Nee want in Houten kan je bijna nergens lekker etenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Liev jongens... enneh ik heb hem niet in Houten gevraagd hoor
Tnx, ze beginnen zo als het goed is he?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus ga nu zo lekker F1 kijken, al mag het weer nog wel even wat beter worden![]()
Ik lijk niet op vom!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
He wie zei dat nou Vom, Voreg?
Legolas.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
He wie zei dat nou Vom, Voreg?
Nee klopt, ik ben wel knapquote:
Weddenquote:
Ik zet m'n hele spaarrekening inquote:
Jij hebt veel op je rekening dus?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar das niet eerlijk!
Dat is veel tegen weinig!
Wat een kutauto ook he.quote:
Dit was niet best neequote:
Ik heb nog niet veel F1 gezien dit jaar, maar hebben ze die overzichtjes van G-krachten en je remmen en gas al langer? Wel geinig!quote:
Ja vorig jaar was dat dacht ik ook al op het einde.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel F1 gezien dit jaar, maar hebben zie overzichtjes van G-krachten en je remmen en gas al langer? Wel geinig!
Is wel lachen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was dat dacht ik ook al op het einde.
Vaak nietquote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens iemand wat er gebeurd als je geflitst bent in het buitenland voor te hard rijden? Krijg je dat ook thuis gestuurd?
Begint het met een F?quote:
Ik ben nog steeds om m'n 'bekeuringen' uit Duitsland en Kroatie aan het wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens iemand wat er gebeurd als je geflitst bent in het buitenland voor te hard rijden? Krijg je dat ook thuis gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |