U hebt gezocht op opscheppen:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:06 schreef Modwire het volgende:
[..]
Om over op te scheppen...
Ik heb ook 17 cm, hoor!!![]()
Tering, die is nog geeneens 1cm...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
"Dieper dieper"
"Het gaat niet dieper schat"
Jij bent het vriendje van TS?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:29 schreef kariem112 het volgende:
[..]
U hebt gezocht op opscheppen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
op·schep·pen1 (onov.ww.)
1 de eigen kracht, slimheid, bezittingen enz. overdrijven => /babbels/praats/ hebben, bluffen, breed opgeven van iets, de stoere jongen uithangen, dik doen, duur doen, grootdoen, opsnijden, patsen, pochen, prat gaan op iets, snoeven, stoefen, stoer doen, van zijn neus maken, zich op de borst /slaan/kloppen/
![]()
egoistische feministquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:40 schreef Troeta het volgende:
ik heb er 1 gehad met een kleine piemel.
Als die stijf werd, groeide het behoorlijk hoor, ook in de breedte.
Het gaat erom hoe hard die word, dan kan die lekker stoten en voel je genoeg, haha
Vooral achterlangs is het lekker, je kan goed tekeer gaan zonder pijn!
Alleen dat aftrekken bleef ik moeilijk vinden, maar ja, voelde ik toch niks van, haha
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:42 schreef Troeta het volgende:
feminist?????????????? Hoe durf je me zo uit te schelden!!!!!!!!
Denk dat je na verloop van tijd het toch bij een ander gaat zoeken want vrouwen zeggen wel dat de maat er niet toe doet maar volgens mij klopt dat niet!quote:Ik heb ook wel es gehoord dat de grootte niet uitmaakt omdat de vagina elastisch is.
Kortom ervaringen, tips zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef SeLang het volgende:
Jouw vriend heeft niet een te kleine piemol maar jij hebt een te grote doos ?
Een ex van jou? Heh, we kunnen wel raden wie het uitmaakte en waaromquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef DS4 het volgende:
Een ex van mij heeft in het verleden jongens haar bed uitgemikt omdat ze te klein waren
Ik vrees dat je het mis hebt dan, maar ik zou zeggen: doe je best.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Een ex van jou? Heh, we kunnen wel raden wie het uitmaakte en waarom
slapen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:19 schreef Insomaniac het volgende:
... Voel je niks, dan zijn er nog genoeg andere dingen die je in bed kan doen.
Misschien helpt zo een penispomp wel voor het vriendje van de TS.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
On-topic graag heren.
9cm en grote lul, in één zinquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:59 schreef Chayim het volgende:
Heeft TS nu al aan ervaring ondervonden hoe een 9cm grote lul aan voelt?
aha, het vriendje van de TS neem ik aan??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:11 schreef TiNRiB het volgende:
ik zit net naar mijn plasser te kijken
en schiet toch zo in de lach weer .....
9 CM!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Eerder een nanopenisquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:19 schreef Insomaniac het volgende:
Beetje on-topic en beleefd blijven mensen..
Tsja, 9 centimeter.. Het is geen micropenis,
Ehm, 9cm vind ik toch echt niet gewoon klein. Dat is best abnormaal als de norm 15cm oid is...quote:zoals hierboven werd beweerd, maar een "gewone" kleine penis.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:58 schreef -Lay-Z- het volgende:
mss heeft hij het optisch voorgesteld:
Het vriendje zegt:
mijne is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo groot
Niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef TiNRiB het volgende:
zal wel rond de 12 jaar zijn
mensen van 20 praten niet over piemellengtes over msn
of op fok postquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:45 schreef LoggedIn het volgende:
stel je voor dat ze het aan een vriendin vertelt, die het weer aan je vrienden zegt..
Zo eentje heb ik nog wel liggen, TS mag m wel hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:53 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Misschien helpt zo een penispomp wel voor het vriendje van de TS.
ik krijg er altijd enorm veel spammail van, misschien kan hij het eens proberen en ons dan ook laten weten of het wel werkt
wat doet zo een ding nou eigenlijk??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik nog wel liggen, TS mag m wel hebben![]()
Volgens mij was het juist de TS die zo graag voor de cam stondquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, die laten het gewoon zien over de webcam!![]()
Geen idee, het is een pomp-ding, ik kreeg m gratis ergens bijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:41 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
wat doet zo een ding nou eigenlijk??
ik heb het nog nooit gezien ofzo
Waar blijft de TS??
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Geen idee, het is een pomp-ding, ik kreeg m gratis ergens bij
niet in theorie, in haar fluit potjandorie!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef forumpie het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel dat die haar inlicht, zodat ze niet gaan `schrikken`als je zn lul ziet, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, dat ga je toch niet over msn melden, maar ja hij moest misschien ook wel ivm de afstand.
5 cm hoeft een lul toch maar te zijn in theorie? iig die verhalen zijn er, of het waar is weet ik niet, maar het komt vast wel goed!!
Ze geven over het algemeen alleen maar nutteloze dingen gratis weg.. vandaar die penis-pomp waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:23 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ja tuurlijk
ik heb mijn voorbinddildoverzameling ook ratis bij een pakje boter gekregen
dat weet alleen zij, want ze heeft het toch nog niet gedaan of wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:51 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
niet in theorie, in haar fluit potjandorie!
ze durft zich hier niet meer te vertonen denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:56 schreef forumpie het volgende:
[..]
dat weet alleen zij, want ze heeft het toch nog niet gedaan of wel?
Wat verwacht je nu dan? Je komt al heel erg oppervlakkig over als je over penislengte begint en daarbij "vertelt over MSN"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
kan ook nog iemand normaal reageren?
ach ze kan nu de afstand gebruiken om het weet uit te makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu dan? Je komt al heel erg oppervlakkig over als je over penislengte begint en daarbij "vertelt over MSN"Daar komt je leeftijd toch wel een beetje kijken.
Penislengte lijkt me niet erg belangrijk als je van elkaar houdt. Als je vnl. bij hem bent voor de lekkere seks dan zou ik nog eens twee keer nadenken, dan kan het wel een probleem zijn. Och, dan is ook afstand een probleem. Maar je kan ook overal een probleem achter zoeken.
Dank heb je de rest van haar topics in SEX nog niet gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ze durft zich hier niet meer te vertonen denk ik
ik ga mij even inlezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dank heb je de rest van haar topics in SEX nog niet gelezen![]()
Minstens net zo erg![]()
Zou ik zeker doenquote:
ik vind geen andere topics van haar in SEXquote:
alleen al qua lengte heb ik 2x zoveel als hemquote:
mijn middelvinger is gewoon 10cmquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen al qua lengte heb ik 2x zoveel als hem
damn, 9cm, dan kan je niet eens echt je hele hand er om heen doen, dan moet je echt rukken met 2 vingers
Die zijn er wel, maar nu de search naar de klote is, en de MyAT leeg geript is, kan ik ze niet meer vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik vind geen andere topics van haar in SEX
ga anders lekker editten ofzo
idd die R&P topics zijn hilarisch
dat kan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ze durft zich hier niet meer te vertonen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |