abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27383253
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb niks verkeerd gezien hoor
Tuurlijk niet joh
pi_27383272
Lees de column op pagina 3 maar, zo denk ik over Vogel. Een volstrekt inwisselbare speler dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27383285
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk niet joh
Leg jij mij de waarde van Johann Vogel de afgelopen 6 jaar maar eens uit dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_27383309
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Lees de column op pagina 3 maar, zo denk ik over Vogel. Een volstrekt inwisselbare speler dus.
Waarom speelt hij dan bij topclubs en niet in de eerste divisie?

Je houdt er maar krampachtig aan vast, het begint een beetje sneu te worden.
pi_27383323
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:

Leg jij mij de waarde van Johann Vogel de afgelopen 6 jaar maar eens uit dan.
Guus Hiddink is natuurlijk gek
pi_27383374
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom speelt hij dan bij topclubs en niet in de eerste divisie?

Je houdt er maar krampachtig aan vast, het begint een beetje sneu te worden.
Omdat Erik Gerets nogal gecharmeerd van hem was kwam hij naar PSV. Daarna was Guus helemaal niet zo wild van hem, tot hij dit seizoen noodgedwongen moest spelen na de blessure van John de Jong en toen deed hij het, zoals ook in die column staat, best goed. Maar dat hadden anderen ook wel gekund met Cocu en Van Bommel erbij, lijkt me zo.

Jij legt alles gelijk weer zo de andere kant op uit, met de eerste divisie erbij. Dat is onzin en totaal niet wat bedoeld wordt met inwisselbare spelers die niets toevoegen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27383405
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:

Jij legt alles gelijk weer zo de andere kant op uit, met de eerste divisie erbij. Dat is onzin en totaal niet wat bedoeld wordt met inwisselbare spelers die niets toevoegen.
Als hij helemaal niet bij PSV past en er niks toe doet dan is dat de logische conclusie.
pi_27383416
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Guus Hiddink is natuurlijk gek
Dat bedoel ik, inhoudelijk reageer je nergens op. Je doet net zo krampachtig je best om gelijk te halen als je mij verwijt hoor. Ik geef een voetbaltechnische oorzaak waarom ik Vogel geen topspeler vind, jij reageert alleen met dooddoeners als deze en "Milan haalt hem niet voor niets."
www.thuisuiteten.nl
pi_27383434
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Als hij helemaal niet bij PSV past en er niks toe doet dan is dat de logische conclusie.
Ja hoor... Precies, als je niet bij de top 3 past dan moet je in de eerste divisie spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27383470
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, inhoudelijk reageer je nergens op. Je doet net zo krampachtig je best om gelijk te halen als je mij verwijt hoor. Ik geef een voetbaltechnische oorzaak waarom ik Vogel geen topspeler vind, jij reageert alleen met dooddoeners als deze en "Milan haalt hem niet voor niets."
Inwisselbaar is geen voetbaltechnische oorzaak maar een typering.
Milan haalt hem niet voor niets is geen dooddoener maar een vaststelling.

Als je jouw column en post leest over Vogel is het onvoorstelbaar dat hij naar een topclub als MIlan gaat of had je dat wel verwacht dan?
pi_27383492
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor... Precies, als je niet bij de top 3 past dan moet je in de eerste divisie spelen.
Als je niet in de top 3 past, is het heel vreemd om door AC MIlan aangetrokken te worden.

Maar goed, jij zal je ongelijk in dezen niet bekennen, zoals ik al zei: Vogel is de grote winnaar.
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:20:46 #187
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27383494
Vogel brengt rust. Kunnen ze bij AC wel gebruiken nu, ze schijnen niet eens meer de 0 te kunnen houden.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27383511
Nee, uiteraard had ik dat niet verwacht. Maar dat betekent voor mij nog niet direct dat de man ook daadwerkelijk over veel kwaliteiten beschikt, de reputatie van Milan met transfervrije voetballers in het achterhoofd gehouden. En gezien de selectie daar, verwacht ik niet dat hij voor meer is gehaald dan de breedte. Ik zou het erg opportunistisch vinden om Vogel op basis van dit feit ineens wel een goede speler te gaan vinden. Als hij straks ook 6 jaar op het middenveld van Milan staat en telkens toch weer mee mag blijven doen, dan is hij wellicht beter dan ik hem nu inschat.
www.thuisuiteten.nl
pi_27383542
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je niet in de top 3 past, is het heel vreemd om door AC MIlan aangetrokken te worden.

Maar goed, jij zal je ongelijk in dezen niet bekennen, zoals ik al zei: Vogel is de grote winnaar.
Topclubs trekken wel vaker vrij matige spelers aan, die later geruisloos weer vertrekken. Dat zegt echt niet alles. En dat Vogel met zijn nieuwe salaris de winnaar is, mag duidelijk zijn ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_27383572
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nee, uiteraard had ik dat niet verwacht. Maar dat betekent voor mij nog niet direct dat de man ook daadwerkelijk over veel kwaliteiten beschikt, de reputatie van Milan met transfervrije voetballers in het achterhoofd gehouden. En gezien de selectie daar, verwacht ik niet dat hij voor meer is gehaald dan de breedte. Ik zou het erg opportunistisch vinden om Vogel op basis van dit feit ineens wel een goede speler te gaan vinden. Als hij straks ook 6 jaar op het middenveld van Milan staat en telkens toch weer mee mag blijven doen, dan is hij wellicht beter dan ik hem nu inschat.
Goede post
Jij verwacht en denkt. Het zou allemaal kunnen. Het kan net zo goed dat hij volgend jaar in de basis staat.
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:24:06 #191
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27383580
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dus bij 5 jaar is het nog steeds een kudspeler? En bij 4 helemaal hopeloos? Wat dan bij 3? Of 2?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27383600
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Goede post
Jij verwacht en denkt. Het zou allemaal kunnen. Het kan net zo goed dat hij volgend jaar in de basis staat.
Is het je nou al die posts alleen maar om die woorden te doen geweest?
www.thuisuiteten.nl
pi_27383609
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:24 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Dus bij 5 jaar is het nog steeds een kudspeler? En bij 4 helemaal hopeloos? Wat dan bij 3? Of 2?
Nou, gezien zijn leeftijd wordt 6 moeilijk. Laten we het op 3 jaar basis houden.
www.thuisuiteten.nl
pi_27384357
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, een jaar op de tribune en hij is financieel onafhankelijk. Maar sportief wordt ie er vermoedelijk niet veel wijzer van. Hij leefde dit seizoen bij de gratie van Cocu en Van Bommel.
Eigenlijk was het juist andersom. Cocu zal op zoek moeten naar een andere knecht, niet Afellay
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kom op SCH, Pirlo, Kaka, Seedorf, Gattuso, Rui Costa, Ambrosini, Brocchi.. En werd Dhorasoo ook niet vorig jaar uit Lyonais weggehaald, ook een aankoop met vast waarde aldaar, is dit seizoen ook niet verder dane en enkele invalbeurt gekomen.
Ej Lyonais, da's minder dan PSV he
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:56:05 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27384487
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Eigenlijk was het juist andersom. Cocu zal op zoek moeten naar een andere knecht, niet Afellay
[..]

Ej Lyonais, da's minder dan PSV he
Lyon werd in de kwartfinale uitgeschakeld in 2004, PSV haalde de winter niet.
pi_27385312
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is het je nou al die posts alleen maar om die woorden te doen geweest?
Je presenteert je mening als waarheid, Vogel is een slechte speler en dat is hij. Terwijl het erom gaat dat jij dat vindt en anderen hem een goede speler vinden.

Jij post dingen als: "hij is natuurlijk niet gehaald voor de basis" - dat kan jij niet weten en ik ook niet, en dat moeten we afwachten. Het is dus nogal essentieel hoe je dat soort dingen formuleert.
pi_27385412
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Je presenteert je mening als waarheid, Vogel is een slechte speler en dat is hij. Terwijl het erom gaat dat jij dat vindt en anderen hem een goede speler vinden.

Jij post dingen als: "hij is natuurlijk niet gehaald voor de basis" - dat kan jij niet weten en ik ook niet, en dat moeten we afwachten. Het is dus nogal essentieel hoe je dat soort dingen formuleert.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die daar over vallen

[ Bericht 1% gewijzigd door cultheld op 26-05-2005 20:35:31 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27385473
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig mensen die daar over vallen
Ik denk dat het goed is een verschil te maken tussen feiten en meningen.
pi_27385625
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is een verschil te maken tussen feiten en meningen.
Dat is puur een taaltechnische kwestie. Hoe vaak hoor ik niet iemand zeggen dat iets zo is. Ik haal dan m'n schouders op en denk: Laat maar. Als je overal over valt, dan blijf je bezig met ergernissen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 mei 2005 @ 20:59:31 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_27386328
De zon schijnt en de Vogeltjes fluiten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')