Tja,de webcam aldaar heeft een 1 gigabit verbinding, zal wel niet lukken,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:02 schreef GSMboy het volgende:
Anders kunnen we ook met een ladder of hoogwerker iets voor die webcam hangen....
Een smilie ofzo
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef xippie het volgende:
[..]
Tja,de webcam aldaar heeft een 1 gigabit verbinding, zal wel niet lukken,![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Kantoor Stadstoezicht Bezoekadres: Weesperstraat 105-A Postadres: Postbus 551 1000 AN Amsterdam Telefoon: (020) 55 30 300 Telefax : (020) 55 30 101 Email : info@stadstoezicht.amsterdam.nl |
hoezoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef Geqxon het volgende:
Er werd net een meisje achter dat DHL busje gepakt
vertel, laat quote zienquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:59 schreef RSM het volgende:
Er komt een nieuwe munt aan van GoT
Nee hoor. Ik zie het ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef classpc het volgende:
Ik zie nu iemand op een fiets.
Hij kijkt naar de cam en volgens mij belt ie of ie in beeld is.
Maar ik kan het ook mis hebben.
Jups een Dell Streaming en Encoding server gebruiken zo en een Sony cam meen ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:35 schreef MasterDisaster het volgende:
Wel koel zeg, vooral dat die cam zoveel fps doet
Staat allemaal hier http://www.terena.nl/~dick/streaming.htmlquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jups een Dell Streaming en Encoding server gebruiken zo en een Sony cam meen ik
Laat het filmpje eens zien..quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:14 schreef Woutey het volgende:
Wij zijn vanmiddag ook bezig geweest
http://members.home.nl/w-r/eivankocam/
Heb hier het filmpje nog op de pc staan
Was ik leuk de W van Woutey aan het inkleuren, komt er een opel aan. Blijken de cops () het te zijn. Moeten we weg,
daarna nog ff terug gegaan en naar de cam gezwaait
Maar ze hadden wel gelijk, want er is daar zowat elke dag een bruiloft. Wel verneukt als je dat moet doen met Woutey onder je poten.
Dan zou de webcam lager moetenquote:
Dat moet ik checkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |