quote:heeft meer kijk op voetbal dan jij want hij speelt bij psv en jij niet
De BLO niet eens af kunnen maken lijkt me vervelender.quote:
Ik vrees van niet, eigenlijk.quote:
Jij meent dat voetbal uit samenvattingen bestaat. Dat er alleen gescoord wordt in het voetballen en dat de bal daar vanzelf komtquote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
On topic: Vogel is een suf figuur, maar blijbaar vind Hiddink hem wel nuttig. En die heeft er wel kijk op.
Met 1 schijnt het ook te kunnenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heeft ie ook wel 2 ballen zeker![]()
en een roze shirtquote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heeft ie ook wel 2 ballen zeker![]()
het was nou geen intikkertje hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, een doelpunt tegen De Graafschap maakt je een wereldspeler.
Ik las vorige week in de VI dat Van bommel in de jeugd ook een keer het debieltje die altijd op rechtsback moest spelen ook een keer liet scoren omdat dat leuk was voor hem. Hij is nog steeds sociaal.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het was nou geen intikkertje hoor![]()
maargoed ontopic nuttige speler dus
Geen idee wat je bedoelt, maar waarschijnlijk is het toch bullshit. Uitleg?quote:[b]Op zondag 8 mei 2005 23:44
Jij meent dat voetbal uit samenvattingen bestaat.
Dat er verder niets gebeurt, bedoel je? Volg het niet helemaal.quote:Dat er alleen gescoord wordt in het voetballen
Dit volg ik al helemaal niet.quote:en dat de bal daar vanzelf komt
Ik dacht dat het hier over Johann Vogel ging, misschien dat je een tiende procent van zijn niveau kunt opbrengen als je hier post? En als je perse trollen moet, doe het dan eens olijk of grappig want dit slaat doodquote:
Al jaren, was dat nog niet duidelijk dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Dat "geen vrienden" doet het hem.Volgens mij zit CMT met een complex of zo.
Onze held uit Zelhem.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Dat "geen vrienden" doet het hem.Volgens mij zit CMT met een complex of zo.
Ik let nooit echt op fokkers moet ik zeggenquote:
Vogel voetbalt in dienst van het elftal. Hij is niet de speler van de oogstrelende acties, de eindpass of de goal. Je ziet hem dus weinig terug in beeld.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef heiden6 het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar waarschijnlijk is het toch bullshit. Uitleg?
Als een teletekstsupporter beschouwen ... Vogel staat zelden op teletekstquote:Dat er verder niets gebeurt, bedoel je? Volg het niet helemaal.
In het voetbal moet een bal veroverd, ruimte worden gemaakt, loopactie worden gepleegd enzovoorts totdat de bal kan worden ingeschoten of gekopt. Vogel doet daarbij prima werk.quote:Dit volg ik al helemaal niet.
Je bedoelt jouw logica? Die ken ik niet, wel weet ik wat Vogel voor PSV heeft betekend in het afgelopen seizoen, terwijl hij begin dit seizoen nog z'n dieptepunt bij de club beleefde. Een gewichtige schaduwspeler, dat is Vogel.quote:Kun je volgende keer enige logica toepassen als je iets post? Bij voorbaat dank.
Wat is ie wel?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef okee6 het volgende:
Vogel voetbalt in dienst van het elftal. Hij is niet de speler van de oogstrelende acties, de eindpass of de goal. Je ziet hem dus weinig terug in beeld.
quote:
quote:I'm the invisible man,
I'm the invisible man,
Incredible how you can,
See right through me,
En waaruit concludeer je dat ik dat niet weet? Zulke spelers zijn dus erg nuttig, maar desalniettemin suf. Niemand komt naar het stadion voor Vogel.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vogel voetbalt in dienst van het elftal. Hij is niet de speler van de oogstrelende acties, de eindpass of de goal. Je ziet hem dus weinig terug in beeld.
Ja, dat komt omdat hij weinig scoort. Point being?quote:Als een teletekstsupporter beschouwen ... Vogel staat zelden op teletekst
Ja, goed gezien.quote:In het voetbal moet een bal veroverd, ruimte worden gemaakt, loopactie worden gepleegd enzovoorts totdat de bal kan worden ingeschoten of gekopt. Vogel doet daarbij prima werk.
Helemaal mee eens?quote:Je bedoelt jouw logica? Die ken ik niet, wel weet ik wat Vogel voor PSV heeft betekend in het afgelopen seizoen, terwijl hij begin dit seizoen nog z'n dieptepunt bij de club beleefde. Een gewichtige schaduwspeler, dat is Vogel.
Als je een dienstbare speler suf noemt, doe je diegene imho tekort. Nadat ie niet meer in de basis werd opgesteld kwam hij alsnog perfect terug. Nog afgezien daarvan is het van elke speler van PSV dit seizoen een prestatie om dat spelletje zo goed gespeeld te krijgen. Vogel doet daar volop aan mee en krijgt daar nooit de credits voor, hij kan alleen maar fouten maken. En dan ga jij hem op basis daarvan suf noemen, tja dat valt verkeerd bij mij. Ik had verder de indruk dat jij 'suffe' spelers als zodanig discrimineert. Mogen die soms niet bij PSV spelen? Of alleen bij de gratie van Hiddink?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:11 schreef heiden6 het volgende:
En vertel nu nog eens waarom je zo gepikeerd reageerde, en mij een teletekstsupporter noemde? Kneus.![]()
Waar Cocu geen tijd voor heeft, dat doet Vogel en Van Bommel gunt hij een excuusquote:
die psv'ers denken nog steeds dat ze echt kans haddenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Vogelde stille kracht van PSV. Bij Milaan hadden ze enorm veel moeite met hem
Een speler die zeer nuttig is, maar weinig flair of creativiteit tentoonspreidt, vind ik suf. Dat is geen waardeoordeel over de voetballer in kwestie.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je een dienstbare speler suf noemt, doe je diegene imho tekort. Nadat ie niet meer in de basis werd opgesteld kwam hij alsnog perfect terug. Nog afgezien daarvan is het van elke speler van PSV dit seizoen een prestatie om dat spelletje zo goed gespeeld te krijgen. Vogel doet daar volop aan mee en krijgt daar nooit de credits voor, hij kan alleen maar fouten maken. En dan ga jij hem op basis daarvan suf noemen, tja dat valt verkeerd bij mij. Ik had verder de indruk dat jij 'suffe' spelers als zodanig discrimineert. Mogen die soms niet bij PSV spelen? Of alleen bij de gratie van Hiddink?
[..]
Nee, Beckham is een prutser. Wel leuker om naar te kijken dan Makalélé, want die is ook suf.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
heiden6 vindt Beckham zeker ook beter dan Makeléle
Makeléle niet op waarde kunnen schatten zegt genoeg over jouw voetbalkennis.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, Beckham is een prutser. Wel leuker om naar te kijken dan Makalélé, want die is ook suf.
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:44 schreef PLAE@ het volgende:
cultheld je moet niet zoveel naar Jeroen Grueter luisteren![]()
Ok, dat kan; Maar Makeléle niet op waarde kunnen schatten is rock bottom.quote:
Waar lees je dat nou godverdomme? Want ik heb het echt nergens geschreven.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht.Maar serieus: Als je de kwaliteiten van spelers als Makeléle, Xabi Alonso en Vogel niet ziet, dan kun je maar beter naar korfbal gaan kijken.
Dat je hun spel onzichtbaar en saai vindt, zegt genoeg over jouw beleving van voetbal. Daar is natuurlijk niks mis mee, maar het is wel een oppervlakkige kijk op het spelletje.quote:Op maandag 9 mei 2005 05:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar lees je dat nou godverdomme? Want ik heb het echt nergens geschreven.
Nergens, maar dan ook nergens, beweer ik dat zulke spelers niet goed zijn. Ik vind ze alleen suf. Dat neemt niet weg dat je zulke onzichtbare, saaie spelers als Makalélé en Vogel nodig hebt in je team. Persoonlijk vind ik zo spelen veel knapper dan wat bijvoorbeeld Beckham doet.
En dat toontje van je staat me absoluut niet aan.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
die psv'ers denken nog steeds dat ze echt kans hadden![]()
Vogel vergelijken met Xabi Alonson en Makelélequote:Op maandag 9 mei 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht.Maar serieus: Als je de kwaliteiten van spelers als Makeléle, Xabi Alonso en Vogel niet ziet, dan kun je maar beter naar korfbal gaan kijken.
|Die kun je niet met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
heiden6 vindt Beckham zeker ook beter dan Makeléle
quote:ZES JAAR ALLES BREED
Nu PSV kampioen is en het seizoen zijn einde nadert, zijn clubs al nadrukkelijk bezig met volgend jaar. PSV wil nu dolgraag de Zwitser Johann Vogel bewegen tot bijtekenen, terwijl men bij Ajax zo blij is met de rentree van Tomás Galásek en ook over zijn contractstatus na gaat denken. Het zijn dingen die ik niet begrijp. Waarom zou je verder willen met deze doodsaaie, volstrekt inwisselbare en middelmatige spelers?
Neem Johann Vogel. De Zwitser is vernoemd naar Cruijff en speelt ook met diens nummer veertien. Dat is bij voorbaat al pretentieus, maar neigt in dit geval naar schromelijke zelfoverschatting. Vogel hobbelt al zes seizoenen mee bij PSV en heeft in die zes jaar het wereldrecord breedtepasses dusdanig scherp gesteld, dat er de eerstkomende dertig jaar niemand meer in de buurt gaat komen. Zijn fans zeggen dan dat hij zo weinig balverlies lijdt. Hoe zou dat nu komen? Johann Vogel neemt in zijn passing nooit risico. Dan verlies je ook niet snel een bal. Ik zal niet zeggen dat Vogel dit jaar slecht was. Hij was bruikbaar, vooral omdat Cocu en Van Bommel hem ondersteunden op het middenveld. Met twee van die klasbakken er naast had iedere willekeurige hoofdklasser nog wel op het Eindhovense middenveld kunnen meekomen. Gezien de lage actieradius van Vogel, had ik het met mijn beperkte conditie wellicht nog gekund. Een beetje van links naar rechts lopen en af en toe een bal breed spelen.
Of neem Tomás Galásek. Bij Ajax klagen ze al een tijd dat ze niet meer aan het ouderwetse Ajax-spel toekomen. Druk naar voren zetten, risico nemen. Ja, als je Galásek als centrale middenvelder opstelt, begrijp ik dat wel. Ook bij de overigens zeer vriendelijke Tsjech geldt het principe “liever breed dan diep”. Dat terwijl Ajax zich altijd profileert als een voetbaluniversiteit en u en ik weten dat op universitair niveau diep op de materie wordt ingegaan, in plaats van breed. Ook hier geldt dat ook een goedwillende amateur op deze manier mee had kunnen spelen.
Ik snap die trainers wel, die niet willen verliezen. Die roemen deze spelers omdat ze de balans bewaken en geen gekke dingen doen. Maar is PSV dan kampioen geworden vanwege het fantastische spel van Vogel? Welnee. Sterker nog, met John de Jong naast Cocu en Van Bommel had PSV een veelzijdiger middenveld gehad. Verloor Ajax dan zo veel omdat Galásek niet speelde? Absoluut niet. Hedwiges Maduro liet de laatste tijd zien hoe deze positie bij Ajax ingevuld moet worden. Neem zijn goal in de Kuip. Na een afgeslagen aanval van Feyenoord overbrugde Maduro het hele veld om te scoren. Galásek had dit ten eerste nooit kunnen belopen en ten tweede was hij blijven hangen, om een eventueel terugkomende bal te onderscheppen.
Nee, deze heren worden flink overschat, terwijl hun coaches ons willen doen geloven dat ze onderschat worden. Natuurlijk, Vogel staat er niet voor goals, maar zes competitiedoelpunten in zes jaar is wel erg weinig voor een middenvelder. Zeker omdat hij dit niet met assists compenseert. Galásek schiet af en toe van afstand per ongeluk raak en mag wel eens een strafschop nemen, maar ook zijn aanvallende inbreng is te verwaarlozen. De Tsjech werd tijdens het EK dan ook niet voor niets als eerste gewisseld als Brückner de Tsjechen wilde laten aanvallen.
Ik begrijp het belang van een goede defensieve middenvelder. Ik weet dat spelers die de balans bewaken nodig zijn. Ik snap ook dat die niet direct doelpunten hoeven te maken. Maar dat houdt niet in dat je alleen maar risicoloos moet spelen en dan de complimenten voor je loopvermogen en inzet mag incasseren. Voor dat geld moeten ze inzet tonen! Cocu en Maduro lieten bij PSV en Ajax zien hoe je vanuit een defensief takenpakket ook kunt bijsluiten en aanvallend van waarde kunt zijn. Wereldtoppers als Vieira, Gerrard, Maniche, Pirlo en Baraja doen hetzelfde.
Kom nu alsjeblieft niet aan met het verhaal dat je pas snapt hoe goed Vogel en Galásek zijn als ze niet meespelen. Kom niet aan met de bijnaam stille kracht. Dat is typisch een benaming voor een speler waar je eigenlijk niets mee kunt, maar die je geen grijze muis wilt noemen. Niemand kijkt voetbal voor Vogel en Galásek, ook niet de mensen die hen willen bestempelen als kennersvoetballers. Want dat zijn de beide heren in de verste verte niet. Daarbij, mochten ze het onverhoopt wel zijn, dan staat voor mij vast dat ik in dat geval liever een leek ben.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2005 05:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat je hun spel onzichtbaar en saai vindt, zegt genoeg over jouw beleving van voetbal. Daar is natuurlijk niks mis mee, maar het is wel een oppervlakkige kijk op het spelletje.
Ik had het niet over mijn toon, maar over de jouwe.quote:En jouw toontje zal me eerlijk gezegd geen hol interesseren; Ik heb namelijk geen enkele binding met fokkers.
Onzin. Hij verwerkt bijna elke bal die hij krijgt en lijdt bijna nooit balverlies.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Vogel kiest helemaal niet zo intelligent positie en loopt al helemaal niet tactisch. Vogel leeft dit jaar bij de gratie van Phillip en Mark.
Ik durf te wedden dat jij hem dat niet nadoet, 90 minuten lang, nagenoeg zonder balverlies.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
Nee, moeilijk, als je alles over 5 meter breed speelt!
Blijkbaar heb je ook niet veel inzicht in het spel, want iedere prof weet Vogel wel op waarde te schatten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar dan ook alleen omdat ik conditioneel geen 90 minuten HCE-voetbal volhoud.
Ik wil niet zeggen dat ik prof ben, maar ook iedere ware voetballiefhebber weer dat te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je ook niet veel inzicht in het spel, want iedere prof weet Vogel wel op waarde te schatten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik prof ben, maar ook iedere ware voetballiefhebber weer dat te doen.
Genoeg inzicht om te zien dat Vogel een volstrekt inwisselbare speler is, die geheel ten onrechte door mensen als jij de hemel ingeprezen wordt in een poging trainerstaal te imiteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je ook niet veel inzicht in het spel, want iedere prof weet Vogel wel op waarde te schatten.
Ik probeer helemaal geen trainerstaal te imiteren. Vogel onderschept ook veel ballen tussen het middenveld en de aanvalslinie van de tegenstander. Daarnaast lijdt hij vrijwel nooit balverlies en geeft hij geen passjes waar hij mede-spelers mee in gevaar brengt. Ergo: Vogel heeft enorm veel spel-inzicht en tactisch vermogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Genoeg inzicht om te zien dat Vogel een volstrekt inwisselbare speler is, die geheel ten onrechte door mensen als jij de hemel ingeprezen wordt in een poging trainerstaal te imiteren.
Dus PSV heeft de afgelopen seizoenen eigenlijk een tiental opgesteld in plaats van een elftal? Ik begin ineens een enorm respect te krijgen voor de andere 9 veldspelers!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Als jij spelinzicht en tactisch vermogen wilt vertalen in risicoloos meehobbelen, dan wel ja. Maar goed, volgend jaar zal blijken hoe onmisbaar Vogel was.
Misschien aanvallend, om vervolgens een counter toe te staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Dat is onzin, maar andere middenvelders hadden net zo veel of meer kunnen brengen dan Vogel deed.
Gelijk hoe Johan C. nóóit positief kan zijn over van Bommel. Maar misschien is die vergelijking te veel eer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:28 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind het wel een beetje overdreven. Volgens mij vind MM het al te veel eer voor Vogel als je 'm een nuttige speler noemt. Of valt dat onder de categorie chargeren om je punt te maken?
je kan een speler nu ook niet afrekenen op een stommiteit van pakweg 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, die bal breed op Henry was lekker...
Inderdaad,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik ook niet, volgend seizoen kunnen we echt zeggen of PSV Vogel mist.
Voetbalhumor!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vogel nauwelijks gemist zal worden, en dat we hem over een paar jaar al lang en breed vergeten zijn.
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven. Suffer dan je avatar en username lijkt me trouwens sowieso niet mogelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
De posts van heiden6 zijn even suf maar minder nuttig dan het spel van Johann Vogel.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven. Suffer dan je avatar en username lijkt me trouwens sowieso niet mogelijk.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:16 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk hoort ie beter bij Den Bosch thuis ja...
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vogel nauwelijks gemist zal worden, en dat we hem over een paar jaar al lang en breed vergeten zijn.
éèn of andere rare vogelquote:
Er is altijd wel een speler te vinden die een tikie breed kan geven, waarmee meteen de meerwaarde van Vogel wordt aangegeven.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te zeuren, ik denk dat jullie allemaal een beetje jaloers zijn, zker de niet PSV-fans.... Vogel is een zeer nuttige speler, en elke club in de HCE mocht willen dat ze zo'n speler hadden... Jammer dat ie weggaat.... ( En nee, ik ben geen PSV fan )
Milan kan dat toevallig allemaal net goed gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vogel heeft
o geen schot
o geen scorend vermogen
o geen lengte
o geen snelheid
o geen toekomst
o geen ballen
o geen tackle
o geen uitstraling
o geen kapper
o geen vrije trap
o geen vrienden
o geen fans, behalve Thoresen Koning
o geen passeerbeweging
o geen kinderen
o geen brommer
o geen kopkracht
en valt slechts op door
o slappe inspeelpasses
o nare handgebaartjes
o beslissende fouten
o zijn kapsel
o dat hij altijd Milka chocolade uitdeelt
o zijn vertragende inbreng
o zijn vooraanstaande positie bij iedere trainer
Je zult je ongelijk ook eens toegevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:Omdat AC Milan hem voor de tribune haalt, is het een goede speler???
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Kom op man, je hebt toch zelf nog wel zo veel kijk op het spel dat je doorhebt dat Milan Vogel haalt om er aan te verdienen of als breedtekrachtje?
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Het is een 'vd Meyde' actie van Milan. Op basis van een wedstrijd tegen hen de speler aantrekken.
Overigens vind ik het wel leuk voor Vogel, maar lijkt hij me echt kwaliteit te kort te komen voor een vaste plek bij Milan.
Kloptquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.
Ik weet wel zeker dat als er ook maar 1 euro voor Vogel betaald had moeten worden, dat Milan het dan niet had gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.
Jomandaquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat als er ook maar 1 euro voor Vogel betaald had moeten worden, dat Milan het dan niet had gedaan.
Dat niet, maar anders hadden ze hem vorig jaar wel gekocht. Toen kostte Vogel zo ongeveer niks.quote:
Natuurlijk komt hij tekort. Maar hij was transfervrij. Niet zo boeiend voor Milan als hij mislukt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Het is een 'vd Meyde' actie van Milan. Op basis van een wedstrijd tegen hen de speler aantrekken.
Overigens vind ik het wel leuk voor Vogel, maar lijkt hij me echt kwaliteit te kort te komen voor een vaste plek bij Milan.
Ook al kost hij niks, denk je nou echt dat Milan een speler haalt die zo slecht is als hier in Fok gemiddeld wordt beweerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat niet, maar anders hadden ze hem vorig jaar wel gekocht. Toen kostte Vogel zo ongeveer niks.
ze hebben harvey esajas ook gehaald.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook al kost hij niks, denk je nou echt dat Milan een speler haalt die zo slecht is als hier in Fok gemiddeld wordt beweerd?
Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze hebben harvey esajas ook gehaald.
Ja en?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze hebben harvey esajas ook gehaald.
zo denken sommige mensen idd lijkt het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.
Die gaat Maldini nog eens voorbij met aantal wedstrijden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.
En sommige mensen zijn zo overtuigd van hun eigen gelijjk dat ze niet meer verder kijken. Blijkbaar heeft PSV al die tijd een prutser in huis gehad en haalt MIlan die prutser nu. Twee halve finale ploegen van de CL die echt heel erg dom zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo denken sommige mensen idd lijkt het wel.
dat weet je zelf toch ook wel.quote:
ik vind het geen prutser, weet alleen niet wat hij bij Milan te zoeken heeft en waarom ze hem in godsnaam halen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn zo overtuigd van hun eigen gelijjk dat ze niet meer verder kijken. Blijkbaar heeft PSV al die tijd een prutser in huis gehad en haalt MIlan die prutser nu. Twee halve finale ploegen van de CL die echt heel erg dom zijn
En zo is er elk jaar wel 1 speler door Milan gehaald waar ze geen fuck mee kunnen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch ook wel.
Harvey Esajas is slecht en toch hebben ze hem gehaald.
en Vogel is ook geen topper en die halen ze ook.
Esajas is niet zo vreselijk slecht maar hij is gehaald om heel andere redenen, lees Seedorf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch ook wel.
Harvey Esajas is slecht en toch hebben ze hem gehaald.
en Vogel is ook geen topper en die halen ze ook.
Om de tegenstander zwakker te maken, in dit geval Lazio Roma.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het geen prutser, weet alleen niet wat hij bij Milan te zoeken heeft en waarom ze hem in godsnaam halen.
Dat wordt nog spannend. Wie zal het vaakst in de basis starten: Vogel of Esajas?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die gaat Maldini nog eens voorbij met aantal wedstrijden...![]()
misschien zit hier ook wel iets achter.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Esajas is niet zo vreselijk slecht maar hij is gehaald om heel andere redenen, lees Seedorf.
Ik denk eerder dat Vogel gewoon een goede voetballer is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien zit hier ook wel iets achter.
denk eerder dat ze gewoon stom zijn
Zelfde als PSV die Bart van den Eede kopen om NEC zwakker te maken, veel concurrentie hebben ze er niet vanquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Om de tegenstander zwakker te maken, in dit geval Lazio Roma.
denk jij serieus, op basis van wat je van hem gezien hebt bij PSV, dat hij een toegevoegde waarde voor Milan is?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vogel gewoon een goede voetballer is.
Hij is nogal onderschat inderdaad en hij past wel in het dodelijke saaie Italiaanse voetbalquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk jij serieus, op basis van wat je van hem gezien hebt bij PSV, dat hij een toegevoegde waarde voor Milan is?
okquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is nogal onderschat inderdaad en hij past wel in het dodelijke saaie Italiaanse voetbal
Hij overschat nu zichzelf... 3 seizoenen kut met een sausje en nu een half seizoentje leuk gespeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is nogal onderschat inderdaad en hij past wel in het dodelijke saaie Italiaanse voetbal
Ik denk niet dat hij de uitblinker gaat worden, ik denk alleen dat hij beter is dan op dit soort fora wordt beweerd. Er is een beetje een beeld van hem gevormd, een soort karikatuur en dat wordt nu gelogenstraft met deze zet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:28 schreef Suijk het volgende:
Als 'ie de uitblinker daar wordt, zal ik mijn ongelijk ook meteen toegeven want dan heeft hij me erg positief verrast.
Optimist.quote:
Volgens mij is het gewoon in simpel nederlands dat mensen het een simpele dooie gemiddelde voetballer vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
De OP van dit topic is echt te stom voor woorden, dat zegt wel voldoende.
Waarom die karikatuur wordt neergezet: omdat veel voetballiefhebbers dat prettig vinden en alleen op die manier met voetbal om kunnen gaan. Duidelijke sjablonen waar ze niet graag van afwijken en elkaar graag in bevestigen.
Daar denken ze bij PSV en MIlan dus anders over. En dat zijn toch clubs die het heel aardig doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon in simpel nederlands dat mensen het een simpele dooie gemiddelde voetballer vinden.
En die ook fouten maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar denken ze bij PSV en MIlan dus anders over. En dat zijn toch clubs die het heel aardig doen
Oh PSV heeft zo verschrikkelijk veel moeite gedaan om Vogel te houden.. echt tot uit hun tenen is het gegaan maar helaas...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar denken ze bij PSV en MIlan dus anders over. En dat zijn toch clubs die het heel aardig doen
Hoe zie jij de rol van Vogel dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef gr8w8 het volgende:
Weer alleen dezelfde gedachtes over Vogel, waarom AC stom zou zijn. "Breedtevoetballer"Wat een modewoord.
Hij heeft een goed seizoen gedraaid en gaat nu naar een wereldclub. Er is maar 1 winnaar in deze discussie en dat is Vogl.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV wilde Guus niet eens lang geleden van Vogel af, dus dat is ook weer niet helemaal correct. Was niet eens als basiskracht bedoeld voor dit seizoen.
Als je de stoeltjes in San Siro lekker vind zitten wel ja..quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft een goed seizoen gedraaid en gaat nu naar een wereldclub. Er is maar 1 winnaar in deze discussie en dat is Vogl.
Ja, een jaar op de tribune en hij is financieel onafhankelijk. Maar sportief wordt ie er vermoedelijk niet veel wijzer van. Hij leefde dit seizoen bij de gratie van Cocu en Van Bommel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft een goed seizoen gedraaid en gaat nu naar een wereldclub. Er is maar 1 winnaar in deze discussie en dat is Vogl.
Tuurlijk joh. Hij wordt gehaald om op de tribune te zittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, een jaar op de tribune en hij is financieel onafhankelijk. Maar sportief wordt ie er vermoedelijk niet veel wijzer van. Hij leefde dit seizoen bij de gratie van Cocu en Van Bommel.
Kunt u mij vertellen waar Victor Dhorasoo gebleven is, vorig jaar gehaald door Milan van Lyon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Hij wordt gehaald om op de tribune te zitten
Kom op SCH, Pirlo, Kaka, Seedorf, Gattuso, Rui Costa, Ambrosini, Brocchi.. En werd Dhorasoo ook niet vorig jaar uit Lyonais weggehaald, ook een aankoop met vast waarde aldaar, is dit seizoen ook niet verder dane en enkele invalbeurt gekomen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Hij wordt gehaald om op de tribune te zitten
Had je dat niet na m'n F5 kunnen typen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kunt u mij vertellen waar Victor Dhorasoo gebleven is, vorig jaar gehaald door Milan van Lyon.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Wel leuk al die betweters die precies zeggen hoe het zal gaan. Degene die methodmich hier een beetje volgen, weten hoe vaak hij er al naast zat met zijn stelligheden ....
Niets staat vast, maar Vogel is niet beter dan 95% van de selectie, hij zal ook zeker z'n wedstrijden spelen, maar hij is wel gehaald voor de breedte, wie dat niet wil zien...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Wel leuk al die betweters die precies zeggen hoe het zal gaan. Degene die methodmich hier een beetje volgen, weten hoe vaak hij er al naast zat met zijn stelligheden ....
Tuurlijk, maar hij is wel gehaald bij Milan. En als je veel users hier mocht geloven was hij nog te slecht voor RKC.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niets staat vast, maar Vogel is niet beter dan 95% van de selectie, hij zal ook zeker z'n wedstrijden spelen, maar hij is wel gehaald voor de breedte, wie dat niet wil zien...
Sorry ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had je dat niet na m'n F5 kunnen typen?![]()
Ok dan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij is wel gehaald bij Milan. En als je veel users hier mocht geloven was hij nog te slecht voor RKC.
Wie zegt dat dan weer???quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij is wel gehaald bij Milan. En als je veel users hier mocht geloven was hij nog te slecht voor RKC.
Nee hoor, ik heb nooit zo'n pro of contra hetze gevoerd, zoals jij. Je krijgt nu het lid op de neus en gaat spartelen, je bent er natuurlijk van geschrokken dat Milan hem haalt, dat had je nooit verwacht en het is grappig om te merken dat je nu met allerlei stelligheden komt om dat recht te praten. Wel vermakelijk maar je hebt het gewoon verkeerd gezien. Wees een vent, en geef dat toe.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Omdat jij vindt of doet dat Vogel opeens goed is omdat Milan hem haalt, vind je het irritant worden ja. Maar in feite doe je dat net zo hardnekkig en stellig de andere kant op. Maar goed, we zullen het wel zien met onze Johann.
Dan moet je beter lezen hoor... Zie de post hierboven.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij oa. . Jij kraakte hem in al zijn voegen af. Maar dat nuanceer je dan nu zeker.
Ik lees heel goed, je kraakt een speler af die dit seizoen van waarde was voor een halve finale CL-club en naar een flinale CL-club gaat. Zij zien het niet goed en jij wel, en dat vind k grappig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen hoor... Zie de post hierboven.
Tuurlijk niet johquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb niks verkeerd gezien hoor
Leg jij mij de waarde van Johann Vogel de afgelopen 6 jaar maar eens uit dan.quote:
Waarom speelt hij dan bij topclubs en niet in de eerste divisie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Lees de column op pagina 3 maar, zo denk ik over Vogel. Een volstrekt inwisselbare speler dus.
Guus Hiddink is natuurlijk gekquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Leg jij mij de waarde van Johann Vogel de afgelopen 6 jaar maar eens uit dan.
Omdat Erik Gerets nogal gecharmeerd van hem was kwam hij naar PSV. Daarna was Guus helemaal niet zo wild van hem, tot hij dit seizoen noodgedwongen moest spelen na de blessure van John de Jong en toen deed hij het, zoals ook in die column staat, best goed. Maar dat hadden anderen ook wel gekund met Cocu en Van Bommel erbij, lijkt me zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan bij topclubs en niet in de eerste divisie?
Je houdt er maar krampachtig aan vast, het begint een beetje sneu te worden.
Als hij helemaal niet bij PSV past en er niks toe doet dan is dat de logische conclusie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Jij legt alles gelijk weer zo de andere kant op uit, met de eerste divisie erbij. Dat is onzin en totaal niet wat bedoeld wordt met inwisselbare spelers die niets toevoegen.
Dat bedoel ik, inhoudelijk reageer je nergens op. Je doet net zo krampachtig je best om gelijk te halen als je mij verwijt hoor. Ik geef een voetbaltechnische oorzaak waarom ik Vogel geen topspeler vind, jij reageert alleen met dooddoeners als deze en "Milan haalt hem niet voor niets."quote:
Ja hoor... Precies, als je niet bij de top 3 past dan moet je in de eerste divisie spelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Als hij helemaal niet bij PSV past en er niks toe doet dan is dat de logische conclusie.
Inwisselbaar is geen voetbaltechnische oorzaak maar een typering.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, inhoudelijk reageer je nergens op. Je doet net zo krampachtig je best om gelijk te halen als je mij verwijt hoor. Ik geef een voetbaltechnische oorzaak waarom ik Vogel geen topspeler vind, jij reageert alleen met dooddoeners als deze en "Milan haalt hem niet voor niets."
Als je niet in de top 3 past, is het heel vreemd om door AC MIlan aangetrokken te worden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor... Precies, als je niet bij de top 3 past dan moet je in de eerste divisie spelen.
Topclubs trekken wel vaker vrij matige spelers aan, die later geruisloos weer vertrekken. Dat zegt echt niet alles. En dat Vogel met zijn nieuwe salaris de winnaar is, mag duidelijk zijn ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je niet in de top 3 past, is het heel vreemd om door AC MIlan aangetrokken te worden.
Maar goed, jij zal je ongelijk in dezen niet bekennen, zoals ik al zei: Vogel is de grote winnaar.
Goede postquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nee, uiteraard had ik dat niet verwacht. Maar dat betekent voor mij nog niet direct dat de man ook daadwerkelijk over veel kwaliteiten beschikt, de reputatie van Milan met transfervrije voetballers in het achterhoofd gehouden. En gezien de selectie daar, verwacht ik niet dat hij voor meer is gehaald dan de breedte. Ik zou het erg opportunistisch vinden om Vogel op basis van dit feit ineens wel een goede speler te gaan vinden. Als hij straks ook 6 jaar op het middenveld van Milan staat en telkens toch weer mee mag blijven doen, dan is hij wellicht beter dan ik hem nu inschat.
Dus bij 5 jaar is het nog steeds een kudspeler? En bij 4 helemaal hopeloos? Wat dan bij 3? Of 2?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nee, uiteraard had ik dat niet verwacht. Maar dat betekent voor mij nog niet direct dat de man ook daadwerkelijk over veel kwaliteiten beschikt, de reputatie van Milan met transfervrije voetballers in het achterhoofd gehouden. En gezien de selectie daar, verwacht ik niet dat hij voor meer is gehaald dan de breedte. Ik zou het erg opportunistisch vinden om Vogel op basis van dit feit ineens wel een goede speler te gaan vinden. Als hij straks ook 6 jaar op het middenveld van Milan staat en telkens toch weer mee mag blijven doen, dan is hij wellicht beter dan ik hem nu inschat.
Is het je nou al die posts alleen maar om die woorden te doen geweest?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede post![]()
Jij verwacht en denkt. Het zou allemaal kunnen. Het kan net zo goed dat hij volgend jaar in de basis staat.
Nou, gezien zijn leeftijd wordt 6 moeilijk. Laten we het op 3 jaar basis houden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dus bij 5 jaar is het nog steeds een kudspeler? En bij 4 helemaal hopeloos? Wat dan bij 3? Of 2?![]()
Eigenlijk was het juist andersom. Cocu zal op zoek moeten naar een andere knecht, niet Afellayquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, een jaar op de tribune en hij is financieel onafhankelijk. Maar sportief wordt ie er vermoedelijk niet veel wijzer van. Hij leefde dit seizoen bij de gratie van Cocu en Van Bommel.
Ej Lyonais, da's minder dan PSV hequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom op SCH, Pirlo, Kaka, Seedorf, Gattuso, Rui Costa, Ambrosini, Brocchi.. En werd Dhorasoo ook niet vorig jaar uit Lyonais weggehaald, ook een aankoop met vast waarde aldaar, is dit seizoen ook niet verder dane en enkele invalbeurt gekomen.
Lyon werd in de kwartfinale uitgeschakeld in 2004, PSV haalde de winter niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het juist andersom. Cocu zal op zoek moeten naar een andere knecht, niet Afellay![]()
[..]
Ej Lyonais, da's minder dan PSV he
Je presenteert je mening als waarheid, Vogel is een slechte speler en dat is hij. Terwijl het erom gaat dat jij dat vindt en anderen hem een goede speler vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is het je nou al die posts alleen maar om die woorden te doen geweest?![]()
Ik denk dat er weinig mensen zijn die daar over vallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Je presenteert je mening als waarheid, Vogel is een slechte speler en dat is hij. Terwijl het erom gaat dat jij dat vindt en anderen hem een goede speler vinden.
Jij post dingen als: "hij is natuurlijk niet gehaald voor de basis" - dat kan jij niet weten en ik ook niet, en dat moeten we afwachten. Het is dus nogal essentieel hoe je dat soort dingen formuleert.
Ik denk dat het goed is een verschil te maken tussen feiten en meningen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen die daar over vallen
Dat is puur een taaltechnische kwestie. Hoe vaak hoor ik niet iemand zeggen dat iets zo is. Ik haal dan m'n schouders op en denk: Laat maar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is een verschil te maken tussen feiten en meningen.
Ach ga je maar verder druk maken om niksquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
U is miediejetor?
Noem Johan Vogel maar niks, de grootste voetballer die Nederland ooit gekend heeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ga je maar verder druk maken om niks
Daar heb jij weer gelijk in. Dat is de polemiek weer waard.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem Johan Vogel maar niks, de grootste voetballer die Nederland ooit gekend heeft![]()
Zit wat in. Maar wat betreft die Esajas, wat was dat voor actie? Misschien willen ze Bogarde ook wel hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Loohcs het volgende:
Milan is toch ook de club waar Dhr. Esajas onder contract staat?? Ik denk ook niet echt dat Vogel daar in de basis zal belanden, behalve als hij alle balletjes breed speelt naar Seedorf (dan zal Seedorf hem er graag bij willen hebben).
Aan de andere kant als je zo'n Gattuso ziet spelen, zou Vogel dat ook best kunnen. Misschien iets minder opvallend maar daardoor niet perse minder nuttig.
Euh, Vonlanthen is ook een Zwitser, al moet hij nog wel eventjes door gaan breken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Vogel komt uit een klein voetballand. Speelde op z'n 17de al op het EK96. Ik vind het heel knap wat die jongen doet. Buiten Heinz Herman en Chapuisatte kan ik me geen andere Zwitser voor de geest halen. In een land van wintersporters komen waar voetbal een bijzaak is is dit erg mooi.
Zijn we het weer eens...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
Dit tekent maar weer eens het onwaarschijnlijke opportunisme in het voetbal; Milan heeft hem waarschijnlijk alleen in de onderlinge confrontaties zien voetballen
Ik ken Henchoz Sforza Wicky Sutter en Turkilmaz ook nog wel maar dan houd het ook wel ernstig op ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Vogel komt uit een klein voetballand. Speelde op z'n 17de al op het EK96. Ik vind het heel knap wat die jongen doet. Buiten Heinz Herman en Chapuisatte kan ik me geen andere Zwitser voor de geest halen. In een land van wintersporters komen waar voetbal een bijzaak is is dit erg mooi.
Kan me niet voorstellen dat er 3 keer een scout op de tribune heeft gezeten nee...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
Dit tekent maar weer eens het onwaarschijnlijke opportunisme in het voetbal; Milan heeft hem waarschijnlijk alleen in de onderlinge confrontaties zien voetballen
Dvd-tjes en videootjes zijn makkelijk te verkrijgen hoor, ik betwijfel of ze zo'n beslissing op basis van 2 wedstrijden nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
quote:De transfer van Johann Vogel van PSV naar AC Milan is...
20% logisch, nuttige speler voor elke club
15% vreemd, Milan heeft al zulke types
20% logisch, Milan haalt graag gratis spelers
42% vreemd, Vogel is niet goed genoeg
25744 antwoorden
Milan heeft wel vaker de neiging om spelers te halen die tegen Milan dan goed gespeeld hebben....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef gr8w8 het volgende:Alleen in onderlinge confrontaties zien voetballen.
Mên... tel daarbij op zijn minst de videobeelden in de voorbereiding op die wedstrijd bij. Denk je echt dat ze dan niet eerder wat scouts hebben losgelaten? Het is geen DBS
Idd, nog zo'n voorbeeld, op basis van 2 wedstrijden tegen AS Romaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:20 schreef Suijk het volgende:
Alsof er over vd Meyde zo goed is nagedacht toendertijd. Er worden best veel opportunistische beslissingen genomen door heel veel clubs. Is niet vreemd, maar doe dan niet alsof het logisch is dat Vogel naar Milan gaat en dat je dat altijd al wel verwacht had.
Dat doen wij toch ook niet. Het is eerder andersom. Vogel wordt stelselmatig afgekraakt door veel mensen en anderen hadden wat meer vertrouwen in hem. Voor beide groepen komt de transfer als een verrassing.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:20 schreef Suijk het volgende:
Alsof er over vd Meyde zo goed is nagedacht toendertijd. Er worden best veel opportunistische beslissingen genomen door heel veel clubs. Is niet vreemd, maar doe dan niet alsof het logisch is dat Vogel naar Milan gaat en dat je dat altijd al wel verwacht had.
Precies, dat is ook mijn punt telkens. Ik zie hier veel posters die precies de beweegredenen van Milan weten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef Suijk het volgende:
Net zoals wij niet weten hoe dat is gegaan, weet jij het ook niet.
Maar het is toch een forum om te doen alsof je alle wijsheid in pacht hebt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn punt telkens. Ik zie hier veel posters die precies de beweegredenen van Milan weten.
Misschien ben ik een te bescheiden en te introverte userquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar het is toch een forum om te doen alsof je alle wijsheid in pacht hebt?![]()
Inderdaad. Zo extreem als dat ze hem al veel lange volgen zal de waarheid ook wel niet zijn, maar zo extreem als alleen afgaand op de laatste confrontaties is ook een illusie. Het gaat niet om 50 euro.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn punt telkens. Ik zie hier veel posters die precies de beweegredenen van Milan weten.
Misschien komt het door de uitdrukking "bij herhaling gebleken" ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het toen duidelijk dat ze alleen de onderlinge wedstrijd gevolgd hadden, of kwam die indruk pas een tijdje na de aanschaf toen de speler niet aan spelen toekwam of andersinds niet zo goed bleek te zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Misschien komt het door de uitdrukking "bij herhaling gebleken" ?
Dat is ook niet duidelijk, maar het is gewoon een kwestie van kansberekening, kijk nou even wie Vogel voor zich heeft bij Milan, op het middenveld. Nou dan kan je zelf toch ook wel de conclusie trekken dat hij daar niet naartoe gehaald is voor het 1e. Je kan niet 11 man op de bank zetten, dus wordt dat tribune werk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Was het toen duidelijk dat ze alleen de onderlinge wedstrijd gevolgd hadden, of kwam die indruk pas een tijdje na de aanschaf toen de speler niet aan spelen toekwam of andersinds niet zo goed bleek te zijn?
Het baseren op DVDs en video's is bijna net zo opportunistisch.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dvd-tjes en videootjes zijn makkelijk te verkrijgen hoor, ik betwijfel of ze zo'n beslissing op basis van 2 wedstrijden nemen.
Vogel zal een koopje zijn, dus daar maakt men zich niet zon zorgen over denk ik. Desnoods verkoop je hem na een seizoen aan een subtopper of degradatiekandidaat.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:39 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo extreem als dat ze hem al veel lange volgen zal de waarheid ook wel niet zijn, maar zo extreem als alleen afgaand op de laatste confrontaties is ook een illusie. Het gaat niet om 50 euro.
Ach, volgens Ancelotti is het een van z'n belangrijkste spelers.quote:
hehequote:Op zondag 8 mei 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dominant tegen RBC
Nuttig tegen Roda
Onzichtbaar tegen Feyenoord
Schuldig tegen Arsenal
Exact mijn gedachten, DIGGER.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Vogel gratis gestrikt, die kan dan 1 jaar bank of meer nog tribune zitten, af en toe een coppa italia potje spelen of komen opdraven in de laatste CL poulewedstrijd als Milan al door is (als ie er uberhaupt voor wordt aangemeld) en wordt dan volgend jaar zomer gewoon weer voor een leuk sommetje doorverkocht.
Oh? Dan is 99 procent van de transfers dus opportunistisch. Of denk je dat van de meeste spelers 20 westrijden live wordt bekeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het baseren op DVDs en video's is bijna net zo opportunistisch.....
Geen 20 maar wel meer als 2quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh? Dan is 99 procent van de transfers dus opportunistisch. Of denk je dat van de meeste spelers 20 westrijden live wordt bekeken?
Spelers volgen via tv-beelden is ook niet zo gek hoor. Denk niet dat de gemiddelde speler voor een transfer zo vaak live wordt bekeken.quote:
In het begin zal men gewoon lekker op de bank naar een wedstrijd kijken. Dan worden er 1 of 2 wedstrijden bekeken en die speler aangekocht.quote:
Precies, zo zal het bij Vogel gegaan zijn ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het begin zal men gewoon lekker op de bank naar een wedstrijd kijken. Dan worden er 1 of 2 wedstrijden bekeken en die speler aangekocht.
Ja daar is Feijenoord het goede voorbeeld van.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Banden opvragen wil ook wel werken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh? Dan is 99 procent van de transfers dus opportunistisch. Of denk je dat van de meeste spelers 20 westrijden live wordt bekeken?
Nee dat niet, maar op zich wel een verdedigend ingestelde middenvelder en met verschuivingen in het elftal kan dat Vogel toch weer speeltijd kosten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Marek is geen directe concurrent voor Johan qua posities.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Einde Seedorf met Vogel en Jankulovski
Het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Einde Seedorf met Vogel en Jankulovski
quote:
Van Voetbalzone..maartochquote:Toen PSV-middenvelder bekendmaakte dat hij volgend jaar voor AC Milan zal uitkomen had hij de volgende stap vast niet verwacht. De Italiaanse topclub heeft Vogel namelijk alweer van de hand gedaan, voor een jaar wel te verstaan. De Zwitserse middenvelder zal volgend jaar op huurbasis voor Sampdoria uitkomen.
Vogel tekende afgelopen week een driejarig contract bij de Milanezen, maar deze club wil de aanvoerder van het Zwitserse nationale elftal eerst ervaring laten opdoen in de Serie A. Sampdoria was de eerste club die toesloeg en zodoende speelt de defensieve middenvelder volgend jaar voor de middenmoter.
Whehe :")quote:Johann Vogel zal aankomend seizoen nog niet te bewonderen zijn in het shirt van AC Milan. De club uit Milaan zal de middenvelder van PSV eerst een jaar verhuren aan middenmotor Sampdoria.
AC Milan wil de Zwitser eerst bij Sampdoria stallen om hem zo ervaring te laten opdoen in de Serie A. Naast Sampdoria waren er nog meer clubs geinteresseerd in het huren van Vogel, maar omdat Samp het eerste was, speelt de Zwitser volgend jaar voor de middenmotor.
1 keer is genoegquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:37 schreef Radegast het volgende:
Johann Vogel en scoren.
Gaat niet zo goed samen.
Dan moet er eerst een andere coach komen. Seedorf is een van de belangrijkste mensen in het team, aldus Ancelotti. Die komt echt niet op de bank hoor.quote:
Hij speelt helemaal niet. Sterker nog, hij heeft ruzie met de club.quote:Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef Concordia het volgende:
weet iemand hoe Vogel de laatste tijd speelt? De wedstrijden van Betis kan ik niet zien namelijk.
Van Bommel ja, maar daarvoor is een ander topic, dus ga ik er niet verder op in.quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef RijstNatie het volgende:
Johan en van Bommel terug naar PSV !!!
Zonde dat hij na PSV naar Milaan is vertrokkenquote:Johann Vogel wordt weer ploeggenoot van André Ooijer
18/03/2008 19:53
Johann Vogel is niet langer clubloos. De Zwitserse middenvelder tekende een contract voor tweeënhalf jaar met Blackburn Rovers, waar hij wordt herenigd met André Ooijer.
Ooijer en Vogel waren eerder ploeggenoten bij PSV. De Zwitser speelde zes seizoenen in Eindhoven, waarna hij transfervrij de overstap maakte naar AC Milan. In Italië en later bij Real Betis Sevilla kwam de 31-jarige middenvelder weinig aan spelen toe. Bij de Spaanse club werd in december zijn contract ontbonden.
Blackburn Rovers en Vogel moeten nog even wachten op de internationale vrijgave van de speler. Als die binnen is kan de Zwitser zijn debuut maken voor de ploeg van manager Mark Hughes. Blackburn, waar ook Maceo Rigters onder contract staat, bezet momenteel de negende plaats in de Premier League.
quote:Vogel verlaat Blackburn Rovers
Door Yalçin Yükler
Dinsdag, 07 april 2009, 14:12
De Zwitser Johann Vogel vertrekt per direct bij Blackburn Rovers. In overleg met de club besloot hij zijn contract te laten ontbinden. Vogel arriveerde in maart van vorig jaar bij de club uit Lancashire en speelde maar acht wedstrijden.
Vogel kende zijn beste jaren als middenvelder van PSV. Met die club bereikte hij onder andere de halve finale van de Champions League. Sinds zijn vertrek naar AC Milan in 2005 zit de carrière van de 32-jarige middenvelder in het slop. Na Milan volgde Real Betis, maar ook daar kwam Vogel niet veel aan spelen toe.
zo'n verschrikkelijk cliché dat balletje breed in zijn goede seizoenen was hij zo belangrijk bij PSV. De stofzuiger op het middenveld. Samen met Van Bommel zo goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een speler die nooit verder kwam dan een bal breed en in de laatste 4 jaar nog geen 30 wedstrijden gespeeld heeft?
We hebben Simons al als stofzuiger, liever iemand die wat meer diepte kan maken. Net als Bakkal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi alternatief voor PSV als ze Engelaar niet kunnen halen.
Nee, bedankt!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi alternatief voor PSV als ze Engelaar niet kunnen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |