Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
Ik zal eens kijken of ik al mag van mijn reclasseringsambtenaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:45 schreef Christine het volgende:
Kom je morgen helpen stoepkrijten dan, HeatWave? Om het goed te maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I'm a bad boyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:48 schreef Christine het volgende:
Reclasseringsambtenaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oja, nog niks van gemerkt andersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'm a bad boyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies 1 week min 1 uur nogquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, nog niks van gemerkt andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Euh... moet ik bang worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies 1 week min 1 uur nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... moet ik bang worden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dan misluktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut, volgende week beter mijn best doenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dan misluktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En oh, ben jij hier modje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen ik het de een na laatste keer zag was hij redelijk weg, maar je kon nog wel zien dat hij er gezeten had. Dus water zal wel niet genoeg zijn. Want dat heeft stadsreiniging dus al gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Nou, het was mijn bedoeling om de G van GoT weg te halen, mits iemand mij kon vertellen of die uberhaupt met water weg te halen is, maar toen ging het vorige topic dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zien we vanzelf wel, ik zit nog niet aan mijn slotjes quotum vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:09 schreef Prowl het volgende:
Doodbloedtopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel mijn naam goed spellen hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf wel, ik zit nog niet aan mijn slotjes quotum vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooralsnog heeft Cristine snode plannen voor morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel mijn naam goed spellen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik ga iig zwaaien naar de cam morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mail me je nummer, dan bel ik je als ik er staquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
Christineeeeeeeeeeeeeee!
Hoe laat sta je daar morgen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop