Ik heb geen geluid opm'n PCquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet volgens mij, maar je kunt altijd online kijken natuurlijk
Heel m'n PC doet raar heb er juist een nieuwe geluidskaart in zitten.quote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel m'n PC doet raar heb er juist een nieuwe geluidskaart in zitten.
stekkertje er wel in?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jou pc blijft raar doenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen die mensen niks meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef SCH het volgende:
Het geluid doet het gewoon niet meer. Zomaar niet.
Dan is het toch logisch dat je zegt: mijn pc doet raar?
Mwah je hoort hem zo vaak. En als iemand dat van het geluid van te voren verteld is het niet zo erg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef SCH het volgende:
Idd, "raar" kan zo veel zijn. Als iemand zegt van "Ik krijg foutmeldingen in Word" kunnen we al veel meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:30 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen die mensen niks mee![]()
ja maar de pc is meteen zo groot, zeg dan me geluid doet het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef SCH het volgende:
misschien dat je het kan combineren met je pc ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef SCH het volgende:
Mijn afwasmachine is gvd ook nog kapot.
Het geluid doet het wel maar het water blijft staan
en jij alles aangehouden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:47 schreef Blumchen het volgende:Heb vandaag de foto's van van de zomer gekregen.. We hadden op en dag een stripper.. en ik mocht natuurlijk op de stoel
[afbeelding]
Hij deed echt alles uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |