Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
Ik zal eens kijken of ik al mag van mijn reclasseringsambtenaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:45 schreef Christine het volgende:
Kom je morgen helpen stoepkrijten dan, HeatWave? Om het goed te maken?
precies 1 week min 1 uur nogquote:
Uiteraardquote:
Kut, volgende week beter mijn best doenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dan mislukt
En oh, ben jij hier modje?
Nice
Toen ik het de een na laatste keer zag was hij redelijk weg, maar je kon nog wel zien dat hij er gezeten had. Dus water zal wel niet genoeg zijn. Want dat heeft stadsreiniging dus al gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Nou, het was mijn bedoeling om de G van GoT weg te halen, mits iemand mij kon vertellen of die uberhaupt met water weg te halen is, maar toen ging het vorige topic dicht
Dat zien we vanzelf wel, ik zit nog niet aan mijn slotjes quotum vandaagquote:
Wel mijn naam goed spellen hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf wel, ik zit nog niet aan mijn slotjes quotum vandaag.
Vooralsnog heeft Cristine snode plannen voor morgen.
Sorryquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel mijn naam goed spellen he
En ik ga iig zwaaien naar de cam morgen
Mail me je nummer, dan bel ik je als ik er staquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
Christineeeeeeeeeeeeeee!
Hoe laat sta je daar morgen?.
Er zit een Intertoys in de straat er recht achter, als je stoepkrijt wil hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Mail me je nummer, dan bel ik je als ik er sta
Iig tussen half drie en drie denk ik
Tenksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit een Intertoys in de straat er recht achter, als je stoepkrijt wil hebben.
Doe je wel een lange jas aan en een zonnebril op?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon in de buurt staan kijken naar je.
En meer ook nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe je wel een lange jas aan en een zonnebril op?
Ik val nooit zo opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Hé bah... zorg je wel dat je niet opvalt dan? Anders duw ik je voor de webcam hoor
Helaas niet, anders was het helemaal makkelijk geweest, digicam meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Is er geen klein, donker steegje in de buurt? Of gaan ze je anders arresteren?
Je gaat me stalkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:34 schreef HeatWave het volgende:
Helaas niet, anders was het helemaal makkelijk geweest, digicam mee.
Vandaalactie? Pffft, dat zegt de meneer met de reclasseringsambtenaar... ik ben een schuldig lief meisje die op een gevaarlijk pleintje heel onschuldig gaat stoepkrijtenquote:En als er iemand gearresteerd gaat worden ben jij het met je vandaalactie.
Ben je nu wel bang?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Je gaat me stalken
[..]
Vandaalactie? Pffft, dat zegt de meneer met de reclasseringsambtenaar... ik ben een schuldig lief meisje die op een gevaarlijk pleintje heel onschuldig gaat stoepkrijten
Er is meer voor nodig om mij bang te krijgen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nu wel bang?.
Leg dat heel onschuldig maar uit aan Oom Agent die hier meeleest.
Damn, het schiet ook niet op zoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Er is meer voor nodig om mij bang te krijgen hoor
En als Agent toch familie is...
Misschien moet je nog beter je best doen, als dat alles is wat je kan doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, het schiet ook niet op zo. Ik doe nog zo mijn best!!!
. Goeie! maar nepotisme is niet ok
.
Ik heb een voorbeeld functie hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien moet je nog beter je best doen, als dat alles is wat je kan doen...
En ik bedoel geen nepotisme, maar mijn Oom weet hoe onschuldig en liev ik kan stoepkrijten
Morgen heb jij ineens geen voorbeeldfunctie meer dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld functie hier. Let morgen maar eens op
.
Oh ok, nou dan zal het wel goed zijn natuurlijk. Ik hoop niet dat zijn wijk overgenomen zal worden door een andere agent dan... of de ME.. of mischien zijn er wel...
Tweakers!!!! *ril*
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn gedrag buiten fok!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Morgen heb jij ineens geen voorbeeldfunctie meer dan?
En ik ben nergens bang voor, zelfs niet voor.... tweakers
Meisje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn gedrag buiten fok!.
Dan ben je ECHT een pittig meisje.
Meisje jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Meisje?
En wil ik wel weten hoe jij je buiten fok gedraagt?
Jajaja, ik was het me alweer bewust, sorry Sir Q Sir!.quote:
Ach, het gaat nog over de webcam toch?quote:
Ze gaan morgen dus een munt van 2 euro aan de grond lijmen / spijkeren / lassen en dan via de webcam toekijken. Nou gun ik het die tweakers niet helemaal, dus hebben we mensen die die munt vervolgens op zeer vakkundige wijze gaan slopen. Helaas woon ik een beetje ver weg, maar iemand die dit klusje op zich wil nemen?quote:[message=23347426,noline]_ferry_ schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:35[/message]:
Ja, morgen ga ik er naartoe, samen met virus.electro stappen we rond 12uur (hangt een beetje van school af) op de trein richting a-dam.
Morgen is ook spiller jarig, dus die moet ons dan maaar even gebak komen brengen.Waarschijnlijk zal ik voordat we de trein pakken nog wel even posten dat we weg gaan. Houd de webcam IIG maar in de gaten vanaf een uur of 1. Overigens ook nog een blok kalksteen mee om wat op de grond te kunnen kalken. (suggesties?)
Ze schijnen helemaal uit fucking groningen te moeten komen, wat is er dan mooier als die munt na 5 minuten weer is verdwenenquote:[message=23350795,noline]Elektronicanet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:01[/message]:
Denk het ook, kan niet wachten. Pauze is om half 2 afgelopen
[...]
Als ze om 12:17 de trein hebben gehad dan zijn ze pas rond 14:27 in Amsterdam.. volgens www.ns.nl
Benieuwd wat GoT vertelt eroverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef RSM het volgende:
nope. Waarom zou je dat willen lezen?
ik heb ze er nog wel ergens op staan zal zo eens kijken.]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef GSMboy het volgende:
ze zijn weg.
Ik zou net capturen, maar ze liepen weg.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Impry het volgende:
Hebben een schroef aan een munt gelast en die tussen de stenen geschroefd.Echt droog!
is nu nutteloos. Zie Mededelingenforumquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:22 schreef DonSauza het volgende:
tvp
Ok, dan lieg ik...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:30 schreef GSMboy het volgende:
[..]
je liegt volgens mij, maar dat witte dingetje onder die tramleiding, dat is dat ding
Schoonmaakploeg lurckt mee in dit topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:48 schreef Sanne het volgende:
ze waren er wel erg snel. en zagen dat ding niet over het hoofd.
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef HenkieSpankie het volgende:
Leuk het dat snagit :-P
Of nog ludieker, de klinkers of stoeptegels 'snachts verwissellen met lichtere/donkere variant en Fok neerleggenquote:
quote:[message=23352731,noline]Rinaldo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:39[/message]:
[...]
Nou ja, wat ik alleen maar bedoelde is dat je iemand alleen condoleerd bij het doodgaan van een levend wezen (familie, huisdier, etc).
Maar dat condealance-register is ook weer zoiets idd :/
En ik ben het wel met je eens dat het erg lullig is voor _ferry_, kan hij niet eens genieten van zijn munt
Tijd voor munt versie 2.0?
quote:[message=23352916,noline]Waypoint schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:58[/message]:
WTF er MOET haast wel iemand hier hebben gebeld of gelekt naar FOK!,want hoe kan die gemeentereiniging dat anders ook van het muntje weten... toeval?
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef GSMboy het volgende:
Ehm, we moeten nu maar rustig aan doen, straks hebben ze in de gaten dat het idd voor die webcam gebeurt, en gaat de cam offline.......
Wie belt anoniem naar gemeentereinigingsdienst Amsterdam, en vraagt van: Wisten jullie dat dan ,van dat muntje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef RSM het volgende:
[..]
Tja,de webcam aldaar heeft een 1 gigabit verbinding, zal wel niet lukken,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:02 schreef GSMboy het volgende:
Anders kunnen we ook met een ladder of hoogwerker iets voor die webcam hangen....
Een smilie ofzo
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef xippie het volgende:
[..]
Tja,de webcam aldaar heeft een 1 gigabit verbinding, zal wel niet lukken,![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Kantoor Stadstoezicht Bezoekadres: Weesperstraat 105-A Postadres: Postbus 551 1000 AN Amsterdam Telefoon: (020) 55 30 300 Telefax : (020) 55 30 101 Email : info@stadstoezicht.amsterdam.nl |
hoezoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef Geqxon het volgende:
Er werd net een meisje achter dat DHL busje gepakt
vertel, laat quote zienquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:59 schreef RSM het volgende:
Er komt een nieuwe munt aan van GoT
Nee hoor. Ik zie het ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef classpc het volgende:
Ik zie nu iemand op een fiets.
Hij kijkt naar de cam en volgens mij belt ie of ie in beeld is.
Maar ik kan het ook mis hebben.
Jups een Dell Streaming en Encoding server gebruiken zo en een Sony cam meen ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:35 schreef MasterDisaster het volgende:
Wel koel zeg, vooral dat die cam zoveel fps doet
Staat allemaal hier http://www.terena.nl/~dick/streaming.htmlquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jups een Dell Streaming en Encoding server gebruiken zo en een Sony cam meen ik
Laat het filmpje eens zien..quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:14 schreef Woutey het volgende:
Wij zijn vanmiddag ook bezig geweest
http://members.home.nl/w-r/eivankocam/
Heb hier het filmpje nog op de pc staan
Was ik leuk de W van Woutey aan het inkleuren, komt er een opel aan. Blijken de cops () het te zijn. Moeten we weg,
daarna nog ff terug gegaan en naar de cam gezwaait
Maar ze hadden wel gelijk, want er is daar zowat elke dag een bruiloft. Wel verneukt als je dat moet doen met Woutey onder je poten.
Dan zou de webcam lager moetenquote:
Dat moet ik checkenquote:
Nou en, die rijden wel door hoor. Ze zien toch weinig uit hun ooghoeken als ze hun helm op hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef paultjuhhh het volgende:
IK ZAG EEN POLITIE-MOTOR !!!!! 1!! 1!1 1!!! 111111!!!
Pisbakken weer wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:23 schreef xippie het volgende:
Hé, ze gaan weer pisbakken neer zetten, is er wat te doen daar in de buurt dit weekend?
Of is dit voor het "normale" weekend?
Die dingen moeten ook geleegd worden, lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:20 schreef GSMboy het volgende:
Hahaha. Amsterdam weet ook niet wat de willen. Nu staat er wel weer een pissebak
.
Haha ja dat is zoo vetquote:Op zondag 15 mei 2005 11:02 schreef Toeps het volgende:
In dit topic: Klote rukkers op chatboxen ! is een ideetje ontstaan.
Kansloze rukkers naar deze plek lokken, door je op TMF chat voor te doen als G3iL_SleTjUhHh14 of iets dergelijks.
![]()
Ik heb geen idee. Maar ik denk dat er vanavond meer fokkers en meer kanslozen aanwezig zijn voor dit snode plan.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:08 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha ja dat is zoo vet:D
Hoelaat laten we ze daar komen?
Flora en Fauna Forum zo te zien.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:19 schreef GSMboy het volgende:
Meeting linksonderin?
Ik ga het ook nog eventjes proberen, zal wel moeten lukken wat amsterdamse lozertjes erheen te lokken. zijn er al concrete plannen kwa herkenningspunten?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef Woutey het volgende:
hehehehe nu ga ik ook meedoen
ff een of andere gaylord naar koiningsplein sturen,
herkenningskenmerk: roze puntmuts
ff proberen
Dat is jouw fake msn?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:36 schreef Woutey het volgende:
xxx_lisanne_xxx@hotmail.com
Da's nou de nieuwe Fok! actiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef GotC het volgende:
Waarom is een stukje zebrapad weg?misschien was dat al, maar heb ik nog nooit opgemerkt iig
Ik wil dr ook iets neerzetten, maar dan moet ik eerst naar A'dam, en ben daar ook nog eens totaal niet bekendquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef GSMboy het volgende:
Edit
Na een mailtje waar ik geen reactie op kreeg, is hij weer teruggedraaid
dat is echt het domste wat ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
jongens de oorlog tussen got en fok! gaat maar door. nu met een ander wapen. de zogenaamde what pulse wedstrijd. deze whatpulse wedstrijd is een nieuw wapen in onze jihad tegen GoT. hier bij vraag ik u Fok!kers zich te verenigen om samen dit uitschot van een Tw34k3rs te bestrijden. hoe meer strijders hoe meer succes. kijk in het onderstaande topic voor meer informatie.
FOKKERS VERENIG U!!!!!! U WERK WORD BELOONT!!!!!
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #20
I Want YOU to join FOK!pulse.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
jongens de oorlog tussen got en fok! gaat maar door. nu met een ander wapen. de zogenaamde what pulse wedstrijd. deze whatpulse wedstrijd is een nieuw wapen in onze jihad tegen GoT. hier bij vraag ik u Fok!kers zich te verenigen om samen dit uitschot van een Tw34k3rs te bestrijden. hoe meer strijders hoe meer succes. kijk in het onderstaande topic voor meer informatie.
FOKKERS VERENIG U!!!!!! U WERK WORD BELOONT!!!!!
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #20
pleassssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Oh. Nou.
overweegt toch mee te doen
Nee, sorry, toch maar niet. Er draait al genoeg stuff op deze computer.
jij hebt niks te doen hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:21 schreef ForumGek het volgende:
whehe..de straat wordt gewassen
/edit: HIJ SPOOT DE FIETSEN NAT !!![]()
of ik je volg? nee, ik lees wat je postquote:
jij hebt echt niks te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef ForumGek het volgende:
oh oké...
Vallen me een aantal dingen t.a.v. Assen:
- heeeel veel taxi's
- om de minuut een tram
- het is druk op straat
- er wordt schoongemaakt om 21:25
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
ja, heb gemaild of de webcam kon worden bijgedraaid. Hij stond een paar uur even verkeerd.
In de stad Amsterdam!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
Iedere fietser die langskomt rijdt zonder licht! Tis niet te filmen![]()
Geef toe Assen is dood...zelfs met bevrijdingsfestival...het enige leuke was Lange Frans en Baas B. en dat ook alleen maar omdat iemand beroemds Assen aan deed...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef ForumGek het volgende:
oh oké...
Vallen me een aantal dingen t.a.v. Assen:
- heeeel veel taxi's
- om de minuut een tram
- het is druk op straat
- er wordt schoongemaakt om 21:25
hoezo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Misschien dat we vanavond of morgenavond wat Star Wars fans voorbij zien komen?
ohhww wissik niet joh...quote:
Fokkersquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:12 schreef classpc het volgende:
Get a life!
Wie gaat er nou voor de lol de hele dag op mensen op een kruispunt letten?
Het is dan ook geen webcam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De camera staat nu wel hoger dan anders, eerst kon je veel meer van de trams zien. Maar ik heb nog nooit zo'n goede kwaliteit webcam gezien. Tikt ook aan voor die server, 918 kbits/s![]()
terras weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef Impry het volgende:
In Den Bosch was het inderdaad ook al druk, zonnetje schijnt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |