Ik zit op Hogeschool INholland.. hoera.. ben wel op de open dag geweest van leiden (3 jaar geleden) wat studeer je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het worden steeds meer dingen.
Ik zit op de hogeschool, en jij?
hehe, ik heb ook nog een scooter, ruilen tegen 1500 eur??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik las het al. je mag hem ook bij mij voorzetten. ik heb een heel mooie fiets in de aanbieding. Ruilen tegen die clio?
tja, ik heb er dus echt geen nodig. ik probeer wel steeds smoezen te bedenken waarom ik een auto echt nodig heb. Maar steeds denk ik: eigenlijk heb ik hem echt niet nodig. In utrecht is niets met de auto te bereiken, maar juist wel met OV en fiets.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:23 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Als je daarmee komt waar je wil komen waarom niet toch
Ik heb mn auto echt nodig, stage is slecht bereikbaar met OV en ik voetbal in een andere plaats dan ik woon.
Weer iets in commonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik zit op Hogeschool INholland.. hoera.. ben wel op de open dag geweest van leiden (3 jaar geleden) wat studeer je?
snorbrommer, gloednieuw. ruilen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik heb ook nog een scooter, ruilen tegen 1500 eur??
snorry, wil een autoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
snorbrommer, gloednieuw. ruilen?
Ja in Utrecht is een auto eigenlijk alleen maar lastig, vooral als je in de binnenstad moet zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, ik heb er dus echt geen nodig. ik probeer wel steeds smoezen te bedenken waarom ik een auto echt nodig heb. Maar steeds denk ik: eigenlijk heb ik hem echt niet nodig. In utrecht is niets met de auto te bereiken, maar juist wel met OV en fiets.
zie jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:27 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja in Utrecht is een auto eigenlijk alleen maar lastig, vooral als je in de binnenstad moet zijn
In Leiden ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:27 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja in Utrecht is een auto eigenlijk alleen maar lastig, vooral als je in de binnenstad moet zijn
mag ik 'm schoppen baas?? aah pleassee?? zal lief zijn verderquote:
Ik ga liever eerst voor mn motorrijbewijs.quote:
Ja, richting Communicatie Creatief..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weer iets in common![]()
Ik studeer informatica, heb mezelf helemaal gericht op het bedrijfskundige gebied ervan.
Studeer je communicatie in Den Haag?
wel stoer, niet fatsoenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die van RaveX is anders erg stoer:
[afbeelding]
do I even need to ask?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
NEPSTAGIAIRquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Haha ja ik weet dat je nepstagiair wil zeggenZeg t maar hoor
Nee, ik bedenk hoe je met behulp van computers sneller en goedkoper kunt werken. Of programma's wel goed werken. En hoe het beter kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja, richting Communicatie Creatief..
Bedrijfskundige informatica.. is dat netwerken enzo?
goed zo, gooi al die frustratie eruit!!!!quote:
Vind je dat pimp? Ik vond t een geweldige ervaring, maar ga niet over alles opscheppen hoor, maar k rij nou eenmaal niet elke dag in mijn droomautoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Als ik de luchtmacht in ga en ik word heli piloot ga ik je uber pimpen![]()
Maar ben bang van niet
Vind je dat pimp? Ik vond t een geweldige ervaring, maar ga niet over alles opscheppen hoor, maar k rij nou eenmaal niet elke dag in mijn droomautoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Als ik de luchtmacht in ga en ik word heli piloot ga ik je uber pimpen![]()
Maar ben bang van niet
too much, niet mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
puik ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie helpt nog meer om remzer op zn stage te laten blijven tot een uur of 6?
Ieder zn eigen ding hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je dat pimp? Ik vond t een geweldige ervaring, maar ga niet over alles opscheppen hoor, maar k rij nou eenmaal niet elke dag in mijn droomauto
* meldtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Haha oke dan, efficientie enzo dus! Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik bedenk hoe je met behulp van computers sneller en goedkoper kunt werken. Of programma's wel goed werken. En hoe het beter kan.
Ik zal het nog mooier maken; ik weet niet eens hoe een pc van binnen eruit ziet, en als hij stuk is, breng ik m naar de winkel toe.![]()
Creatieve Communicatie, klinkt echt leuk. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
ja en jij ook tot 18.00 slimmerd... zag 't ook wel netquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja en jij ook tot 18.00 slimmerd... zag 't ook wel net
Wat voor conceptboekje ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha oke dan, efficientie enzo dus! Klinkt goed
Ja t klinkt idd heel leuk maar kzit niet de hele dag te knippen en te plakken hoor (helaas)
Het is vooral communicatieplannen bedenken en uitvoeren en teksten schrijven voor posters flyers enz, de leuke dingen doet de afdeling Vormgevingmaar goed met mn grootste project ben ik nu het conceptboekje aan het maken en dat is dus wel echt mijn ding
Maar verder leer ik op school wel websites maken, photoshoppen enz dat vind ik het leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |