... Snap de mail niet helemaal ik zie alleen...... een varken hahaha
jaa, hier ook wel gewenst, volgende week eindelijk weer voetballenquote:
ja dat zal zeker helpen.. ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha ja dat zou misschien helpen?
Ik ga even kijken hoe laat de bus rijdt, kga bijna weg!
nu al weg? nepperd!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
jah oke.. klinkt logischquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof ik vrienden hebwat zou ik anders op fok doen
Zij wel, ik moet nog een uurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
vond ik ookquote:
daaa-haaaag!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Remzerrr het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
Goddess je plannetje is mislukt
quote:
oh hij gaat dus over 2 minuten.. dat redt ik niet meer..quote:
Bye bye complex!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
ik ga naar huis, mn fiets vertrekt nml zo.. tot morgen allemaal![]()
Die bus heb ik straks ook, maar dan naar Goudaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh hij gaat dus over 2 minuten.. dat redt ik niet meer..
nu moet ik die van 16.31 nemen.. en raad eens welke bus dat is vanuit Gouda??
De 187 naar Leiden![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
woehoequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh hij gaat dus over 2 minuten.. dat redt ik niet meer..
nu moet ik die van 16.31 nemen.. en raad eens welke bus dat is vanuit Gouda??
De 187 naar Leiden![]()
Daarom is t zo heerlijk om een auto te hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 90 minuten.....
wat een klote weer. de hele dag mooi weer en wanneer het naar huis gaan dichterbij komt, gaat t weer hozen
hier is't nog wel aardig..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 90 minuten.....
wat een klote weer. de hele dag mooi weer en wanneer het naar huis gaan dichterbij komt, gaat t weer hozen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
Oww echt..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die bus heb ik straks ook, maar dan naar Gouda![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oww echt..![]()
Zitten we toch indirect bij elkaar
Maar als mijn bus in Leiden is, is dat dan jouw bus terug?
Hij zal om ong 17.30 op leiden cs zijn zeker?
Ohh oke nou ja geeft nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Ik denk trouwens niet dat ik precies dezelfde bus heb, ik heb de bus van kwart voor 7 op Leiden cs.
oehoe em es en, dat doe ik hier alleen e-messenger offline weergeven, echt chatten wil ik me nog niet aan wagen, dis voorlopig vermakelijk genoegquote:
zeur nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef snellejelle het volgende:
btw ik vond ijsmeisdag gisteren een beetje een domper
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wilde je blijven zitten tot Leiden, en dan weer terug gaan?
Ik em es en zelfs met mijn bazenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
oehoe em es en, dat doe ik hier alleen e-messenger offline weergeven, echt chatten wil ik me nog niet aan wagen, dis voorlopig vermakelijk genoeg(denk trouwens ook dat oompjelief dit niet leuk zal vinden maar wat niet weet wat niet deert
)
Nee van een half uur bus, door Gouda, Boskoop en Waddinxveen heen ben ik al misselijk genoeg (echt..) dus dan nog een halfuur naar leiden zal ik me niet aan wagenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wilde je blijven zitten tot Leiden, en dan weer terug gaan?
Ik had het druk jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef snellejelle het volgende:
btw ik vond ijsmeisdag gisteren een beetje een domper
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik em es en zelfs met mijn bazen.
Die hier tegenover me zitten.
en dan niet met mij....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik em es en zelfs met mijn bazen.
Die hier tegenover me zitten.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan niet met mij....
maar em es en met je bazen, goed voor elkaarzijn ze soms net zo contact gestoort als die gozer die tegenover me zit??
Ik zit vol leuke ideen vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee van een half uur bus, door Gouda, Boskoop en Waddinxveen heen ben ik al misselijk genoeg (echt..) dus dan nog een halfuur naar leiden zal ik me niet aan wagen
Het had wel een leuk idee geweest
contact gestoort dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
We doen ook via em es en dingen aan elkaar vragen over werk enzo.
En soms wat gein tussendoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Je bent ontslagen als mijn semi-semi-vriendje!
Je mag mijn Jitzzzze niet uitlachen![]()
Heequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Je bent ontslagen als mijn semi-semi-vriendje!
Je mag mijn Jitzzzze niet uitlachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |