Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
Ik zal eens kijken of ik al mag van mijn reclasseringsambtenaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:45 schreef Christine het volgende:
Kom je morgen helpen stoepkrijten dan, HeatWave? Om het goed te maken?
precies 1 week min 1 uur nogquote:
Uiteraardquote:
Kut, volgende week beter mijn best doenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dan mislukt
En oh, ben jij hier modje?
Nice
Toen ik het de een na laatste keer zag was hij redelijk weg, maar je kon nog wel zien dat hij er gezeten had. Dus water zal wel niet genoeg zijn. Want dat heeft stadsreiniging dus al gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Nou, het was mijn bedoeling om de G van GoT weg te halen, mits iemand mij kon vertellen of die uberhaupt met water weg te halen is, maar toen ging het vorige topic dicht
Dat zien we vanzelf wel, ik zit nog niet aan mijn slotjes quotum vandaagquote:
Wel mijn naam goed spellen hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf wel, ik zit nog niet aan mijn slotjes quotum vandaag.
Vooralsnog heeft Cristine snode plannen voor morgen.
Sorryquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel mijn naam goed spellen he
En ik ga iig zwaaien naar de cam morgen
Mail me je nummer, dan bel ik je als ik er staquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
Christineeeeeeeeeeeeeee!
Hoe laat sta je daar morgen?.
Er zit een Intertoys in de straat er recht achter, als je stoepkrijt wil hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Mail me je nummer, dan bel ik je als ik er sta
Iig tussen half drie en drie denk ik
Tenksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit een Intertoys in de straat er recht achter, als je stoepkrijt wil hebben.
Doe je wel een lange jas aan en een zonnebril op?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon in de buurt staan kijken naar je.
En meer ook nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe je wel een lange jas aan en een zonnebril op?
Ik val nooit zo opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Hé bah... zorg je wel dat je niet opvalt dan? Anders duw ik je voor de webcam hoor
Helaas niet, anders was het helemaal makkelijk geweest, digicam meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Is er geen klein, donker steegje in de buurt? Of gaan ze je anders arresteren?
Je gaat me stalkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:34 schreef HeatWave het volgende:
Helaas niet, anders was het helemaal makkelijk geweest, digicam mee.
Vandaalactie? Pffft, dat zegt de meneer met de reclasseringsambtenaar... ik ben een schuldig lief meisje die op een gevaarlijk pleintje heel onschuldig gaat stoepkrijtenquote:En als er iemand gearresteerd gaat worden ben jij het met je vandaalactie.
Ben je nu wel bang?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Je gaat me stalken
[..]
Vandaalactie? Pffft, dat zegt de meneer met de reclasseringsambtenaar... ik ben een schuldig lief meisje die op een gevaarlijk pleintje heel onschuldig gaat stoepkrijten
Er is meer voor nodig om mij bang te krijgen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nu wel bang?.
Leg dat heel onschuldig maar uit aan Oom Agent die hier meeleest.
Damn, het schiet ook niet op zoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Er is meer voor nodig om mij bang te krijgen hoor
En als Agent toch familie is...
Misschien moet je nog beter je best doen, als dat alles is wat je kan doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, het schiet ook niet op zo. Ik doe nog zo mijn best!!!
. Goeie! maar nepotisme is niet ok
.
Ik heb een voorbeeld functie hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien moet je nog beter je best doen, als dat alles is wat je kan doen...
En ik bedoel geen nepotisme, maar mijn Oom weet hoe onschuldig en liev ik kan stoepkrijten
Morgen heb jij ineens geen voorbeeldfunctie meer dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld functie hier. Let morgen maar eens op
.
Oh ok, nou dan zal het wel goed zijn natuurlijk. Ik hoop niet dat zijn wijk overgenomen zal worden door een andere agent dan... of de ME.. of mischien zijn er wel...
Tweakers!!!! *ril*
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn gedrag buiten fok!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Morgen heb jij ineens geen voorbeeldfunctie meer dan?
En ik ben nergens bang voor, zelfs niet voor.... tweakers
Meisje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn gedrag buiten fok!.
Dan ben je ECHT een pittig meisje.
Meisje jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Meisje?
En wil ik wel weten hoe jij je buiten fok gedraagt?
Jajaja, ik was het me alweer bewust, sorry Sir Q Sir!.quote:
Ach, het gaat nog over de webcam toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |