dat is pimpzilla, ik probeerde mij in te leven in m'n slachtoffer weetjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:23 schreef tonks het volgende:
Wat een lelijke firefox theme trouwens
quote:
ik zag hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:32 schreef detulp050 het volgende:
De KLPD heeft het vast niet over actievieteiten![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Nee, hij was danig onder de indruk en peert hem nu met zijn vrienden
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:01 schreef deadfucked het volgende:
Onder de knop "opties" zit een aanvinkhokje en als je dat aanvinkt, raad je het al, kun je die mensen zonder id negeren of privé uitzetten :/
Ja dat ze die rukkers overal heen lieten gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dit roept herinneringen op. Was een heel topic reeks in onzin, waarbij half fok op chatplaza zat om screenshots van webcam rukkers te maken.
en dan fotos maken als ze er werkelijk waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat ze die rukkers overal heen lieten gaan
Waar wacht je dan nog op? Inloggen jijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Allemaal geile nerds, daar op die chatbox.
Picsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
omg![]()
Ik kom die chat binnen, gelijk 11 privé berichten ofzo![]()
Dan wel voor een webcam, er liep een topic van 1 of andere cam in amsterdam, gericht op een plein?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik log nu in als hotchicky, eens zien of ik een kneus om dit tijdstip buiten kan krijgen
Ik woon in Arnhem..dussequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:59 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Dan wel voor een webcam, er liep een topic van 1 of andere cam in amsterdam, gericht op een plein?
whahaha een luierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |