Ze had niet geboren moeten worden. Net als Rita Verdonk, ik heb van de week weer lichtbruintjes van de AH naar haar dikke kop op het scherm zitten gooien.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
SCH mensen zoals Annemarie Jorritsma moeten preventief worden geruimd.
Henk Wijngaard bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
Wat betreft de geluidskaart SCH .. heb je wel de juiste drivers geinstalleerd?
Tis hartstikke saaiquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, wist niet dat DIT WAS HET NIEUWS bezig was, schakel pas net in
thee-leut(er)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Hoe beschrijf je iemand die 100 soorten thee kan onderscheiden ?
trustuh lieve tongquote:
Neuh...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:25 schreef mitt het volgende:
doe dat eens in een apart topic men!
quote:
Klein soort lettertypequote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Begint in september ook weer een nieuwe reeks Loveletters?
Bepaald forum op 3-6 maanden zetten en dan in XP op ctrl+f klikken en dan een bepaald woord invoeren?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:53 schreef Againzender het volgende:
Google is plat, hoe kan ik nu nog FOK! searchen?
Gaat aardig als je op onderwerp zoekt inderdaad. Ik was voornamelijk verbaasd dat Google plat lag, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bepaald forum op 3-6 maanden zetten en dan in XP op ctrl+f klikken en dan een bepaald woord invoeren?
Hij doet het weer.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Google plat? Dat heb ik nog nooit meegemaakt...
quote:Op zondag 8 mei 2005 01:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
He, wat doe ik uit bed
het is mooiquote:Op zondag 8 mei 2005 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap het zelf ook niet helemaal, maar het moest van mijn gevoel
was wel gezellig jaquote:Op zondag 8 mei 2005 02:34 schreef Bluezz het volgende:
Leuke verjaardag gehad dus P.
Als je mij al wijffie gaat noemen
Feest na afgelopen week? Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen......
Zo vanmiddag dit feest![]()
wanneer ben jij aan de beurt dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
Demente mensen die gaan trouwen, het zou verboden moeten worden.
Net als Filip de Winter bij Harry Mens trouwens
He! Hoe is het met de maagquote:Op zondag 8 mei 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Ontbijt maken voor moedersquote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef VoreG het volgende:
Ik ben wat aan het teruglezen, maar serieus
Wat doen jullie al om 9 uur op!?
Mijn pa heeft ook het meest gedaan hoorquote:
goed volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2005 12:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook het meest gedaan hoor
Hoe is het trouwens tussen je ouders nu?
Die bank met die bloedvlekken mag je zeker meenemen ofniet?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
goed volgens mij
Mijn vader is nu ook aan het plannen om een huisje dus te kopen in utrecht (appartement, flatje), maar mijn moeder probeert de hele inboedel al te regelen. Neem deze bank maar mee dan kan ik nieuwe kopen
.
Nog niks over gehoordquote:Op zondag 8 mei 2005 12:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Die bank met die bloedvlekken mag je zeker meenemen ofniet?![]()
Gewoon doen alsof je van niks weetquote:
"Waarom heb je dan handschoenen aan?"quote:Op zondag 8 mei 2005 12:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
wat? Ik? Neeeeeeh hoe kom je daar nou bij!
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:03 schreef Suijk het volgende:
Nee, geen nieuws.
Ja, dat las ik in dat topic.quote:
quote:
Nee want in Houten kan je bijna nergens lekker etenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Liev jongens... enneh ik heb hem niet in Houten gevraagd hoor
Tnx, ze beginnen zo als het goed is he?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus ga nu zo lekker F1 kijken, al mag het weer nog wel even wat beter worden![]()
Ik lijk niet op vom!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
He wie zei dat nou Vom, Voreg?
Legolas.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
He wie zei dat nou Vom, Voreg?
Nee klopt, ik ben wel knapquote:
Weddenquote:
Ik zet m'n hele spaarrekening inquote:
Jij hebt veel op je rekening dus?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar das niet eerlijk!
Dat is veel tegen weinig!
Wat een kutauto ook he.quote:
Dit was niet best neequote:
Ik heb nog niet veel F1 gezien dit jaar, maar hebben ze die overzichtjes van G-krachten en je remmen en gas al langer? Wel geinig!quote:
Ja vorig jaar was dat dacht ik ook al op het einde.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel F1 gezien dit jaar, maar hebben zie overzichtjes van G-krachten en je remmen en gas al langer? Wel geinig!
Is wel lachen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was dat dacht ik ook al op het einde.
Vaak nietquote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens iemand wat er gebeurd als je geflitst bent in het buitenland voor te hard rijden? Krijg je dat ook thuis gestuurd?
Begint het met een F?quote:
Ik ben nog steeds om m'n 'bekeuringen' uit Duitsland en Kroatie aan het wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens iemand wat er gebeurd als je geflitst bent in het buitenland voor te hard rijden? Krijg je dat ook thuis gestuurd?
Mooi.quote:
Hoe hard was hetquote:
330.quote:
matig ouwequote:Op zondag 8 mei 2005 14:56 schreef golfer het volgende:
Middag!
Heb ik gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering echt "Ja" gezegd![]()
SCH had nog gewaarschuwd een tijdje terug:quote:Op zondag 8 mei 2005 14:56 schreef golfer het volgende:
Middag!
Heb ik gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering echt "Ja" gezegd![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:16 schreef Againzender het volgende:
SCH had nog gewaarschuwd een tijdje terug:
[HOOLS] Het VBL-Café # 668: Rondje van Xena!
Mijn geheugen doet enge dingen af en toenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:34 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij heb ik echt goed gescoord in de f1manager![]()
Ik heb Alonso, Trulli, Bridgestone, Toyota motor en chassisquote:Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen toen ik Alonso nam..
Had ik toch echt maar Kimi genomen...
Buitenom de banden heb ik hetzelfde geloof ik...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb Alonso, Trulli, Bridgestone, Toyota motor en chassis
Ik heb ook Michelin bedenk ik me netquote:Op zondag 8 mei 2005 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Buitenom de banden heb ik hetzelfde geloof ik...
waarom zou je ook bridgestone nemen dat is ja prut en ze zijn ook nog duurderquote:Op zondag 8 mei 2005 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb ook Michelin bedenk ik me net![]()
![]()
ik dacht dat het wat anders wasquote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef pascalheister het volgende:
hey feest kan beginnen
http://212.61.71.5/~cam/
quote:
"Hey? Waar is die paarse krokodil nou gebleven?"quote:
Dan heb ik het nog beterquote:Op zondag 8 mei 2005 15:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb 579 of 594 punten, hangt van de snelste ronde af.
Dus ja, goed geboerd.
(Trulli, Webber, Mclaren, Toyota motor en Bridgestone)
Jiskefet. Studio Voetbal.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:57 schreef VoreG het volgende:
Is er nog wat op tv vanavond?
Tnx, lees hem ook net.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een mooie column van SCH op de FP zeg...
Bridgestone? Ik heb Michelin.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb 579 of 594 punten, hangt van de snelste ronde af.
Dus ja, goed geboerd.
(Trulli, Webber, Mclaren, Toyota motor en Bridgestone)
Heb je de reactie eronder van Broersch gezien, daar kreeg ik weer kippenvel vanquote:Op zondag 8 mei 2005 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een mooie column van SCH op de FP zeg...
hier niet, hier draait de online streaming van omroep brabantquote:Op zondag 8 mei 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Idd zondag is de avond waar de meeste videorecorders draaien.
Ja hequote:Op zondag 8 mei 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Idd zondag is de avond waar de meeste videorecorders draaien.
Prachtig he pasgeboren kinderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:42 schreef appelsientje het volgende:
aaaaaaaaaa ben net op kraambezoek geweest... vrienden van mij hebben een jongen gekregen
Ezra heet die.. en ik heb hem vast gehouden![]()
![]()
Wat een lief kind....
ja idd.... ik wist niet dat ik kinderen zo lief zou vinden... maar ik was trots dat ik hem ff mocht vast pakkenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig he pasgeboren kinderen.
Mooie en apparte naam, Ezra
Linkjequote:
Kindjes zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd.... ik wist niet dat ik kinderen zo lief zou vinden... maar ik was trots dat ik hem ff mocht vast pakken
ff kijken of ik de foto's hier kan krijgen....staan nu op mijn telefoon..
Ja ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vindenquote:
Een trotse papaquote:
Ik zat die post 10x te bekijken en ik kwam er maar niet achter waar je het over had, ik dacht dat je het over hoe laat het is had .quote:Op zondag 8 mei 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
8 uur?
Ik vraag me dan altijd af, vanaf welk moment...De eerste wee of vanaf het moment dat het kopje komt kijken of ergens er tussen in
Heb er dus niet zo heel veel ervaring mee.
Ik vind het vaak lelijke, verfrommelde, kwetsbare huilerds, maar dat mag je niet zeggen inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef VoreG het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van kinderen vind
Mag hopen van wel, anders komt het nooit goed met dat kindquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lelijke, verfrommelde, kwetsbare huilerds, maar dat mag je niet zeggen inderdaad.Misschien dat dat anders is als het van jezelf is.
Ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
8 uur?
Ik vraag me dan altijd af, vanaf welk moment...De eerste wee of vanaf het moment dat het kopje komt kijken of ergens er tussen in
Heb er dus niet zo heel veel ervaring mee.
Ik vind dat normaal ook.. maar als je dan toch zo'n kleintje in je handen hebt... is het toch wel liefquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lelijke, verfrommelde, kwetsbare huilerds, maar dat mag je niet zeggen inderdaad.Misschien dat dat anders is als het van jezelf is.
SJ ik heb 't zelfde shirtquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef superjoden het volgende:
Goedenavond
heb je je nog vermaakt AZ gisteren ?
je bent er zelf ook nog een johquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef VoreG het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van kinderen vind
i know zag het in 1 van de vorige delenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SJ ik heb 't zelfde shirt
Alleen dan als T-shirt...
Miljoenenjacht man. In welk koffertje zit vanavond de 5 miljoen?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef pascalheister het volgende:
tijd voor een dvdtje, verder niks boeiends op tv voor SV
Leuk programma jaquote:Op zondag 8 mei 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Miljoenenjacht man. In welk koffertje zit vanavond de 5 miljoen?
Ik denk 22.
Nee, daar zit 10 euro inquote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
6 zou kunnen maar 16 dan, wat denk je daar van?
dat is herhaling koffertje 18 wordt hetquote:Op zondag 8 mei 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Miljoenenjacht man. In welk koffertje zit vanavond de 5 miljoen?
Ik denk 22.
Ja dat was wel grappigquote:
Dag jongen, slaap ze en droom de droom der dromen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat koffertje vroeg naar bed.
SCH Trusten mate.
Verdomme, het had 42 moeten zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef VoreG het volgende:
Koffer 6!
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
Het wachten is nu nog even op Miljoenenjacht en daarna Studio Voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |