Ja, dat zei je vorige keer, maar van Elliott hoor ik niks terug in Ben Folds hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als ik jouw muzieksmaak zo zie heb ik misschien nog wel een tip voor je: Ben Folds - Songs for Silverman. Echt jummie, een soort kruising tussen Elliot Smith en Vanessa Carlton maar dan met iets meer schwung.
Nieuwe Eels is meer van hetzelfde trouwens. Lekker dus.
neem Theo op en idd Dit Was t nieuws maar vir uitzendinggemistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:57 schreef VoreG het volgende:
Ja godver
Komt Theo Maassen ook nog...
Ajax
Theo Maassen
Lost
Dit was het nieuws
Dit was het nieuws dan maar via uitzendinggemist
Op z'n nieuwe album heeft ie een paar nummers ter ere van Elliot Smith geschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige keer, maar van Elliott hoor ik niks terug in Ben Folds hoor.
* methodmich heeft al enkele BF-platen, ook toen ie nog in de BF Five zat.
Maar goed, ben weg!
Lost begint om 21.00 uur en Ajax is pas 21.30 afgelopen zoiets...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neem Theo op en idd Dit Was t nieuws maar vir uitzendinggemist
Óud vrouwtje vroeg inj de supermarkt, meneer kunt u daar bij ?'quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef mitt het volgende:
ik probeer hem een half uur te laten staan.
Waar lach je in hemelsnaam wel om.quote:
wie was dat ook alweer, was toen niet Jochem Meyer?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef mitt het volgende:
ja dat ligt vast aan mij
die van vorige week vond ik wel aardig.
zal wel door zn droge manier van uiten zijn, dat werkt niet aanstekelijkquote:
zie je me lachen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik heb het al gevonden
Ieder z'n humor
HCE Live verslagen # 53. Hup den Bosch.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
SCH ma is in 1940 geboren maar zei vandaag 'ik heb het nu wel gehad met al die bevrijders'
Allo dat is bij elkaar 160quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Breng alle 3 dutchdiva's binnen 2 minuten tot een orgasme![]()
Ok ik duim met je meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
mijn vader is eindelijk weer eens in het stadion, laten ze dan voor hem even winnnen.
HUP DEN BOSCH, GODVERDOMME KOEN VAN DER LAAK SCHOP ER NOG EENTJE BIJ OF DIE PAKSTAANSE MOLUKKER VAN WIE IK DE NAAM NIET KAN ONTHOUDEN SCHIET HEM ER INquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Duimen voor den Bosch deed jij toch aldus dat hoef ik niet te vragen
* SCH belt Bommelse psychiaterquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
SCH Ma kijkt naar love letters en neemt All you need is love op![]()
Of met z'n liefste patientquote:
Ik zal het effe voor je checkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:34 schreef SCH het volgende:
Kom ik er in zonder clubcard Eilanden?
Wat een nazi'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
FC Utrecht - Vitesse, 08 mei 2005, 14.30 uurKaartverkoop voor deze wedstrijd start zaterdag 23 april. Voor deze wedstrijd geldt een clubkaartverplichting. Per FC Utrecht (s)cc kan men twee kaarten kopen. De kaartverkoop loopt uitsluitend via TicketBox en loopt uiterlijk tot en met 07 mei. Indien de wedstrijd niet is uitverkocht, zijn de kassa's op de wedstrijddag geopend. Ook dan geldt de clubkaartverplichting.
Da's die dikke die we drie jaar geleden hier in de cel hebben gegooid omdat hij zo geil naar een politiepaard keek tochquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
'Hallo met Eilanden komt SCH erin zonder clubcard ? Wie ? SCH, nee mijn god we hebben al gebrek aan ruimte.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |