Die bank met die bloedvlekken mag je zeker meenemen ofniet?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
goed volgens mij
Mijn vader is nu ook aan het plannen om een huisje dus te kopen in utrecht (appartement, flatje), maar mijn moeder probeert de hele inboedel al te regelen. Neem deze bank maar mee dan kan ik nieuwe kopen
.
Nog niks over gehoordquote:Op zondag 8 mei 2005 12:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Die bank met die bloedvlekken mag je zeker meenemen ofniet?![]()
Gewoon doen alsof je van niks weetquote:
"Waarom heb je dan handschoenen aan?"quote:Op zondag 8 mei 2005 12:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
wat? Ik? Neeeeeeh hoe kom je daar nou bij!
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:03 schreef Suijk het volgende:
Nee, geen nieuws.
Ja, dat las ik in dat topic.quote:
quote:
Nee want in Houten kan je bijna nergens lekker etenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Liev jongens... enneh ik heb hem niet in Houten gevraagd hoor
Tnx, ze beginnen zo als het goed is he?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus ga nu zo lekker F1 kijken, al mag het weer nog wel even wat beter worden![]()
Ik lijk niet op vom!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
He wie zei dat nou Vom, Voreg?
Legolas.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
He wie zei dat nou Vom, Voreg?
Nee klopt, ik ben wel knapquote:
Weddenquote:
Ik zet m'n hele spaarrekening inquote:
Jij hebt veel op je rekening dus?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar das niet eerlijk!
Dat is veel tegen weinig!
Wat een kutauto ook he.quote:
Dit was niet best neequote:
Ik heb nog niet veel F1 gezien dit jaar, maar hebben ze die overzichtjes van G-krachten en je remmen en gas al langer? Wel geinig!quote:
Ja vorig jaar was dat dacht ik ook al op het einde.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel F1 gezien dit jaar, maar hebben zie overzichtjes van G-krachten en je remmen en gas al langer? Wel geinig!
Is wel lachen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was dat dacht ik ook al op het einde.
Vaak nietquote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens iemand wat er gebeurd als je geflitst bent in het buitenland voor te hard rijden? Krijg je dat ook thuis gestuurd?
Begint het met een F?quote:
Ik ben nog steeds om m'n 'bekeuringen' uit Duitsland en Kroatie aan het wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens iemand wat er gebeurd als je geflitst bent in het buitenland voor te hard rijden? Krijg je dat ook thuis gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |