jah bedankt.. misschien dat 't eens lukt dan ben ik meteen weer helemaal happyquote:
* wil meelopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik zal voor je duimen als ik met mn meetlintje door t huis loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu is iedereen weer een illusie armer
[..]
velen vast wel jahquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef Megter het volgende:
Erica Terpstra en Ruud Lubbers gaan parachutespringen.
Eerst springt Lubbers, doet de parachute open en zweeft rustig naar beneden.
Maar onderweg voelt ie wat op z'n gezicht. Dus hij voelt, en het blijkt bloed te zijn, en niet zo'n beetje ook!
Toch landt Lubbers, en vlak daarna Terpstra, met een grote knal!
Dus Lubbers vraagt: "Merkte jij dat ook, al dat bloed?"
Zegt Terpstra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:08 schreef Megter het volgende:
Erica Terpstra en Ruud Lubbers gaan parachutespringen.
Eerst springt Lubbers, doet de parachute open en zweeft rustig naar beneden.
Maar onderweg voelt ie wat op z'n gezicht. Dus hij voelt, en het blijkt bloed te zijn, en niet zo'n beetje ook!
Toch landt Lubbers, en vlak daarna Terpstra, met een grote knal!
Dus Lubbers vraagt: "Merkte jij dat ook, al dat bloed?"
Zegt Terpstra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
Pffff ik had net een gesprek over internetgebruik onder werktijd![]()
'k ben niet zo groodtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan wordt t wel erg druk, we gaan al met zn vieren en het is een klein huis
en?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
Pffff ik had net een gesprek over internetgebruik onder werktijd![]()
Hahahaha, mijn vriendje woont in Rokkeveen.. mijn ex wel in Seghwaert trouwensquote:
Ze vinden dat het internet de productiviteit van de medewerkers verlaagt, dus m'n nieuwe project wordt het implementeren van filtersquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn vriendje woont in Rokkeveen.. mijn ex wel in Seghwaert trouwensgoed volk daar
quote:
ow maar geen persoonlijk gesprek over jouw gebruik?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:13 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ze vinden dat het internet de productiviteit van de medewerkers verlaagt, dus m'n nieuwe project wordt het implementeren van filtersmaar ik voel me niet aangesproken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |