Meisje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn gedrag buiten fok!.
Dan ben je ECHT een pittig meisje.
Meisje jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Meisje?
En wil ik wel weten hoe jij je buiten fok gedraagt?
Jajaja, ik was het me alweer bewust, sorry Sir Q Sir!.quote:
Ach, het gaat nog over de webcam toch?quote:
Ze gaan morgen dus een munt van 2 euro aan de grond lijmen / spijkeren / lassen en dan via de webcam toekijken. Nou gun ik het die tweakers niet helemaal, dus hebben we mensen die die munt vervolgens op zeer vakkundige wijze gaan slopen. Helaas woon ik een beetje ver weg, maar iemand die dit klusje op zich wil nemen?quote:[message=23347426,noline]_ferry_ schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:35[/message]:
Ja, morgen ga ik er naartoe, samen met virus.electro stappen we rond 12uur (hangt een beetje van school af) op de trein richting a-dam.
Morgen is ook spiller jarig, dus die moet ons dan maaar even gebak komen brengen.Waarschijnlijk zal ik voordat we de trein pakken nog wel even posten dat we weg gaan. Houd de webcam IIG maar in de gaten vanaf een uur of 1. Overigens ook nog een blok kalksteen mee om wat op de grond te kunnen kalken. (suggesties?)
Ze schijnen helemaal uit fucking groningen te moeten komen, wat is er dan mooier als die munt na 5 minuten weer is verdwenenquote:[message=23350795,noline]Elektronicanet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:01[/message]:
Denk het ook, kan niet wachten. Pauze is om half 2 afgelopen
[...]
Als ze om 12:17 de trein hebben gehad dan zijn ze pas rond 14:27 in Amsterdam.. volgens www.ns.nl
Benieuwd wat GoT vertelt eroverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef RSM het volgende:
nope. Waarom zou je dat willen lezen?
ik heb ze er nog wel ergens op staan zal zo eens kijken.]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef GSMboy het volgende:
ze zijn weg.
Ik zou net capturen, maar ze liepen weg.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |