Je zult je ongelijk ook eens toegevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:Omdat AC Milan hem voor de tribune haalt, is het een goede speler???
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Kom op man, je hebt toch zelf nog wel zo veel kijk op het spel dat je doorhebt dat Milan Vogel haalt om er aan te verdienen of als breedtekrachtje?
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Het is een 'vd Meyde' actie van Milan. Op basis van een wedstrijd tegen hen de speler aantrekken.
Overigens vind ik het wel leuk voor Vogel, maar lijkt hij me echt kwaliteit te kort te komen voor een vaste plek bij Milan.
Kloptquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.
Ik weet wel zeker dat als er ook maar 1 euro voor Vogel betaald had moeten worden, dat Milan het dan niet had gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat allemaal zo goed weten. Ga als scout bij een topclub werken. De huidige scouts zijn blijkbaar naief of gek.
Jomandaquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat als er ook maar 1 euro voor Vogel betaald had moeten worden, dat Milan het dan niet had gedaan.
Dat niet, maar anders hadden ze hem vorig jaar wel gekocht. Toen kostte Vogel zo ongeveer niks.quote:
Natuurlijk komt hij tekort. Maar hij was transfervrij. Niet zo boeiend voor Milan als hij mislukt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Het is een 'vd Meyde' actie van Milan. Op basis van een wedstrijd tegen hen de speler aantrekken.
Overigens vind ik het wel leuk voor Vogel, maar lijkt hij me echt kwaliteit te kort te komen voor een vaste plek bij Milan.
Ook al kost hij niks, denk je nou echt dat Milan een speler haalt die zo slecht is als hier in Fok gemiddeld wordt beweerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat niet, maar anders hadden ze hem vorig jaar wel gekocht. Toen kostte Vogel zo ongeveer niks.
ze hebben harvey esajas ook gehaald.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook al kost hij niks, denk je nou echt dat Milan een speler haalt die zo slecht is als hier in Fok gemiddeld wordt beweerd?
Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze hebben harvey esajas ook gehaald.
Ja en?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze hebben harvey esajas ook gehaald.
zo denken sommige mensen idd lijkt het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.
Die gaat Maldini nog eens voorbij met aantal wedstrijden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een goede speler, want hij is gehaald door AC Milan.
En sommige mensen zijn zo overtuigd van hun eigen gelijjk dat ze niet meer verder kijken. Blijkbaar heeft PSV al die tijd een prutser in huis gehad en haalt MIlan die prutser nu. Twee halve finale ploegen van de CL die echt heel erg dom zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo denken sommige mensen idd lijkt het wel.
dat weet je zelf toch ook wel.quote:
ik vind het geen prutser, weet alleen niet wat hij bij Milan te zoeken heeft en waarom ze hem in godsnaam halen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn zo overtuigd van hun eigen gelijjk dat ze niet meer verder kijken. Blijkbaar heeft PSV al die tijd een prutser in huis gehad en haalt MIlan die prutser nu. Twee halve finale ploegen van de CL die echt heel erg dom zijn
En zo is er elk jaar wel 1 speler door Milan gehaald waar ze geen fuck mee kunnen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch ook wel.
Harvey Esajas is slecht en toch hebben ze hem gehaald.
en Vogel is ook geen topper en die halen ze ook.
Esajas is niet zo vreselijk slecht maar hij is gehaald om heel andere redenen, lees Seedorf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch ook wel.
Harvey Esajas is slecht en toch hebben ze hem gehaald.
en Vogel is ook geen topper en die halen ze ook.
Om de tegenstander zwakker te maken, in dit geval Lazio Roma.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het geen prutser, weet alleen niet wat hij bij Milan te zoeken heeft en waarom ze hem in godsnaam halen.
Dat wordt nog spannend. Wie zal het vaakst in de basis starten: Vogel of Esajas?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die gaat Maldini nog eens voorbij met aantal wedstrijden...![]()
misschien zit hier ook wel iets achter.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Esajas is niet zo vreselijk slecht maar hij is gehaald om heel andere redenen, lees Seedorf.
Ik denk eerder dat Vogel gewoon een goede voetballer is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien zit hier ook wel iets achter.
denk eerder dat ze gewoon stom zijn
Zelfde als PSV die Bart van den Eede kopen om NEC zwakker te maken, veel concurrentie hebben ze er niet vanquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Om de tegenstander zwakker te maken, in dit geval Lazio Roma.
denk jij serieus, op basis van wat je van hem gezien hebt bij PSV, dat hij een toegevoegde waarde voor Milan is?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vogel gewoon een goede voetballer is.
Hij is nogal onderschat inderdaad en hij past wel in het dodelijke saaie Italiaanse voetbalquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk jij serieus, op basis van wat je van hem gezien hebt bij PSV, dat hij een toegevoegde waarde voor Milan is?
okquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is nogal onderschat inderdaad en hij past wel in het dodelijke saaie Italiaanse voetbal
Hij overschat nu zichzelf... 3 seizoenen kut met een sausje en nu een half seizoentje leuk gespeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is nogal onderschat inderdaad en hij past wel in het dodelijke saaie Italiaanse voetbal
Ik denk niet dat hij de uitblinker gaat worden, ik denk alleen dat hij beter is dan op dit soort fora wordt beweerd. Er is een beetje een beeld van hem gevormd, een soort karikatuur en dat wordt nu gelogenstraft met deze zet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:28 schreef Suijk het volgende:
Als 'ie de uitblinker daar wordt, zal ik mijn ongelijk ook meteen toegeven want dan heeft hij me erg positief verrast.
Optimist.quote:
Volgens mij is het gewoon in simpel nederlands dat mensen het een simpele dooie gemiddelde voetballer vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
De OP van dit topic is echt te stom voor woorden, dat zegt wel voldoende.
Waarom die karikatuur wordt neergezet: omdat veel voetballiefhebbers dat prettig vinden en alleen op die manier met voetbal om kunnen gaan. Duidelijke sjablonen waar ze niet graag van afwijken en elkaar graag in bevestigen.
Daar denken ze bij PSV en MIlan dus anders over. En dat zijn toch clubs die het heel aardig doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon in simpel nederlands dat mensen het een simpele dooie gemiddelde voetballer vinden.
En die ook fouten maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar denken ze bij PSV en MIlan dus anders over. En dat zijn toch clubs die het heel aardig doen
Oh PSV heeft zo verschrikkelijk veel moeite gedaan om Vogel te houden.. echt tot uit hun tenen is het gegaan maar helaas...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar denken ze bij PSV en MIlan dus anders over. En dat zijn toch clubs die het heel aardig doen
Hoe zie jij de rol van Vogel dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef gr8w8 het volgende:
Weer alleen dezelfde gedachtes over Vogel, waarom AC stom zou zijn. "Breedtevoetballer"Wat een modewoord.
Hij heeft een goed seizoen gedraaid en gaat nu naar een wereldclub. Er is maar 1 winnaar in deze discussie en dat is Vogl.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV wilde Guus niet eens lang geleden van Vogel af, dus dat is ook weer niet helemaal correct. Was niet eens als basiskracht bedoeld voor dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |