Nieuwe Eels wil ik ook wel, en nieuwe Admiral Freebee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Lang geleden ja!
* methodmich moet van de week maar weer eens gaan. Ryan Adams, eventueel Eels, nieuwe Jessica Fletchers, Franco Saint de Bakker en wie weet wat er nog meer ligt...
"We're still fucking in!!!!!!"quote:
De nieuwe Freebee schijnt zeer wennen te zijn, in vergelijking met zijn debuut.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nieuwe Eels wil ik ook wel, en nieuwe Admiral Freebee.
Oor was erg posi.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
De nieuwe Freebee schijnt zeer wennen te zijn, in vergelijking met zijn debuut.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 weken terug nog gepokerd met een paar vrienden mét full-time baan. Begon leuk, maar 3 krat later, toen er bedragen rond de 50 euro over de tafel vlogen heb ik me maar op het delen teogelegd.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:32 schreef pascalheister het volgende:
vandaag die "slechtste film" allertijden binnen gekregen, die hoes werkelijk geniaal![]()
[afbeelding]
Wij gaan gewoon naar de supermarkt en halen een paar rollen 20 en 50-centen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat gaat idd wel ahrd, we lappen meestal allemaal 10 euro en dan chips ervoor en spelen maar. Maar er moet altijd wel iemand bijkopen
Wij spelen nooit met echt geldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat gaat idd wel ahrd, we lappen meestal allemaal 10 euro en dan chips ervoor en spelen maar. Maar er moet altijd wel iemand bijkopen
Jawel, en van Willem Jongeneelen kan ik altijd wel op aan. Maar toch, meer rockwerk.quote:
Dan mis je de zwetende handen, gezichten het gevloek en getier en de opwindende geilheid van het winnen van geld.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar de supermarkt en halen een paar rollen 20 en 50-centen.
Ook leuk zijn de leningen die afgesloten later op de avond. Na een lange avond spelen heeft bijna iedereen wel wat geld geleend van een ander.
Willem Jongeneelen is al jaren de meest betrouwbare journalistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jawel, en van Willem Jongeneelen kan ik altijd wel op aan. Maar toch, meer rockwerk.
Gezichten van gevloek en getier is er wel hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan mis je de zwetende handen, gezichten het gevloek en getier en de opwindende geilheid van het winnen van geld.
Van OOR wel, voor mij dan, omdat zijn smaak op de mijne lijkt. Net als bij Roger Teeling, de beste schrijver wat mij betreft. Als Annemarie van Looij, Britt Stubbe of Erik van den Berg iets top vinden, heb ik twijfels. Bij Britt zelfs niet kopen. René Megens, Geert Henderickx en Raymond Rotteveel kan ook wel, al is Rotteveel iets te ruig voor mij. Koen Poolman alleen als ie indie doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willem Jongeneelen is al jaren de meest betrouwbare journalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |