Dat is ook een manier. Bij mij zijn ze dol op keuzevakken; het kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb besloten mn opleiding nu maar gewoon af te maken (ze zijn bij mijn opleiding niet zo dol op keuzevakken) en daarna mezelf bij te scholen door verschillende cursussen te volgen.
Ik heb volgens mij gewoon de verkeerde opleiding gekozen
jawel, in de praktijk wordt een civic erg vaak gebruikt om mee te raggen, vooral door een bepaald deel van de bevolkingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat met een civic toch niet raggen.
Met geen enkele auto btw.
Op wie doel je, jongeman?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawel, in de praktijk wordt een civic erg vaak gebruikt om mee te raggen, vooral door een bepaald deel van de bevolking![]()
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig![]()
Heb je morgen tijd?
juist auto is heiligquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
zelf had ik liever meer keuzevakken gedaan. Maar school biedt ze niet aan (terwijl er werd gezegd dat dat wel gedaan zou worden) en omdat ik kunstacademie doe is het moeilijker om keuzevakken te volgen op andere hogescholen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook een manier. Bij mij zijn ze dol op keuzevakken; het kunnen er niet genoeg zijn.
Ik moest ze allemaal zelf zoeken. Mijn school bood niets aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zelf had ik liever meer keuzevakken gedaan. Maar school biedt ze niet aan (terwijl er werd gezegd dat dat wel gedaan zou worden) en omdat ik kunstacademie doe is het moeilijker om keuzevakken te volgen op andere hogescholen.
wat is er leuker dan met piepende remmen wegrijden, op te trekken tot je auto jankt en lekker aan de handrem trekken in een bochtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist auto is heilig....
oke bijna heilig
daarom koos ik ook voor deze opleiding. Er werd gezegd dat ik dan vakken op andere faculteiten kon volgen. Bijvoobeeld op beeldende kunst & vormgeving. dit bleek in de praktijk moeilijker dan er werd gezegd en uiteindelijk heeft school alle vrije punten afgeschaft....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moest ze allemaal zelf zoeken. Mijn school bood niets aan.
autohuren is topquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er leuker dan met piepende remmen wegrijden, op te trekken tot je auto jankt en lekker aan de handrem trekken in een bocht
helaas kan dat niet met een pandamaar wel met gehuurde autos
Oh serieus.. je gaat je weer onder de debielenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, afgesproken![]()
vanavond weer naar rijndijk toe
Wat een ellende..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom koos ik ook voor deze opleiding. Er werd gezegd dat ik dan vakken op andere faculteiten kon volgen. Bijvoobeeld op beeldende kunst & vormgeving. dit bleek in de praktijk moeilijker dan er werd gezegd en uiteindelijk heeft school alle vrije punten afgeschaft....
Als je met piepende banden weg rijdt kan je niet rijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er leuker dan met piepende remmen wegrijden, op te trekken tot je auto jankt en lekker aan de handrem trekken in een bocht
je auto blijven rijden lijkt me?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
*shit ik wil ook pimpen met mijn autoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet onder de debielen begeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh serieus.. je gaat je weer onder de debielenbegeven?
ALthans.. de jongeren daar dan..
Kom je dan niet ff buurten in t dorp
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel als dat je keuze heeft beinvloed...
jij hebt een auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je met piepende banden weg rijdt kan je niet rijden.
En nee, zulke dingen doe ik dus never nooit met mijn auto. Zonde
.
Ben namelijk ook wel beetje auto-gekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
*shit ik wil ook pimpen met mijn automaar heb hier geen foto´s
*
Nee, wel bijna een gekocht.quote:
Staaldraaierij De Spijkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef Megter het volgende:
Wie maakt de spiraaltjes voor Erica Terpstra?
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet onder de debielen begeven.
Ik moet wassen, heb bijna geen schone kleren meer.
Maar buurten in het dorp, alleen als jij er bent![]()
Wat is er in Zoetermeer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..
![]()
ja gelijk heb je...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, wel bijna een gekocht.
Maar ik vond het toch zonde om hem dan stil te laten staan tot ik 18 ben.
zoetermeerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..
![]()
je moet toch morgen? hoe laat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja gelijk heb je...
moet ook nog maar eens zien te slagen
Parachutequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Megter het volgende:
Hoe ziet de tampon van Erica Terpstra eruit?
*zucht, als jij gewoon had gevraagd of ze een auto had.. dan zou ze daar ook gewoon op gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wilde het al eerder vragen, maar dat was me door ijsmeis ws niet in dank afgenomen![]()
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet toch morgen? hoe laat?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typ
donderdag om 15.50 uur
thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik zal voor je duimen als ik met mn meetlintje door t huis loop
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typ
donderdag om 15.50 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |