Heb jij dat dan niet in je msnprofiel staan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:23 schreef Toeps het volgende:
Misschien kan hij andere dingen wel héél goed. Ofzo.
Wel raar trouwens, dat hij dat over MSNvertelt. Maar da's normaal tegenwoordig ofzo.
Ja idd... Ga er vooral vanuit dat het minder prettig is en dat je het wel jammer vindt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:21 schreef Speedski het volgende:
Waarom niet eerst zelf ervaren voordat je je zorgen gaat maken
Misschien is het wel een pygmeequote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:25 schreef D1 het volgende:
hahaha, 9 cm lijkt me wel erg overdreven...
Even een samenvatting.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:17 schreef Salie het volgende:
Wel heeft hij over msn verteld dat hij een kleine penis heeft, 9cm in erectie.
Ik schrok hier best wel van,
maar na een tijdje ging ik het relativeren en bedacht dat ik op de jongen val en niet op zijn pik.
"lange" !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:30 schreef Swolly het volgende:
en dit er nu ook nog bijkomt zal het wel geen lange relatie worden
en ik maar denken dat ik het goed getroffen had voor zo'n manneke als ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja idd... Ga er vooral vanuit dat het minder prettig is en dat je het wel jammer vindt...
Voor hetzelfde geld valt het allemaal best mee...
----> Ik heb iig niks met lange penissen, die doen alleen maar pijn...<----
En als de omtrek gewoon normaal is, zul jij nog genoeg voelen volgens mij hoor...
Op normale vragen word normaal gereageerd. Dus wat voor vraag heb je gesteld als je achterlijke reacties krijgt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
kan ook nog iemand normaal reageren?
nouja, zegzelf, het is een schot voor open doel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
Ja maar zij wil het denk ik graag in haar poesje hebben. Dus jouw ervaringen zijn mijns inziens niet echt relevant hier...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:41 schreef SeLang het volgende:
Alles onder de 18cm voel je bijna niks van.
Daarom komen zoveel vrouwen niet vaginaal klaar.
Pas vanaf 23cm wordt het de moeite waard
je weet dat je dit op fok vraagt hehquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Salie het volgende:
En daarom zijn er ook veel vrouwen die 23 cm te lang vinden...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:41 schreef SeLang het volgende:
Dus ik tel niet mee met mijn 17 cm!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:41 schreef SeLang het volgende:
Topicstarter is gewoon een zeur. Afstand te lang, penis te kort, t'is ook nooit goed :|quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:30 schreef Swolly het volgende:
Aangezien je ook al een probleem hebt met de afstand omdat ie in Roermond woont en jij in Zwolle ( Ik twijfel nu al aan de afstand ), en dit er nu ook nog bijkomt zal het wel geen lange relatie worden
Mwah... dan voel je tenminste wel watquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Topicstarter is gewoon een zeur. Afstand te lang, penis te kort, t'is ook nooit goed :|
Wees blij dat het niet omgekeerd is man. Dan woonde hij 9cm van je af en had een pik van 100+ KM. Dát is pas onhandig.
Jouw vriend heeft niet een te kleine piemol maar jij hebt een te grote doos ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef Jett het volgende:
ik heb juist het tegenovergestelde met me vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |