Prachtig he pasgeboren kinderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:42 schreef appelsientje het volgende:
aaaaaaaaaa ben net op kraambezoek geweest... vrienden van mij hebben een jongen gekregen
Ezra heet die.. en ik heb hem vast gehouden![]()
![]()
Wat een lief kind....
ja idd.... ik wist niet dat ik kinderen zo lief zou vinden... maar ik was trots dat ik hem ff mocht vast pakkenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig he pasgeboren kinderen.
Mooie en apparte naam, Ezra
Linkjequote:
Kindjes zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd.... ik wist niet dat ik kinderen zo lief zou vinden... maar ik was trots dat ik hem ff mocht vast pakken
ff kijken of ik de foto's hier kan krijgen....staan nu op mijn telefoon..
Ja ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vindenquote:
Een trotse papaquote:
Ik zat die post 10x te bekijken en ik kwam er maar niet achter waar je het over had, ik dacht dat je het over hoe laat het is had .quote:Op zondag 8 mei 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
8 uur?
Ik vraag me dan altijd af, vanaf welk moment...De eerste wee of vanaf het moment dat het kopje komt kijken of ergens er tussen in
Heb er dus niet zo heel veel ervaring mee.
Ik vind het vaak lelijke, verfrommelde, kwetsbare huilerds, maar dat mag je niet zeggen inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef VoreG het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van kinderen vind
Mag hopen van wel, anders komt het nooit goed met dat kindquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lelijke, verfrommelde, kwetsbare huilerds, maar dat mag je niet zeggen inderdaad.Misschien dat dat anders is als het van jezelf is.
Ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
8 uur?
Ik vraag me dan altijd af, vanaf welk moment...De eerste wee of vanaf het moment dat het kopje komt kijken of ergens er tussen in
Heb er dus niet zo heel veel ervaring mee.
Ik vind dat normaal ook.. maar als je dan toch zo'n kleintje in je handen hebt... is het toch wel liefquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lelijke, verfrommelde, kwetsbare huilerds, maar dat mag je niet zeggen inderdaad.Misschien dat dat anders is als het van jezelf is.
SJ ik heb 't zelfde shirtquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef superjoden het volgende:
Goedenavond
heb je je nog vermaakt AZ gisteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |