bakje/emmerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed van je!![]()
![]()
![]()
Klinkt trouwens echt leuk zo'n boekje maken.
Dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed van je!![]()
![]()
![]()
Klinkt trouwens echt leuk zo'n boekje maken.
Dat had ik gister ook bij de OP, heel irritant. Alleen bij die post kreeg ik die melding.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef Fisher het volgende:
grmpf, waarom krijg ik steeds:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
als ik wil updaten
Moeten er wel mensen zijn om ze aante verkopenquote:
tis niet echt mijn auto. ik vind hem een beetje te log...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Zo dan goddes:
[afbeelding]
Ik vind de zwarte motorkap wel iets hebben.
Terwijl het nu ongeveer wel het seizoen is om auto's te kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeten er wel mensen zijn om ze aante verkopen![]()
het is echt super rustig hieronet de cijfers binnen gekregen, de verkopen t/m april dit jaar zijn 44% LAGER als dezelfde tijd vorig jaar
gemiddeld ligt het op 3% minder.
Mijn stagebedrijf heeft een programma gemaakt waarin chronisch zieken en gehandicapten hun ervaringen met medicijnen, hulpmiddelen, enz kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja t klinkt leuk, is t niet altijd want best veel werk in je eentje en aangezien ik hier over 3 weken weg ben.. kan k m niet afmaken! Vandaar dak t concept nu maak en de rest overlaat aan vormgeving en de rest van de afdeling hier.. Maar het is wel leuk ja
Wat is jouw stageopdracht momenteel? Ik heb al eerder projectjes gedaan hoor niet dat ik al 5 maanden aan t inventariseren ben..
Log?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis niet echt mijn auto. ik vind hem een beetje te log...
ik doe entertainment management. Ik word opgeleid om het creatieve deel van het organiseren van een evenement op me te nemen. Dus dit houdt voornamelijk in ideeen bedenken en concepten schrijven. En dan voornamelijk op het gebied van zakelijke evenementen. Niet de kant die ik op wil, maar goed. Ze zijn dus bij mijn opleiding heel erg bezig met ideeen bedenken en deze op papier zetten naar de klant toe. Maar ik heb nog nooit iets gehad van creatieve communicatie o.i.d. Ik zou graag meer leren over dat onderwerp, maar ook vormgeving. (lijken mij beide zeer belangrijk voor het visualiseren van een idee) maar dat vinden ze op mijn opleiding niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef IJlien het volgende:
Goddess: wat doe jij dan en wat mis je?
Jitzzzze: ik ben met een Beweegwijzer 55+ sport bezig! Ik ben net klaar met het inventariseren van de mogelijkheden in Gouda (best een werk!) en nu mag ik het boekje gaan ontwerpn en communicatieplan wat ik net geschreven heb is zojuist in het werkoverleg goed gekeurd!
Kan je niet een keuzevak volgen bij de opleiding van IJlien?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik doe entertainment management. Ik word opgeleid om het creatieve deel van het organiseren van een evenement op me te nemen. Dus dit houdt voornamelijk in ideeen bedenken en concepten schrijven. En dan voornamelijk op het gebied van zakelijke evenementen. Niet de kant die ik op wil, maar goed. Ze zijn dus bij mijn opleiding heel erg bezig met ideeen bedenken en deze op papier zetten naar de klant toe. Maar ik heb nog nooit iets gehad van creatieve communicatie o.i.d. Ik zou graag meer leren over dat onderwerp, maar ook vormgeving. (lijken mij beide zeer belangrijk voor het visualiseren van een idee) maar dat vinden ze op mijn opleiding niet.
Oh maar das ook een beetje communicatie!! Leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn stagebedrijf heeft een programma gemaakt waarin chronisch zieken en gehandicapten hun ervaringen met medicijnen, hulpmiddelen, enz kunnen bijhouden.
Alleen is het programma zo ingewikkeld en niet-gebruikersvriendelijk dat niemand ermee kan werken.
En ik ben aan het uitzoeken wat er moet veranderen zodat mensen er wel mee kunnen werken.
lomp, zwaar. is een gewoon Nederlands woord hoorquote:
Lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh maar das ook een beetje communicatie!! Leukkunnen we er samen aan werken
![]()
Je gaat met een civic toch niet raggenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lomp, zwaar. is een gewoon Nederlands woord hoorhet is inderdaad een auto om in te beginnen als je 18 bent, om lekker mee te raggen (botsauto) en niet bang te zijn voor krassen.
ik heb besloten mn opleiding nu maar gewoon af te maken (ze zijn bij mijn opleiding niet zo dol op keuzevakken) en daarna mezelf bij te scholen door verschillende cursussen te volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je niet een keuzevak volgen bij de opleiding van IJlien?
wel, dat is juist leuk aan zulke auto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat met een civic toch niet raggen.
Met geen enkele auto btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |