gmtaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Pr0nXXX het volgende:
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.
Geen dank.
Die velgen heb ik gratis weggegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Pr0nXXX het volgende:
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.
Geen dank.
Ik moet nog de keuringen en BPM betalen en hoop in totaal net onder de 30K te blijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
en dan haalt hij mijn reactie weg
maar D.Rose, wat een geile bak
wat heeft dat nou ongeveer gekost allemaal![]()
Nee, die op de eerste foto staanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Die op de laatste foto staan?
Wat zit er nu onder dan?
Ik die Scania die achter die Passat staatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef yup het volgende:
Ik vind die Passat vele malen geiler
Mooi wagentje die Vette...
daarom, en ik vind die andere mooierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Jammer, ik vond die toch iets mooier.
Maar het is natuurlijk jouw auto.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
Dat is gas geven en dan hoor jij een draai kolk op zeker![]()
Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bakquote:
Geen open uitlaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bak![]()
Kennis van me heeft een hele ouwe blazer. En als hij daar precies 7KM mee door een klein straatje rijd gaan alle auto alarmen af![]()
dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan er dadelijk wel 1 maken, maar alleen stilstaand
Dat zijn toch echt de originele velgen, welliswaar verchroomd, maar wel origineel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?
maar de huidige velgen vind ik niet bij de auto passen
je zou natuurlijk ook even het topic kunnen lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af![]()
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd![]()
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af![]()
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd![]()
Mmmm ik heb er gewoon overheen gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bent
Maar hij wilt het net onder de 30.000 gaan houden
Verschepen inclusief verzekering (vanaf Texas) was $2300quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hele, hele brute bak!
Wat kost het nou om 'm te verschepen vanuit de States?
Want ik heb ook wat op het oog...
da's een 92'er, en da's 'paars'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik dacht dat je vorige week al op de openingsmeeting van Stingray '82 stond
[afbeelding]
Dat mag je vinden hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier![]()
Kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:02 schreef liquid-orange het volgende:
Erg mooie auto. Daar ga je vast niet elke dag naar in werk rijden, want dan mag er wel een aanhangwagentje met een tank bezine erop achter hangen.
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.quote:
yep, black on blackquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.
Marlogquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
D.Rose, waar is die loods waar ie in aan is gekomen? Dat shirtje van die man komt me heel erg bekent voor (Staat er iets van Sluyter Logistics op?)
da's nog onbekendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen Sluyter dus..
Wel stoere bak! Wanneer zijn de keuringen?
tja ach, hopelijk is het snel achter de rug.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wachten duurt altijd zo allejezus lang he..
Dat "rijklaar maken" van dealers hier in NL vind ik ook zoiets overbodigs, ik koop een auto, kan ik eerst nog 1 of als je pech hebt 2 tot 3 weken wachten tot ie zou kunnen rijden!
Dit model is officieel niet in NL verkocht en heeft dus geen typegoedkeuring.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom trouwens ook TUV en niet alleen RDW?
Wat heb je nou met die Duitsers te schaften?
En geheel terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
b) de originele er op wilde
Wat hij zegtquote:
iddquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:29 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mooie auto joh! maar dat had ik al een gezegd
Ik las iets over uitlaten en te stil en zo. Heb je plannen?
of nog niets concreets?
Ik kan me voorstellen dat je eerst gewoon lekker wilt toeren nu hij stock is, maar dat je later toch 'meer' wilt.
¤?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef yup het volgende:
Dit is alleen een serieuze vraag:
Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
Een Z (die aan mijn eisen voldoet) om in te voeren meer dan ¤20K duurderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef yup het volgende:
Dit is alleen een serieuze vraag:
Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
Ik heb m 'gewoon' bij een Corvette-handelaar gekocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:15 schreef erik-de-perik het volgende:
via welk bedrijf heb je die auto ingekocht, wil ooit nog een oude ford mustang importeren...
Wellichtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:36 schreef jochem8 het volgende:
Mooi filmpje. Binnenkort een filmpje van jou, rijdend?
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
juistquote:Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
juist
Ik wilde deze auto, en moest het prijskaartje betalen.
Voor hetzelfde geld koop je een 'saaie' middenklasser, maar die is over 10 tot 15 jaar afgeschreven, terwijl de Vette nu nauwelijks nog in waarde zal dalen, en op den duur
waarschijnlijk (net als alle voorgaande Vette's) meer waard zal worden.
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooiquote:Op zondag 8 mei 2005 23:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijk
zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
Tja, smaken verschillen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoor(in t echt)
Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget isquote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.
Maar als ik een C5 had gewild had ik geen C4 gekocht natuurlijk
uhhh....neequote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is
Maar vooralsnog, je bak is vet... Ruilen tegen een Jetta uit '88?
Ben er niet heengevlogen nee.quote:Op maandag 9 mei 2005 04:49 schreef StefanP het volgende:Mooie auto man, goeie uitgezocht!
Was je niet bang dat het toch niet was wat je zocht of dat je werd afgezet? Je bent er nl. toch niet heengevlogen om hem te bekijken?
Is ie in een container vervoerd? Geen schade of krassen? Hoe ging het in z'n werk toen hij hier was, moest je veel regelen in de haven, kon je hem gewoon je trailer oprijden toen hij het schip/de container uit was?
Adres is bekendquote:Op maandag 9 mei 2005 08:55 schreef t0n het volgende:
Btw, voor 'n leuk uitlaatje, www.uitlaten.com (EPS te hogezand, custom made.)
zolang je m maar niet vies maaktquote:Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
Tering, ik krijg een spontane staander van die bak van je.
Yepquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Al een keer op de weg gereden ermee trouwens??
Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4, mits het gaat om de Amerikaanse uitvoeribng en dus niet die Europese verklote uitvoeringquote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
maar goed dat smaken verschillenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4
met één druk op de knop schakel je omquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Eliminator20 het volgende:
Misschien een stom vraagje...
Aangezien de auto uit de States komt, ga ik ervan uit dat je teller mph aangeeft. Is het mogelijk je teller te veranderen in kmh aangezien ie electronisch is?
Zo ja, zou je het willen?
Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlenquote:
Teller is digitaal, dus loopt gewoon doorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:11 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlen
Ah kijk dat is ideaal, toen m'n pa en ik in de VS waren hadden we een buick Le Sabre als huurauto en die kon je ook omzetten met een knopje alleen die mijlen teller ging maar tot 100 mph, dus ja als je hem dan op km/u zette dan liep hij soms de teller uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Teller is digitaal, dus loopt gewoon door
En hij blijft gewoon op km/u staan
Preciesquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:08 schreef Spyronius het volgende:
Maar verder gave bak, al vind ik persoonlijk de c5 mooier, maarja zolang jij hem maar mooi vind en daar gaat 't om.
zeg, niet off-topic gaan hequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De C5 Convertible, díe is pas om te kwijlen
Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef TGT het volgende:
Wat staat zo'n wagen toch hoog op de poten zeg.. Ik heb het amerikaanse sportwagenconcept nooit begrepen.. Grote motor met relatief weinig PK, Zwalkvering..
Wel mooi model verder hoor. En t zal ook vast flink vooruit gaan. Ik zou echter ergens een sportonderstel vandaan halen.. Op de buik dat ding..
Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.
Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance)
0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche![]()
Verlagingsset (1 inch) is besteld.
Op lucht ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef TGT het volgende:
[..]
Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel?
Nah,geef mij dan maar de C1 of de C2,en dan het leifst de C2,die is echt mooi!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De C5 Convertible, díe is pas om te kwijlen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op lucht ja.
Set is niet origineel GM, wel speciaal voor de C4
Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard.
Zal echter nog wel ff duren
het onderdeel nog zo'n 2 weken, maar wil m eerst op kenteken hebben voor ik m ga 'verbouwen'.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef TGT het volgende:
[..]
Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd.
Nu doen ze het idd wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij mij wel
wellicht heeft photobucket kuren
ja dank jequote:Op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef Oblivion het volgende:Je
hebt
'm...
![]()
Gefeliciteerd!!!
Mooie bak hoor...![]()
Hmmmm corvette...alleen de naam al....![]()
[offtopic]quote:Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?)
RDW wil m niet goedkeuren omdat ie geen typegoedkeuring heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?)
sparen doet ook wonderenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Golf het volgende:
Jezus, wat een ubergave bak zeg!*mompelt iets over moet ook heb, bankovervallen, berovingen, zakkenrollen, lotto winnen enzo.......................
hoelang spaar je ervoor danquote:
Nog niet in ordequote:Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
hoe staat het er mee? Is alles al in orde?
en zo ja, hoe bevalt de auto?
De eigenaar van die 'oude' Corvette is een oude buurman van me.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier![]()
Maar desalniettemin een leuke wagen die je daar hebt staan
Nog geen plannen in die richting, maar wie weet....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Eliminator20 het volgende:
Er is er een kans dat we je spotten bij de PTA meet?
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:22 schreef Youp het volgende:
hey D.Rose heb je al eens overwogen je ontsteking aan te laten passen op de nederlandse benzine met meer octaan? bij sommige amerikanen gaat dat... meer vermogen, minder verbruik
http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/w200mod.htmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Misschien wel intressant om eens uit te zoeken
Ik heb niet echt te klagen over het vermogen, tussen de 330 en 400 pk en 0/100 onder de 5 sec is snel genoegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
[..]
http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/w200mod.htm
vervroegingscurve aanpassen... maar ik gok dat bij jouw auto alles wel al electronisch geregeld is waardoor het wat moeilijker wordt... of je zou m moeten chippen ofzo
da's een Pontiacquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:41 schreef L.Denninger het volgende:
Supervette bak, ik krijg Knightrider flashbacks
maar het verbruik misschien welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niet echt te klagen over het vermogen, tussen de 330 en 400 pk en 0/100 onder de 5 sec is snel genoeg
voorlopig
Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeftquote:
die dingen zijn momenteel net niks waardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeft
Zo'n Pontiac is 5x zo goedkoopquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeft
Dus?quote:
Zeg, kunnen we nog verder off-topicquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:31 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dus?
Mij lijkt dan die Pontiac (wel de T/A, '83) intressanter omdat ik em 5x zo mooi/vet/stoer/dik/dol/gaaf/kicken vind en dan ook nog es goedkoper... wat wil je nog meer..?
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
hoe staat het er mee? Is alles al in orde?
gast...quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef L.Denninger het volgende:
heb je nou al zo'n rood "woei-oei" lampje aan de voorkant (zoals Kitt) ?
volgens mij loopt er een woei-woei lampje door je hoofd ergensquote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef L.Denninger het volgende:
heb je nou al zo'n rood "woei-oei" lampje aan de voorkant (zoals Kitt) ?
off-topicquote:
jawel, onder de neusquote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef qu63 het volgende:
geen nummerplaat voor?
ik zag de ruimte er wel voor, maar ik zag daa rgeen plaatjequote:
Wowquote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef D.Rose het volgende:
omdat ik het aan sommige beloofd had, hier wat fotootjes nu ie 'klaar' is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, da's zonde, zo'n lelijke plaat op de neus, vandaar dat ie op de onderspoiler zitquote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zag de ruimte er wel voor, maar ik zag daa rgeen plaatje
aha!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, da's zonde, zo'n lelijke plaat op de neus, vandaar dat ie op de onderspoiler zit
Natuurlijk een hoop vrienden en kennisen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Tjabbo het volgende:
Mooi man!
Heb je al veel bekijks (gehad) ?
Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Natuurlijk een hoop vrienden en kennisen.
Wat 'onbekenden' betreft: vooral kinderen zeggen dat ze m mooi vinden, volwassenen spreken zich niet zo snel uit, die denken vooral. Of het allemaal positieve gedachtes zijn die ze er bij hebben weet ik niet. Zal er ook niet wakker van liggen als het niet zo is.
Of ze kijken je aan omdat 't ding teveel geluid (quote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat!
En de meeste ouderen die niets zeggen zijn alleen maar jaloers.
Als je in zo'n ding rondracet dan krijg je dat al snel.
Dat doet ie (nog) nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Of ze kijken je aan omdat 't ding teveel geluid () maakt.
Ik denk dat veel ouderen Knightrider ook nooit gezien hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat!
En de meeste ouderen die niets zeggen zijn alleen maar jaloers.
Als je in zo'n ding rondracet dan krijg je dat al snel.
Doe nou es niet. De grap is echt niet leuk meer.quote:Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik denk dat veel ouderen Knightrider ook nooit gezien hebben
Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome.quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef Toewan het volgende:
Echt een mooie auto, alleen vind ik het jammer dat die ZR1 (?) velgen zijn gepolijst, mat vind ik ze mooier. Maar het is ZEKER wel beter dan die BBS'en die er eerst onder zaten, die horen niet onder een Corvette.
Nu hopen dat de benzineprijzen weer eens gaan dalen, want er zal een kleine draaikolk in die tank zitten vrees ik.
Volgens mij redt je dat nooit.quote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome.
Wanneer je 'zuinig' rijdt kun je best 1 op 11/12 halen
de boordcomputer zegt van welquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Volgens mij redt je dat nooit.
Alles bij elkaar, en dan moet ik gokken want ik heb nog geen totaalplaatje gemaakt, net iets boven de ¤30.000quote:Die enorme 8-cylinders zuipen als een melijer en die giga banden, hoog gewicht en matige Cw-waarde helpen ook niet echt ..
Hoeveel was je nou in totaal kwijt, dus koop, vervoer, keuring en import? (als ik vragen mag natuurlijk)
Specs. volgens autoweek:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.
Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance)
0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche![]()
Verlagingsset (1 inch) is besteld.
de specs die je geeft zijn van de LT-1 motorquote:Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Specs. volgens autoweek:
PRESTATIES
topsnelheid 254 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 11,4 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
Bijna zes zes seconden, of mis ik nou wat? (Let ook even op het verbruik..)
Ik had het dan ook over zo zuinig mogelijk rijden, dus 70 in de 6 bij wijze van spreken.quote:Op maandag 26 september 2005 14:49 schreef FunnyName het volgende:
PS ik zou de boardcomputer niet al te snel voor waar aannemen, ff een keer je dagteller op nul zetten en bij de volgende keer tanken het aantal kilometers afzetten tegen het aantal liters ..
nee hoor, geen enkel kraakjequote:Op maandag 26 september 2005 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Zeg, als je een drempel neemt he, kraakt de vering dan ook zo lekker?
Dat wordt poetsen !!quote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome.
Wanneer je 'zuinig' rijdt kun je best 1 op 11/12 halen
Nog geen plannen, maar mocht ik het weer doen dan kies ik voor een auto die al wel een typegoedkeuring heeftquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
Gave bak man!
En ben je van plan nog ooit eens een auto te importeren na al dat gezeik wat je hebt gehad met de keuringen?
Open je eigen topic over knight rider ofzo, en loop niet hier te zieken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Koop dan gelijk die *echte* knight-rider bak
+1.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Open je eigen topic over knight rider ofzo, en loop niet hier te zieken.
Waarvoor dankquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
+1.
Elke volgende leuk bedoelde opmerking over knightrider gaat door de shredder
dank jequote:
Al op de dyno geweest?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
vandaag met meetapparatuur mijn 0-60mph tijd gemeten
5.66 sec.
Beetje wielspin en iets te vroeg geschakeld, dus dat doen we volgende keer beter
Na het starten hoor je aan het eind gelijk het Low-Fuel geluid al...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:35 schreef D.Rose het volgende:
wat geluid (met beeld)
geen top kwaliteit, maar geeft een indruk
http://rapidshare.de/files/1608264/Afbeelding_087.avi.html
verwijder zijn post dan ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Verkeerde knopje. quote ipv edit
knopjes
heb je ook filmpjes/foto's?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:
vandaag dyno gehad
300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque
ik ben tevreden
van mijn auto heb ik alleen maar filmpjes, misschien heeft iemand anders (we waren met 6 man) wel foto's. Als ik die nog krijg post ik ze wel.quote:
ok!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van mijn auto heb ik alleen maar filmpjes, misschien heeft iemand anders (we waren met 6 man) wel foto's. Als ik die nog krijg post ik ze wel.
Dat is maar 25 pk minder dan een M5 uit 2000.quote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch wel voldoende zou ik zegen
Ik dacht even serieus dat jij dat was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
@Jag:
dat is die gast die daar werkt
die indruk kreeg ik jaquote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even serieus dat jij dat was.![]()
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:
300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruikenquote:Op zondag 13 november 2005 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.
Waarom niet gewoon zeggen dat je 300rwhp hebt? Dat is een veel eerlijker getal, en de meeste liefhebbers hebben liever dat getal dan een veel hoger aantal.
rwhp's = alles
crank hp's = mickey mouse pk's.
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.quote:Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruiken
klopt, ik ben ook slecht uitgegaan van wat die kerele bij dat bedrijf verteldequote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
Dank je, ben er zelf ook niet ontevreden meequote:Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Volgens mij liggen de verlies percentages (afhankelijk van type aandrijving) tussen redelijk beperkte waarden. Als dit niet zo is, verlies je ergens vermogen, wat eigenlijk nergens anders naar toe kan gaan dan de wielen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Zoals ik al aangaf, de mensen van de Dyno hadden het over 20% verlies.quote:Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef FunnyName het volgende:
Dus het is inderdaad niet exact, maar honderden PK's kan het nooit schelen volgens mij.
Volgens een E46 forum rond de 270/280quote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.
Wat doet een E46 M3 bijv.Volgens mij minder toch
zal dadelijk thuis ff kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:48 schreef yup het volgende:
Heb je geen betere foto van de achterkant bij de weg ?
quote:Op maandag 14 november 2005 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens een E46 forum rond de 270/280
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijkenquote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.
Wat doet een E46 M3 bijv.Volgens mij minder toch
Iig wel indrukwekkend
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef pAin het volgende:
[..]
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijken.
alleen jammer dat je koppel en vermogen door elkaar haaltquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:05 schreef Hugster het volgende:
Mooi vermogens kromme btw
Bij 2k rpm al vol vermogen
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoor
Het gaat allemaal om 1 ding:quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef pAin het volgende:
[..]
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??
En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
He, dit topic staat ineens boven in mijn AT
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.![]()
Prima, voor nu.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, voor nu.
Laat maar zien dat mooie apparaat .
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht opquote:Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi ding.![]()
Jammer dat die niet zwart is, dat is pas stoer.![]()
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op
van deze foto
[afbeelding]
ik vind de tekening ook stoerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .![]()
bij utrecht naast de a12?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op
van deze foto
[afbeelding]
idd vette bakquote:Op zondag 8 januari 2006 16:15 schreef CittaR het volgende:
egt een hele vette kar
wanneer komen die filmpjes nouquote:
En nog alleen foto's van de auto.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjjj
Camera eindelijk terug?![]()
dan mogen die foto's nu wel komen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef Tjabbo het volgende:
Beetje slowchat verwijderd in afwachting van piccaz
Kroymans Hilversum?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt mooi weer voor foto's
vooruit, eentje dan
[afbeelding]
das net te verquote:
Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
Ik reed er gisteren langs en toen stond er een hele lange dubbele combinatie vrachtauto bomvol met C6'en Z06'en. Best apart om er zoveel bij elkaar te zien
Okayquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay
Wat deed/doet die van jou daar eigenlijk?
dat sla je nooit afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
helaas mag je dan niet drinken hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
gisteren nog geredenquote:
gewoon doorpostenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gisteren nog gereden
maareh, niet het topic volmaken nu, anders heb ik straks geen plaats meer om foto's te plaatsen als het weer mooi weer is
neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef yup het volgende:
Corvette ZR1 op marktplaats
Corvette ZR1 met handbak HUBBA HUBBA![]()
Niets voor D.rose ?
hantbak is coolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
Deze staat al jaren te koop, en dat is niet voor niets.
Verder is ie te oud en te rood
btw, een ZR-1 is altijd een handbak
en nu weer on-topic
En serieus ingaan op riceboy is heel erg vorig jaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef jochem8 het volgende:
Cursussen Nederlands zijn ook voor mietjes.
eindelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef D.Rose het volgende:
als er dan toch gepost wordt dan graag on-topic
filmpje van de dyno
http://www.megaupload.com/?d=DZBQ0VKF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |