jij hebt een auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je met piepende banden weg rijdt kan je niet rijden.
En nee, zulke dingen doe ik dus never nooit met mijn auto. Zonde
.
Ben namelijk ook wel beetje auto-gekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
*shit ik wil ook pimpen met mijn automaar heb hier geen foto´s
*
Nee, wel bijna een gekocht.quote:
Staaldraaierij De Spijkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef Megter het volgende:
Wie maakt de spiraaltjes voor Erica Terpstra?
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet onder de debielen begeven.
Ik moet wassen, heb bijna geen schone kleren meer.
Maar buurten in het dorp, alleen als jij er bent![]()
Wat is er in Zoetermeer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..
![]()
ja gelijk heb je...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, wel bijna een gekocht.
Maar ik vond het toch zonde om hem dan stil te laten staan tot ik 18 ben.
zoetermeerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh oke, nou ik weet het niet of ik er ben vanavond, misschien ben ik wel in zoetermeer dus..
![]()
je moet toch morgen? hoe laat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja gelijk heb je...
moet ook nog maar eens zien te slagen
Parachutequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Megter het volgende:
Hoe ziet de tampon van Erica Terpstra eruit?
*zucht, als jij gewoon had gevraagd of ze een auto had.. dan zou ze daar ook gewoon op gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wilde het al eerder vragen, maar dat was me door ijsmeis ws niet in dank afgenomen![]()
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet toch morgen? hoe laat?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typ
donderdag om 15.50 uur
thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik zal voor je duimen als ik met mn meetlintje door t huis loop
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu weet ik 't echt.. niemand leest wat ik typ
donderdag om 15.50 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |