Deze post werd mede mogelijk gemaakt door mijn eigen Piet Eilandsma ter plaatsequote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:55 schreef Eilanden het volgende:
Bloes.. het is net droog geworden, maar wees niet verbaasd als er meer regen komt... het is hier grijs met een hoofdletter 'G'
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feest?
[..]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door mijn eigen Piet Eilandsma ter plaatse
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow da was geen geintje
Ik moet ook niet in VBL komen
Moet ik ook nog doen...pff wat een druilerige sombere dag zeg.quote:
echt zo'n dag om lekker thuis te blijven.. lekker warm maken in je kamer en niks doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen...pff wat een druilerige sombere dag zeg.
* appelsientje schuift een bakje door...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Lekker zeg die overleden RBCer
Ook fijn voor de mensen die het zagen gebeuren.
Koffie graag, zwart.
Een snee in je hand of je hand in een snee van 10 cm?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:43 schreef VoreG het volgende:
Kater...
En ik weet niet wat ik gisteravond heb gedaan maar er zit een diepe snee van 10 cm lang in mijn rechterhand.....
Een snee in m'n hand, als ik de wond uit elkaar trek kan ik de andere kant zienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een snee in je hand of je hand in een snee van 10 cm?
Niet te veel drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een snee in m'n hand, als ik de wond uit elkaar trek kan ik de andere kant zien.
Tja dat moet dan maar... ff kijken of ik nog wat lekker eten kan inslaan...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
@ appel; blijf thuis idd
hahaha boefjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
Ah ik hoor net wat ik gedaan heb
Nooit over een hek heenklimmen als er grote scherpe punten opzitten
Het was een housewarmings party, dat hele huis was nieuw, incl banken..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha boefje
op die manier heb ik ook mijn handen opgehaald bij PSV... klom ook 1 x de hekken in .... en tja dat was ook niet zo verstandig..
het is live te volgen dat scheeltquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat moet dan maar... ff kijken of ik nog wat lekker eten kan inslaan...
morgen maar weer een nieuwe dag... eerst deze zien doorkomen..
Oeps... maar eeuh als je er zout op doet ?/ (ben je denk ik al te laat voor)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was een housewarmings party, dat hele huis was nieuw, incl banken..
Zitten nu bloeddruppels op want ik kwam er toen pas achter
Agh nu vond ik het ook bestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... maar eeuh als je er zout op doet ?/ (ben je denk ik al te laat voor)
Meestal als je zo'n feest geeft.. doe je dat nog in een compleet leeg huis
true... is het ook te volgen op TV/ internet ? en waar ???quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is live te volgen dat scheelt
VoreG toch ik heb je nog zo gezegd dat je nooit teveel bier moet drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was een housewarmings party, dat hele huis was nieuw, incl banken..
Zitten nu bloeddruppels op want ik kwam er toen pas achter
Goed voorbeeld doet volgenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:04 schreef Vom het volgende:
[..]
VoreG toch ik heb je nog zo gezegd dat je nooit teveel bier moet drinken
Dat doe ik toch ook nooit![]()
als het maar gezellig wasquote:
Heb meer medelijden met de mensen die het zagen gebeuren dan met de mensen die het deden. Het is al zo vaak gebeurd dat mensen geraakt worden door een viaduct als ze uit de bus hangen....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Lekker zeg die overleden RBCer
Ook fijn voor de mensen die het zagen gebeuren.
Koffie graag, zwart.
quote:
Ik ben niet de enigequote:Amateurfotograaf raakt zwaargewond bij St. Gerlach
Een 29-jarige man uit Zwijndrecht is zaterdagochtend ernstig gewondgeraakt toen hij over een hek rond Chateau St. Gerlach in Houthem wilde klimmen om een plaatje te schieten.
Hij bleef hangen waarbij een punt van het hek in zijn lichaam drong. De man is naar het ziekenhuis gebracht. Het ongeval gebeurde rond half twaalf. Rond het chateau, waar president Bush de nacht van zaterdag op zondag zal doorbrengen, is onder andere een prikkeldraadversperring aangelegd. Het pand wordt zwaar beaakt en is van de rijweg niet te zien.
Hier in de buurt is ooit iemand overleden toen hij 's nachts in een zwembad wilde gaan zwemmen en in zo'n pin bleef hangen. Doodgebloed.quote:
ja idd, het is gewoon dom, diverse malen zegt de chauffeur dat het luik dicht moet, en als ze het dan opnieuw niet doen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb meer medelijden met de mensen die het zagen gebeuren dan met de mensen die het deden. Het is al zo vaak gebeurd dat mensen geraakt worden door een viaduct als ze uit de bus hangen....
Dat doe je dan ergens netjes...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik wou net zeggen, ik ben drijfnat.
4-0 voor, 6-8 eindstand.
Ga je daar ff slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef VoreG het volgende:
Shit, ik moet zo nog naar de kapper en ik ben al zo brak.
Guess not; wij speelden thuis.quote:
Dan is nog steeds netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Guess not; wij speelden thuis.
Presentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef golfer het volgende:
Honkbalwedstrijd van Bluezz' haar zoon is afgelast, dus dat scheelt weer een partijtje nat worden.
Rest voor later vanmiddag een bezoekje aan Houten om haar moedertje even te bezoeken en daarna gaan we lekker uit eten Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
[insert DGmode]quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef Doc het volgende:
Als het niet zo hard regende zou ik niet schuilen in deze kliekjeskroeg ...
Irriteer ik je? Mooi, dan blijf ik nog even !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[insert DGmode]
FLIKKER OP DAN MAN
GA LEKKER IN DIE ZEIKREGEN STAAN ZEIKEN
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:43 schreef Bluezz het volgende:Doc
Het zonnetje breekt hier door
Bedankt Piet Eilandsma voor de weer updates ter plaatse
Leuk dat je geluisterd hebt, dat hoorspel isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
SCH leuk interview met de Jong vanacht op radio-1 alleen veel te kort omdat ze een hoorspel uit de jaren 50 om kwart voor 1 moeten uitzenden
Klef en Bef zijn ook binnenquote:
spuit 11quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:01 schreef Eilanden het volgende:
Als zij Klef en Bef zijn... wie ben jij dan?
is die linker JM ?? neee toch ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klef en Bef zijn ook binnen(justme en blumsj)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klef en Bef zijn ook binnen(justme en blumsj)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:05 schreef pascalheister het volgende:
hey appel breng die middenstip is terug
online, goed lezen op de websitequote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
welke stip![]()
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag trouwens
Waar /hoe kan ik het morgen volgens vanaf mijn huis?
('t feest dan)
dus we kunnen morgen bij jou komen feestenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:07 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
Ouders voor anderhalve week op vakantie.
Ben dus alleen thuis
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
online, goed lezen op de website 8)
oepsquote:Ook PSV.TV zal via internet vanaf 18.45 uur live registratie doen dan de feestelijkheden in de binnenstad.
Loop dan gelijk door naar mijn huisquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus we kunnen morgen bij jou komen feesten
In Eindhoven is het veel leuker feesten morgenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus we kunnen morgen bij jou komen feesten
Dit is ons topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:12 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen jullie die gloeilampen discussie niet in je eigen topic houden?
quote:...Morgen groot feest!!
gezellig hier toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:12 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen jullie die gloeilampen discussie niet in je eigen topic houden?
Terwijl ik ergens midden op de veluwe woon... en Bos ook ver weg...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De ouders van PSV'ers Bos en Appelsientje weg, dit is geen toeval.
Je haar, wat doe je?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:32 schreef VoreG het volgende:
Geknipt en wel
Het is hier de hele dag al droog, de nacht was natquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelijk een koude douche eroverheen VoreG?
dat 1e kun je al schrappen lost de laatste minuten ook wel dus wat is het probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:38 schreef VoreG het volgende:
19:15 - 21:25
Canal+ sport: Ajax
21:05 - 22:00
Lost
21:50 - 22:40
Dit was het nieuws
Hodver!
Het wappert nu voor m'n ogen tijdens het voetbal. Vooral bij een kopbal.quote:
En ook nog wedden datquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:38 schreef VoreG het volgende:
Lost
Dit was het nieuws
Hodver!
Is die aflevering van Lost niet dezelfde als die van gisteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:38 schreef VoreG het volgende:
Lost
Dit was het nieuws
Hodver!
Dat deed het hier ook, maar achter was het veel te lang dus dat is inmiddels wegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het wappert nu voor m'n ogen tijdens het voetbal. Vooral bij een kopbal.
Ja maar toen was ik bij een housewarmingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is die aflevering van Lost niet dezelfde als die van gisteren?
Aha, hier is het nu nat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag al droog, de nacht was nat
O ja, dat was ook zoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik bij een housewarming
Koffie?quote:
Sandraquote:
Hij doet het nog, maar je innerlijk bekijken geeft toch een mooie blik op het leven.. (het brandtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, dat was ook zoHoe is het met je hand?
ik zat in een post van Bluezz te klooienquote:
Jodiumquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij doet het nog, maar je innerlijk bekijken geeft toch een mooie blik op het leven.. (het brandt)
oo okequote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zat in een post van Bluezz te klooien
ja koffie![]()
gisterenavond te lang voor de buis gehangen..quote:
-- laat maarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond te lang voor de buis gehangen..
niet volgens mij, maar je kunt altijd online kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef tong80 het volgende:
Weet iemand wanneer DWHN wordt herhaald kan er nergens iets over vinden
Ik heb geen geluid opm'n PCquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet volgens mij, maar je kunt altijd online kijken natuurlijk
Heel m'n PC doet raar heb er juist een nieuwe geluidskaart in zitten.quote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel m'n PC doet raar heb er juist een nieuwe geluidskaart in zitten.
stekkertje er wel in?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jou pc blijft raar doenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen die mensen niks meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef SCH het volgende:
Het geluid doet het gewoon niet meer. Zomaar niet.
Dan is het toch logisch dat je zegt: mijn pc doet raar?
Mwah je hoort hem zo vaak. En als iemand dat van het geluid van te voren verteld is het niet zo erg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef SCH het volgende:
Idd, "raar" kan zo veel zijn. Als iemand zegt van "Ik krijg foutmeldingen in Word" kunnen we al veel meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:30 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen die mensen niks mee![]()
ja maar de pc is meteen zo groot, zeg dan me geluid doet het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef SCH het volgende:
misschien dat je het kan combineren met je pc ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef SCH het volgende:
Mijn afwasmachine is gvd ook nog kapot.
Het geluid doet het wel maar het water blijft staan
en jij alles aangehouden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:47 schreef Blumchen het volgende:Heb vandaag de foto's van van de zomer gekregen.. We hadden op en dag een stripper.. en ik mocht natuurlijk op de stoel
[afbeelding]
Hij deed echt alles uit
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:11 schreef Blumchen het volgende:
ja ik alles aangehouden.. Hij wilde wel mijn benen uit elkaar doen.. maar toen keek ik boos enzo.. dus liet hij het..Moest wel lachen.. op 1 foto staat tie helemaal naakt.. en ik kijk echt zo naar een collega van .. " is dat alles " die is wel erg leuk
Helemaal doorregend en de broek onder de modder.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:38 schreef pfaf het volgende:
Ik ga naar de voetbal, bij puntverlies van de directe concurent, kan het 3e kampioen worden en sta ik niet in voor posts gemaakt na 9 uur vanavond,
die fiene lui uut aalten pas maar opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal doorregend en de broek onder de modder.
Ook nog geen kampioen, volgende week uit naar Aalten, of all places, om kampioen te worden.
HEY?quote:
Die teleurgestelde blik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef Blumchen het volgende:
Nou deze is hetLet niet op mijn kleding enzo.. t was die avond pooier en sletten avond.. vandaar
[afbeelding]
Ja MM hier is FOk ook sloom..
quote:DE KROKODIL HOORT IN HET WATER
“Weet je wat het is meneer? De mensen hebben geen tijd meer om even stil te staan. Alleen aan hun eigen dingen denken ze. Zo iemand als u die altijd hier een krant koop, dat is uniek hoor. Vandaag ook weer, ben u mijn eerste klant. Maar ja, dat is logisch in deze periode.” Ik knik even en wil 1,50 geven aan de straatkrantverkoper. Ik kijk hem vragend aan. “Ja, u weet wel, de examens komen er aan en dan zijn ze allemaal in de stress. Zeker als ze mij zien. Zonder diploma ben je nergens en dan zien ze d’r eigen of d’r kind hier al staan.” Ik denk na. “Doe er dan maar twee” zeg ik en ik loop door met in elke hand een straatkrant.
Poeh, examens. Lang geleden zeg. Ik zie het weer voor me. Met zijn allen in die veel te kleine gymzaal, iedereen zweten, met klamme handen de lauwe koffie en de pen vasthoudend. Ik had weer de pech dat schuin voor me die blonde stoot zat, met haar bloedmooie benen in een veel te kort rokje. Ze deed het met opzet, je weet nooit wat het oplevert. Geen bal, het schaap slaagde als enige van de veertig kandidaten van het atheneum niet en ik probeer mijn rijtje te bedenken. Mijn rijtje vrienden en vriendinnen. Ik heb overal rijtjes voor, dat onthoudt makkelijk en ik weet nu mijn rijtje niet meer.
Bovendien, achttienjarige meisjes in veel te korte rokjes zijn al lang niet meer mijn werkterrein, hoewel ik dat graag anders zou zien. Nee, tegenwoordig zijn het de eens zo oude varianten, de halfweg in de dertig zijnde dames die er nog hip uit willen zien. Mode is voor iedereen, maar niet per sé voor hen. Dat blijkt ook bij deze. Ze spreken me echter stuk voor stuk aan, alsof ik uitstraal dat ik daar op zit te wachten. Maar niet nu, niet nu, niet nu! De examens beginnen en ik heb een dochter, realiseer ik me. Die straatkrantverkoper had gelijk, je vergeet de dingen. Je staat niet stil. Ik moet snel naar huis, ik moet kijken of ik haar nog moet helpen. Ze moet slagen!
Terwijl ik me suf peins hoe mijn rijtje in hemelsnaam ging, loop ik op goed geluk een straat in. Ik ben verward, merk ik, en de weg kwijt. Ik prevel mit nach nebst samt bei seit zu zuwider entgegen außer aus binnen gemäß gegenüber als een mantra voor de vertwijfelde vader die zijn rijtjes zoekt en zie dat ik langs een coffeeshop loop. “John Lennon is dood!” Ik roep het in een poging weer iets van die tijd terug te krijgen, toen ik nog jong was. Maar deed ik toen wel examen, in 1980? “2pac ook” zegt een suf ogend ventje met petje en ik voel de generatiekloof en besluit dat ik morgen naar de kapper moet. Mijn haar is veel te lang voor mijn leeftijd, ik ben een vader van een dochter die examen moet doen en dan moet je een zijscheiding hebben. Minimaal.
Ik ben mijn rijtje nog steeds kwijt, als ik bedenk wat mijn meisje allemaal moet weten. Talen, wiskunde, het is nogal wat en ik weet nog steeds die laatste naam niet van mijn rijtje. Ik ben verward, geloof ik, en de weg kwijt. “God ja, Naomi!” Ik roep het op een beetje een foute manier, want een ietwat dikkige man kijkt me meewarig aan en vraagt of ik er soms over wil praten. Zijn toontje bevalt me niet, evenals het woord smeerlap dat hij er aan toevoegt en hij lijkt op Peter Brusse. Peter Brusse had hetzelfde vakkenpakket als ik en zat bij elk examen voor me. Ook hij was dik en zijn oksels waren altijd versierd met zweetplekken. Hij had een stuk wild vlees in zijn nek waar je niet naar wilde kijken, maar waar je ogen toch steeds op vielen en bovendien bedoel ik het niet smerig, mijn uitroep. Wel vervult die me met schaamte en radeloosheid, want Naomi is nota bene mijn echtgenote. Ik kreeg verkering met haar, kort na de examens en we bleven aan elkaar hangen. We hebben zelfs een dochter en die moet examen doen, geloof ik.
In het besef dat ik nu óf echt oud word óf gewoon de weg een beetje kwijt ben door de omstandigheden, zie ik iets bekends. Twee meisjes lezen berichtjes in hun mobiele telefoon en gaan hoe dan ook zakken, want die SMS-generatie spelt niet fatsoenlijk meer. Ik wil niets zeggen, maar ik zeg toch iets. “Wisten jullie dat op mijn examenfeest Xander de Buisonjé opgetreden heeft?” Ik heb direct al spijt, want dat kan niet, dat is niet zo en dat moet ik niet zeggen, maar ik ben verward. Ik moet nu echt snel thuis komen, want de tijd dringt. Zou ik voor morgen nog minstens zes Franse schrijvers kunnen doornemen met mijn dochter?
Als ik de deur uiteindelijk open doe en ik totaal van de kaart de kamer binnenstap, hoor ik een heldere meisjesstem. “Papa, ik bouw een dierentuin. Doe je mee?” Onmiddellijk stort ik op de grond neer, ram er minstens tien rijtjes uit ver vervlogen tijden doorheen en zie mijn vrouw met gefronste wenkbrauwen kijken. Het geeft niet, zij was nooit goed in de sonnetten van Shakespeare en ze kon niet uit haar hoofd verdubbelen tot ver in de tienduizend. Ze is wel lief, dat weer wel. Zuchtend zet ik een beest in de zelf gebouwde dierentuin van mijn dochter en dank God dat ze pas vijf is. Boos zegt mijn dochter dat de krokodil daar nooit kan staan. “De krokodil moet in het water papa!” Ze komt er wel, bedenk ik en ik geloof ineens dat ik minder oud ben dan ik dacht.
“Schat,” zeg ik tegen mijn vrouw, “weet je wat ik nooit gesnapt heb? Al die examenkandidaten en hun ouders die zich bij voorbaat al druk maken.”
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:07 schreef superjoden het volgende:
mensen prettige avond , SJ gaat richting de Arena
Nu niet overdrijven he....quote:
gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:41 schreef Blumchen het volgende:
Nee PH das niet de gene waar ik 4 uur mee geknuffeld heb hoor
Daar gaat het dan ook veel meer om het team, dan om het individu.quote:
Precies, van individuele kwaliteiten moeten ze het daar niet hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook veel meer om het team, dan om het individu.
Pokerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:57 schreef komrad het volgende:
was die niet gestopt?
Vond het ook vreemde verandering, gelukkig telt bij het GGD-klassement nog wel steeds het gemiddelde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, er zijn amper Ajacieden die 27 beoordelingen hebben gekregen.
Oe, wel erg zelfverzekerd, jezelf in de kaarten laten kijken door de scout van de tegenstander.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is even eten. Daarna nog wel effe online, op MSN Vaduz vertellen over de match!
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is even eten. Daarna nog wel effe online, op MSN Vaduz vertellen over de match!
Ga je doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Tot morgen mensen!Wij gaan er een nachtje vandoor
Ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:49 schreef rubbereend het volgende:
poker op eurosport is tof, vanavond zelf spelen
die Ceciliaquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Tong, ik heb alvast iets voor je grafsteen bedacht
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
Net voor het bereiken van de eerste stek
ligt hij hier met zijn Tong uit zijn bek
Inderdaad.. Al helemaal nooit in het begin, ook al heb ik kutkaarten, je weet nooit wat de flop brengtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Ceciliaen die presentatrice
heerlijk om te zien dit. K moet allen zeggen dat k zelf niet zoveel fold
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Tong, ik heb alvast iets voor je grafsteen bedacht
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
idd je weet nooit of t nog goed komt, zelfs nog hopen op de river is me niet vreemdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad.. Al helemaal nooit in het begin, ook al heb ik kutkaarten, je weet nooit wat de flop brengt
Bij ons gaat het dan ook over een paar centen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad.. Al helemaal nooit in het begin, ook al heb ik kutkaarten, je weet nooit wat de flop brengt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons gaat het dan ook over een paar centen.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, nog goeie platen gekocht?
2 weken terug nog gepokerd met een paar vrienden mét full-time baan. Begon leuk, maar 3 krat later, toen er bedragen rond de 50 euro over de tafel vlogen heb ik me maar op het delen teogelegd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klopt, laatst wel meegedaan aan een toernooi met 20 euro inleg, was erg leuk
6e van de 15 geworden
Ik denk dat ik Plato ook maar eens bezoek deze week, waarschijnlijk blijft het echter bij een 7 à 8 euro aanbieding cd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Lang geleden ja!
* methodmich moet van de week maar weer eens gaan. Ryan Adams, eventueel Eels, nieuwe Jessica Fletchers, Franco Saint de Bakker en wie weet wat er nog meer ligt...
Nieuwe Eels wil ik ook wel, en nieuwe Admiral Freebee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Lang geleden ja!
* methodmich moet van de week maar weer eens gaan. Ryan Adams, eventueel Eels, nieuwe Jessica Fletchers, Franco Saint de Bakker en wie weet wat er nog meer ligt...
"We're still fucking in!!!!!!"quote:
De nieuwe Freebee schijnt zeer wennen te zijn, in vergelijking met zijn debuut.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nieuwe Eels wil ik ook wel, en nieuwe Admiral Freebee.
Oor was erg posi.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
De nieuwe Freebee schijnt zeer wennen te zijn, in vergelijking met zijn debuut.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 weken terug nog gepokerd met een paar vrienden mét full-time baan. Begon leuk, maar 3 krat later, toen er bedragen rond de 50 euro over de tafel vlogen heb ik me maar op het delen teogelegd.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:32 schreef pascalheister het volgende:
vandaag die "slechtste film" allertijden binnen gekregen, die hoes werkelijk geniaal![]()
[afbeelding]
Wij gaan gewoon naar de supermarkt en halen een paar rollen 20 en 50-centen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat gaat idd wel ahrd, we lappen meestal allemaal 10 euro en dan chips ervoor en spelen maar. Maar er moet altijd wel iemand bijkopen
Wij spelen nooit met echt geldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat gaat idd wel ahrd, we lappen meestal allemaal 10 euro en dan chips ervoor en spelen maar. Maar er moet altijd wel iemand bijkopen
Jawel, en van Willem Jongeneelen kan ik altijd wel op aan. Maar toch, meer rockwerk.quote:
Dan mis je de zwetende handen, gezichten het gevloek en getier en de opwindende geilheid van het winnen van geld.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar de supermarkt en halen een paar rollen 20 en 50-centen.
Ook leuk zijn de leningen die afgesloten later op de avond. Na een lange avond spelen heeft bijna iedereen wel wat geld geleend van een ander.
Willem Jongeneelen is al jaren de meest betrouwbare journalistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jawel, en van Willem Jongeneelen kan ik altijd wel op aan. Maar toch, meer rockwerk.
Gezichten van gevloek en getier is er wel hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan mis je de zwetende handen, gezichten het gevloek en getier en de opwindende geilheid van het winnen van geld.
Van OOR wel, voor mij dan, omdat zijn smaak op de mijne lijkt. Net als bij Roger Teeling, de beste schrijver wat mij betreft. Als Annemarie van Looij, Britt Stubbe of Erik van den Berg iets top vinden, heb ik twijfels. Bij Britt zelfs niet kopen. René Megens, Geert Henderickx en Raymond Rotteveel kan ook wel, al is Rotteveel iets te ruig voor mij. Koen Poolman alleen als ie indie doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willem Jongeneelen is al jaren de meest betrouwbare journalist
Ben al 25 jaar abonnee, lees hem nu zo'n drie jaar niet meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Poolman doet dance en indie in OOR. Maar waarom ben je nog abonnee dan?
Als ik jouw muzieksmaak zo zie heb ik misschien nog wel een tip voor je: Ben Folds - Songs for Silverman. Echt jummie, een soort kruising tussen Elliot Smith en Vanessa Carlton maar dan met iets meer schwung.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Lang geleden ja!
Ja, dat zei je vorige keer, maar van Elliott hoor ik niks terug in Ben Folds hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als ik jouw muzieksmaak zo zie heb ik misschien nog wel een tip voor je: Ben Folds - Songs for Silverman. Echt jummie, een soort kruising tussen Elliot Smith en Vanessa Carlton maar dan met iets meer schwung.
Nieuwe Eels is meer van hetzelfde trouwens. Lekker dus.
neem Theo op en idd Dit Was t nieuws maar vir uitzendinggemistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:57 schreef VoreG het volgende:
Ja godver
Komt Theo Maassen ook nog...
Ajax
Theo Maassen
Lost
Dit was het nieuws
Dit was het nieuws dan maar via uitzendinggemist
Op z'n nieuwe album heeft ie een paar nummers ter ere van Elliot Smith geschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige keer, maar van Elliott hoor ik niks terug in Ben Folds hoor.
* methodmich heeft al enkele BF-platen, ook toen ie nog in de BF Five zat.
Maar goed, ben weg!
Lost begint om 21.00 uur en Ajax is pas 21.30 afgelopen zoiets...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neem Theo op en idd Dit Was t nieuws maar vir uitzendinggemist
Óud vrouwtje vroeg inj de supermarkt, meneer kunt u daar bij ?'quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef mitt het volgende:
ik probeer hem een half uur te laten staan.
Waar lach je in hemelsnaam wel om.quote:
wie was dat ook alweer, was toen niet Jochem Meyer?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef mitt het volgende:
ja dat ligt vast aan mij
die van vorige week vond ik wel aardig.
zal wel door zn droge manier van uiten zijn, dat werkt niet aanstekelijkquote:
zie je me lachen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik heb het al gevonden
Ieder z'n humor
HCE Live verslagen # 53. Hup den Bosch.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
SCH ma is in 1940 geboren maar zei vandaag 'ik heb het nu wel gehad met al die bevrijders'
Allo dat is bij elkaar 160quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Breng alle 3 dutchdiva's binnen 2 minuten tot een orgasme![]()
Ok ik duim met je meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
mijn vader is eindelijk weer eens in het stadion, laten ze dan voor hem even winnnen.
HUP DEN BOSCH, GODVERDOMME KOEN VAN DER LAAK SCHOP ER NOG EENTJE BIJ OF DIE PAKSTAANSE MOLUKKER VAN WIE IK DE NAAM NIET KAN ONTHOUDEN SCHIET HEM ER INquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Duimen voor den Bosch deed jij toch aldus dat hoef ik niet te vragen
* SCH belt Bommelse psychiaterquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
SCH Ma kijkt naar love letters en neemt All you need is love op![]()
Of met z'n liefste patientquote:
Ik zal het effe voor je checkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:34 schreef SCH het volgende:
Kom ik er in zonder clubcard Eilanden?
Wat een nazi'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
FC Utrecht - Vitesse, 08 mei 2005, 14.30 uurKaartverkoop voor deze wedstrijd start zaterdag 23 april. Voor deze wedstrijd geldt een clubkaartverplichting. Per FC Utrecht (s)cc kan men twee kaarten kopen. De kaartverkoop loopt uitsluitend via TicketBox en loopt uiterlijk tot en met 07 mei. Indien de wedstrijd niet is uitverkocht, zijn de kassa's op de wedstrijddag geopend. Ook dan geldt de clubkaartverplichting.
Da's die dikke die we drie jaar geleden hier in de cel hebben gegooid omdat hij zo geil naar een politiepaard keek tochquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
'Hallo met Eilanden komt SCH erin zonder clubcard ? Wie ? SCH, nee mijn god we hebben al gebrek aan ruimte.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |