Heb jij dat dan niet in je msnprofiel staan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:23 schreef Toeps het volgende:
Misschien kan hij andere dingen wel héél goed. Ofzo.
Wel raar trouwens, dat hij dat over MSNvertelt. Maar da's normaal tegenwoordig ofzo.
Ja idd... Ga er vooral vanuit dat het minder prettig is en dat je het wel jammer vindt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:21 schreef Speedski het volgende:
Waarom niet eerst zelf ervaren voordat je je zorgen gaat maken
Misschien is het wel een pygmeequote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:25 schreef D1 het volgende:
hahaha, 9 cm lijkt me wel erg overdreven...
Even een samenvatting.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:17 schreef Salie het volgende:
Wel heeft hij over msn verteld dat hij een kleine penis heeft, 9cm in erectie.
Ik schrok hier best wel van,
maar na een tijdje ging ik het relativeren en bedacht dat ik op de jongen val en niet op zijn pik.
"lange" !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:30 schreef Swolly het volgende:
en dit er nu ook nog bijkomt zal het wel geen lange relatie worden
en ik maar denken dat ik het goed getroffen had voor zo'n manneke als ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja idd... Ga er vooral vanuit dat het minder prettig is en dat je het wel jammer vindt...
Voor hetzelfde geld valt het allemaal best mee...
----> Ik heb iig niks met lange penissen, die doen alleen maar pijn...<----
En als de omtrek gewoon normaal is, zul jij nog genoeg voelen volgens mij hoor...
Op normale vragen word normaal gereageerd. Dus wat voor vraag heb je gesteld als je achterlijke reacties krijgt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
kan ook nog iemand normaal reageren?
nouja, zegzelf, het is een schot voor open doel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
Ja maar zij wil het denk ik graag in haar poesje hebben. Dus jouw ervaringen zijn mijns inziens niet echt relevant hier...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:41 schreef SeLang het volgende:
Alles onder de 18cm voel je bijna niks van.
Daarom komen zoveel vrouwen niet vaginaal klaar.
Pas vanaf 23cm wordt het de moeite waard
je weet dat je dit op fok vraagt hehquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
En daarom zijn er ook veel vrouwen die 23 cm te lang vinden...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:41 schreef SeLang het volgende:
Dus ik tel niet mee met mijn 17 cm!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:41 schreef SeLang het volgende:
Topicstarter is gewoon een zeur. Afstand te lang, penis te kort, t'is ook nooit goed :|quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:30 schreef Swolly het volgende:
Aangezien je ook al een probleem hebt met de afstand omdat ie in Roermond woont en jij in Zwolle ( Ik twijfel nu al aan de afstand ), en dit er nu ook nog bijkomt zal het wel geen lange relatie worden
Mwah... dan voel je tenminste wel watquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Topicstarter is gewoon een zeur. Afstand te lang, penis te kort, t'is ook nooit goed :|
Wees blij dat het niet omgekeerd is man. Dan woonde hij 9cm van je af en had een pik van 100+ KM. Dát is pas onhandig.
Jouw vriend heeft niet een te kleine piemol maar jij hebt een te grote doos ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef Jett het volgende:
ik heb juist het tegenovergestelde met me vriend
Neen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft niet een te kleine piemol maar jij hebt een te grote doos ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
"Dieper dieper"
"Het gaat niet dieper schat"
zou dat helpen als verleidingstruk?? It's all for science babyquote:Sergei should soon be able to have sex for the first time. He will not be able to achieve an erection, but will be in a permanent state of semi-arousal. "He has never had a partner or sex because of his micropenis,"
hoi, mijn piemol is gegroeit op me arm, neucke?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:37 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
zou dat helpen als verleidingstruk?? It's all for science baby
je neukt een kubusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:22 schreef skippy22 het volgende:
9cm zeg das erg weinig ene zeker apart dat ie het je op msn vertelde mischien heeft ie der wel een van 9 lengte en 6cm breedtje weet je nooitEn als het niks word dan kun je me altijd opbellen
![]()
quote:Topicstarter is gewoon een zeur. Afstand te lang, penis te kort, t'is ook nooit goed :|
Wees blij dat het niet omgekeerd is man. Dan woonde hij 9cm van je af en had een pik van 100+ KM. Dát is pas onhandig.
Om over op te scheppen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
"...mn ex had 17 cm..."
Waarom meet je dat ding in 's hemelsnaam op?
Maar heb je dan al eens 9 cm meegemaakt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:29 schreef Aventura het volgende:
En er is zeker nog nooit eentje over het formaat begonnen alvorens we het met elkaar begonnen te doen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
It's not the size of the ship; it's the motion of the ocean.
U hebt gezocht op opscheppen:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:06 schreef Modwire het volgende:
[..]
Om over op te scheppen...
Ik heb ook 17 cm, hoor!!![]()
Tering, die is nog geeneens 1cm...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
"Dieper dieper"
"Het gaat niet dieper schat"
Jij bent het vriendje van TS?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:29 schreef kariem112 het volgende:
[..]
U hebt gezocht op opscheppen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
op·schep·pen1 (onov.ww.)
1 de eigen kracht, slimheid, bezittingen enz. overdrijven => /babbels/praats/ hebben, bluffen, breed opgeven van iets, de stoere jongen uithangen, dik doen, duur doen, grootdoen, opsnijden, patsen, pochen, prat gaan op iets, snoeven, stoefen, stoer doen, van zijn neus maken, zich op de borst /slaan/kloppen/
![]()
egoistische feministquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:40 schreef Troeta het volgende:
ik heb er 1 gehad met een kleine piemel.
Als die stijf werd, groeide het behoorlijk hoor, ook in de breedte.
Het gaat erom hoe hard die word, dan kan die lekker stoten en voel je genoeg, haha
Vooral achterlangs is het lekker, je kan goed tekeer gaan zonder pijn!
Alleen dat aftrekken bleef ik moeilijk vinden, maar ja, voelde ik toch niks van, haha
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:42 schreef Troeta het volgende:
feminist?????????????? Hoe durf je me zo uit te schelden!!!!!!!!
Denk dat je na verloop van tijd het toch bij een ander gaat zoeken want vrouwen zeggen wel dat de maat er niet toe doet maar volgens mij klopt dat niet!quote:Ik heb ook wel es gehoord dat de grootte niet uitmaakt omdat de vagina elastisch is.
Kortom ervaringen, tips zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef SeLang het volgende:
Een ex van jou? Heh, we kunnen wel raden wie het uitmaakte en waaromquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef DS4 het volgende:
Een ex van mij heeft in het verleden jongens haar bed uitgemikt omdat ze te klein waren
Ik vrees dat je het mis hebt dan, maar ik zou zeggen: doe je best.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Een ex van jou? Heh, we kunnen wel raden wie het uitmaakte en waarom
slapen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:19 schreef Insomaniac het volgende:
... Voel je niks, dan zijn er nog genoeg andere dingen die je in bed kan doen.
Misschien helpt zo een penispomp wel voor het vriendje van de TS.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
On-topic graag heren.
9cm en grote lul, in één zinquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:59 schreef Chayim het volgende:
Heeft TS nu al aan ervaring ondervonden hoe een 9cm grote lul aan voelt?
aha, het vriendje van de TS neem ik aan??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:11 schreef TiNRiB het volgende:
ik zit net naar mijn plasser te kijken
en schiet toch zo in de lach weer .....
9 CM!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Eerder een nanopenisquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:19 schreef Insomaniac het volgende:
Beetje on-topic en beleefd blijven mensen..
Tsja, 9 centimeter.. Het is geen micropenis,
Ehm, 9cm vind ik toch echt niet gewoon klein. Dat is best abnormaal als de norm 15cm oid is...quote:zoals hierboven werd beweerd, maar een "gewone" kleine penis.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:58 schreef -Lay-Z- het volgende:
mss heeft hij het optisch voorgesteld:
Het vriendje zegt:
mijne is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo groot
Niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef TiNRiB het volgende:
zal wel rond de 12 jaar zijn
mensen van 20 praten niet over piemellengtes over msn
of op fok postquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:45 schreef LoggedIn het volgende:
stel je voor dat ze het aan een vriendin vertelt, die het weer aan je vrienden zegt..
Zo eentje heb ik nog wel liggen, TS mag m wel hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:53 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Misschien helpt zo een penispomp wel voor het vriendje van de TS.
ik krijg er altijd enorm veel spammail van, misschien kan hij het eens proberen en ons dan ook laten weten of het wel werkt
wat doet zo een ding nou eigenlijk??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik nog wel liggen, TS mag m wel hebben![]()
Volgens mij was het juist de TS die zo graag voor de cam stondquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, die laten het gewoon zien over de webcam!![]()
Geen idee, het is een pomp-ding, ik kreeg m gratis ergens bijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:41 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
wat doet zo een ding nou eigenlijk??
ik heb het nog nooit gezien ofzo
Waar blijft de TS??
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Geen idee, het is een pomp-ding, ik kreeg m gratis ergens bij
niet in theorie, in haar fluit potjandorie!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef forumpie het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel dat die haar inlicht, zodat ze niet gaan `schrikken`als je zn lul ziet, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, dat ga je toch niet over msn melden, maar ja hij moest misschien ook wel ivm de afstand.
5 cm hoeft een lul toch maar te zijn in theorie? iig die verhalen zijn er, of het waar is weet ik niet, maar het komt vast wel goed!!
Ze geven over het algemeen alleen maar nutteloze dingen gratis weg.. vandaar die penis-pomp waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:23 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ja tuurlijk
ik heb mijn voorbinddildoverzameling ook ratis bij een pakje boter gekregen
dat weet alleen zij, want ze heeft het toch nog niet gedaan of wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:51 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
niet in theorie, in haar fluit potjandorie!
ze durft zich hier niet meer te vertonen denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:56 schreef forumpie het volgende:
[..]
dat weet alleen zij, want ze heeft het toch nog niet gedaan of wel?
Wat verwacht je nu dan? Je komt al heel erg oppervlakkig over als je over penislengte begint en daarbij "vertelt over MSN"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
ach ze kan nu de afstand gebruiken om het weet uit te makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu dan? Je komt al heel erg oppervlakkig over als je over penislengte begint en daarbij "vertelt over MSN"Daar komt je leeftijd toch wel een beetje kijken.
Penislengte lijkt me niet erg belangrijk als je van elkaar houdt. Als je vnl. bij hem bent voor de lekkere seks dan zou ik nog eens twee keer nadenken, dan kan het wel een probleem zijn. Och, dan is ook afstand een probleem. Maar je kan ook overal een probleem achter zoeken.
Dank heb je de rest van haar topics in SEX nog niet gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ze durft zich hier niet meer te vertonen denk ik
ik ga mij even inlezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dank heb je de rest van haar topics in SEX nog niet gelezen![]()
Minstens net zo erg![]()
Zou ik zeker doenquote:
ik vind geen andere topics van haar in SEXquote:
alleen al qua lengte heb ik 2x zoveel als hemquote:
mijn middelvinger is gewoon 10cmquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen al qua lengte heb ik 2x zoveel als hem
damn, 9cm, dan kan je niet eens echt je hele hand er om heen doen, dan moet je echt rukken met 2 vingers
Die zijn er wel, maar nu de search naar de klote is, en de MyAT leeg geript is, kan ik ze niet meer vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik vind geen andere topics van haar in SEX
ga anders lekker editten ofzo
idd die R&P topics zijn hilarisch
dat kan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ze durft zich hier niet meer te vertonen denk ik
auwquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:06 schreef MikeyMo het volgende:
ts kan zich zich nog altijd door hem laten vuistneuken
Ik heb ze ook even doorgelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dank heb je de rest van haar topics in SEX nog niet gelezen![]()
Minstens net zo erg![]()
edit: dat doen we dus NIET he.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:50 schreef GnAgn het volgende:
oke dat was even mijn nuttige kleine bijdrage
Net of een kleuter met een kleine pik iets vreemds is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:59 schreef TiNRiB het volgende:
weet je zeker dat het een jongetje is ????
je hebt ook vrouwen met een clitoris van 9 cmquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:06 schreef Chayim het volgende:
[..]
Net of een kleuter met een kleine pik iets vreemds is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |