Ik wil dr ook iets neerzetten, maar dan moet ik eerst naar A'dam, en ben daar ook nog eens totaal niet bekendquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef GSMboy het volgende:
Edit
Na een mailtje waar ik geen reactie op kreeg, is hij weer teruggedraaid
dat is echt het domste wat ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
jongens de oorlog tussen got en fok! gaat maar door. nu met een ander wapen. de zogenaamde what pulse wedstrijd. deze whatpulse wedstrijd is een nieuw wapen in onze jihad tegen GoT. hier bij vraag ik u Fok!kers zich te verenigen om samen dit uitschot van een Tw34k3rs te bestrijden. hoe meer strijders hoe meer succes. kijk in het onderstaande topic voor meer informatie.
FOKKERS VERENIG U!!!!!! U WERK WORD BELOONT!!!!!
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #20
I Want YOU to join FOK!pulse.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
jongens de oorlog tussen got en fok! gaat maar door. nu met een ander wapen. de zogenaamde what pulse wedstrijd. deze whatpulse wedstrijd is een nieuw wapen in onze jihad tegen GoT. hier bij vraag ik u Fok!kers zich te verenigen om samen dit uitschot van een Tw34k3rs te bestrijden. hoe meer strijders hoe meer succes. kijk in het onderstaande topic voor meer informatie.
FOKKERS VERENIG U!!!!!! U WERK WORD BELOONT!!!!!
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #20
pleassssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Oh. Nou.
overweegt toch mee te doen
Nee, sorry, toch maar niet. Er draait al genoeg stuff op deze computer.
jij hebt niks te doen hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:21 schreef ForumGek het volgende:
whehe..de straat wordt gewassen
/edit: HIJ SPOOT DE FIETSEN NAT !!![]()
of ik je volg? nee, ik lees wat je postquote:
jij hebt echt niks te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef ForumGek het volgende:
oh oké...
Vallen me een aantal dingen t.a.v. Assen:
- heeeel veel taxi's
- om de minuut een tram
- het is druk op straat
- er wordt schoongemaakt om 21:25
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
ja, heb gemaild of de webcam kon worden bijgedraaid. Hij stond een paar uur even verkeerd.
In de stad Amsterdam!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
Iedere fietser die langskomt rijdt zonder licht! Tis niet te filmen![]()
Geef toe Assen is dood...zelfs met bevrijdingsfestival...het enige leuke was Lange Frans en Baas B. en dat ook alleen maar omdat iemand beroemds Assen aan deed...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef ForumGek het volgende:
oh oké...
Vallen me een aantal dingen t.a.v. Assen:
- heeeel veel taxi's
- om de minuut een tram
- het is druk op straat
- er wordt schoongemaakt om 21:25
hoezo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Misschien dat we vanavond of morgenavond wat Star Wars fans voorbij zien komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |