Ga je doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Tot morgen mensen!Wij gaan er een nachtje vandoor
Ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:49 schreef rubbereend het volgende:
poker op eurosport is tof, vanavond zelf spelen
die Ceciliaquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Tong, ik heb alvast iets voor je grafsteen bedacht
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
Net voor het bereiken van de eerste stek
ligt hij hier met zijn Tong uit zijn bek
Inderdaad.. Al helemaal nooit in het begin, ook al heb ik kutkaarten, je weet nooit wat de flop brengtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Ceciliaen die presentatrice
heerlijk om te zien dit. K moet allen zeggen dat k zelf niet zoveel fold
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
Tong, ik heb alvast iets voor je grafsteen bedacht
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
idd je weet nooit of t nog goed komt, zelfs nog hopen op de river is me niet vreemdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad.. Al helemaal nooit in het begin, ook al heb ik kutkaarten, je weet nooit wat de flop brengt
Bij ons gaat het dan ook over een paar centen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad.. Al helemaal nooit in het begin, ook al heb ik kutkaarten, je weet nooit wat de flop brengt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij ons gaat het dan ook over een paar centen.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, nog goeie platen gekocht?
2 weken terug nog gepokerd met een paar vrienden mét full-time baan. Begon leuk, maar 3 krat later, toen er bedragen rond de 50 euro over de tafel vlogen heb ik me maar op het delen teogelegd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klopt, laatst wel meegedaan aan een toernooi met 20 euro inleg, was erg leuk
6e van de 15 geworden
Ik denk dat ik Plato ook maar eens bezoek deze week, waarschijnlijk blijft het echter bij een 7 à 8 euro aanbieding cd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Lang geleden ja!
* methodmich moet van de week maar weer eens gaan. Ryan Adams, eventueel Eels, nieuwe Jessica Fletchers, Franco Saint de Bakker en wie weet wat er nog meer ligt...
Nieuwe Eels wil ik ook wel, en nieuwe Admiral Freebee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Lang geleden ja!
* methodmich moet van de week maar weer eens gaan. Ryan Adams, eventueel Eels, nieuwe Jessica Fletchers, Franco Saint de Bakker en wie weet wat er nog meer ligt...
"We're still fucking in!!!!!!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |