vinden zwangere vrouwen niet zo leukquote:Op maandag 2 mei 2005 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan ook beter de finale van het snooker kijken
Welk echtpaarquote:
met in het vooruitzicht pinkpop ga ik dit eind van het jaar niet halenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Bjoro het volgende:
ff een stukje cross-post:
[..]![]()
![]()
DA-GE-LIJKS staat er !!!
zelfs tijdens een bevalling nog dagelijks postenquote:
Goed voorbeeld doet........quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs tijdens een bevalling nog dagelijks posten
denk dat ik al een NEEEEEEEE krijg te horen als ik naar de PC kijkquote:
Gelukkig sta ik er niet tussen, je zou er maar tussen staan zegquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]![]()
![]()
DA-GE-LIJKS staat er !!!
Waarom moet ik steeds vaker aan Eucalypta denken als jouw vriendin ter sprake komt?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat ik al een NEEEEEEEE krijg te horen als ik naar de PC kijk
verschilt mijn vriendin hierin van andere vrouwen ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Waarom moet ik steeds vaker aan Eucalypta denken als jouw vriendin ter sprake komt?
Ik post dus dagelijks.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef dolle_hond het volgende:
Alle users die in 2005 dagelijks hebben gepost.
Ook de laagste dagscore erbij:
-Vaduz- 14
Bluezz 7
VoreG 6
golfer 5
pascalheister 4
Againzender 1
minimaal 14xquote:
nu wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik er niet tussen, je zou er maar tussen staan zeg![]()
ehm ik geloof van welquote:Op maandag 2 mei 2005 22:29 schreef Bjoro het volgende:
verschilt mijn vriendin hierin van andere vrouwen ?
goeienavondquote:
Daar sta ik niet in dankzij mijn banquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]![]()
![]()
DA-GE-LIJKS staat er !!!
Jij bent er dus ook zo een.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik er niet tussen, je zou er maar tussen staan zeg![]()
Ik sta zelfs in het lijstje vanaf 7 novemberquote:
Wrom ik kijk ook zowieso elke dag wel op fok. welke dag het nou is en 14 post heb je zo bij elkaar nog geen kwartier werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |