Nou en, die rijden wel door hoor. Ze zien toch weinig uit hun ooghoeken als ze hun helm op hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef paultjuhhh het volgende:
IK ZAG EEN POLITIE-MOTOR !!!!! 1!! 1!1 1!!! 111111!!!
Pisbakken weer wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:23 schreef xippie het volgende:
Hé, ze gaan weer pisbakken neer zetten, is er wat te doen daar in de buurt dit weekend?
Of is dit voor het "normale" weekend?
Die dingen moeten ook geleegd worden, lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:20 schreef GSMboy het volgende:
Hahaha. Amsterdam weet ook niet wat de willen. Nu staat er wel weer een pissebak
.
Haha ja dat is zoo vetquote:Op zondag 15 mei 2005 11:02 schreef Toeps het volgende:
In dit topic: Klote rukkers op chatboxen ! is een ideetje ontstaan.
Kansloze rukkers naar deze plek lokken, door je op TMF chat voor te doen als G3iL_SleTjUhHh14 of iets dergelijks.
![]()
Ik heb geen idee. Maar ik denk dat er vanavond meer fokkers en meer kanslozen aanwezig zijn voor dit snode plan.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:08 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha ja dat is zoo vet:D
Hoelaat laten we ze daar komen?
Flora en Fauna Forum zo te zien.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:19 schreef GSMboy het volgende:
Meeting linksonderin?
Ik ga het ook nog eventjes proberen, zal wel moeten lukken wat amsterdamse lozertjes erheen te lokken. zijn er al concrete plannen kwa herkenningspunten?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef Woutey het volgende:
hehehehe nu ga ik ook meedoen
ff een of andere gaylord naar koiningsplein sturen,
herkenningskenmerk: roze puntmuts
ff proberen
Dat is jouw fake msn?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:36 schreef Woutey het volgende:
xxx_lisanne_xxx@hotmail.com
Da's nou de nieuwe Fok! actiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef GotC het volgende:
Waarom is een stukje zebrapad weg?misschien was dat al, maar heb ik nog nooit opgemerkt iig
Ik wil dr ook iets neerzetten, maar dan moet ik eerst naar A'dam, en ben daar ook nog eens totaal niet bekendquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef GSMboy het volgende:
Edit
Na een mailtje waar ik geen reactie op kreeg, is hij weer teruggedraaid
dat is echt het domste wat ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
jongens de oorlog tussen got en fok! gaat maar door. nu met een ander wapen. de zogenaamde what pulse wedstrijd. deze whatpulse wedstrijd is een nieuw wapen in onze jihad tegen GoT. hier bij vraag ik u Fok!kers zich te verenigen om samen dit uitschot van een Tw34k3rs te bestrijden. hoe meer strijders hoe meer succes. kijk in het onderstaande topic voor meer informatie.
FOKKERS VERENIG U!!!!!! U WERK WORD BELOONT!!!!!
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #20
I Want YOU to join FOK!pulse.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
jongens de oorlog tussen got en fok! gaat maar door. nu met een ander wapen. de zogenaamde what pulse wedstrijd. deze whatpulse wedstrijd is een nieuw wapen in onze jihad tegen GoT. hier bij vraag ik u Fok!kers zich te verenigen om samen dit uitschot van een Tw34k3rs te bestrijden. hoe meer strijders hoe meer succes. kijk in het onderstaande topic voor meer informatie.
FOKKERS VERENIG U!!!!!! U WERK WORD BELOONT!!!!!
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #20
pleassssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Oh. Nou.
overweegt toch mee te doen
Nee, sorry, toch maar niet. Er draait al genoeg stuff op deze computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |