gmtaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Pr0nXXX het volgende:
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.
Geen dank.
Die velgen heb ik gratis weggegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Pr0nXXX het volgende:
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.
Geen dank.
Ik moet nog de keuringen en BPM betalen en hoop in totaal net onder de 30K te blijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
en dan haalt hij mijn reactie weg
maar D.Rose, wat een geile bak
wat heeft dat nou ongeveer gekost allemaal![]()
Nee, die op de eerste foto staanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Die op de laatste foto staan?
Wat zit er nu onder dan?
Ik die Scania die achter die Passat staatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef yup het volgende:
Ik vind die Passat vele malen geiler
Mooi wagentje die Vette...
daarom, en ik vind die andere mooierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Jammer, ik vond die toch iets mooier.
Maar het is natuurlijk jouw auto.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
Dat is gas geven en dan hoor jij een draai kolk op zeker![]()
Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bakquote:
Geen open uitlaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bak![]()
Kennis van me heeft een hele ouwe blazer. En als hij daar precies 7KM mee door een klein straatje rijd gaan alle auto alarmen af![]()
dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan er dadelijk wel 1 maken, maar alleen stilstaand
Dat zijn toch echt de originele velgen, welliswaar verchroomd, maar wel origineel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?
maar de huidige velgen vind ik niet bij de auto passen
je zou natuurlijk ook even het topic kunnen lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af![]()
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd![]()
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af![]()
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd![]()
Mmmm ik heb er gewoon overheen gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bent
Maar hij wilt het net onder de 30.000 gaan houden
Verschepen inclusief verzekering (vanaf Texas) was $2300quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hele, hele brute bak!
Wat kost het nou om 'm te verschepen vanuit de States?
Want ik heb ook wat op het oog...
da's een 92'er, en da's 'paars'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik dacht dat je vorige week al op de openingsmeeting van Stingray '82 stond
[afbeelding]
Dat mag je vinden hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier![]()
Kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:02 schreef liquid-orange het volgende:
Erg mooie auto. Daar ga je vast niet elke dag naar in werk rijden, want dan mag er wel een aanhangwagentje met een tank bezine erop achter hangen.
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.quote:
yep, black on blackquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.
Marlogquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
D.Rose, waar is die loods waar ie in aan is gekomen? Dat shirtje van die man komt me heel erg bekent voor (Staat er iets van Sluyter Logistics op?)
da's nog onbekendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen Sluyter dus..
Wel stoere bak! Wanneer zijn de keuringen?
tja ach, hopelijk is het snel achter de rug.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wachten duurt altijd zo allejezus lang he..
Dat "rijklaar maken" van dealers hier in NL vind ik ook zoiets overbodigs, ik koop een auto, kan ik eerst nog 1 of als je pech hebt 2 tot 3 weken wachten tot ie zou kunnen rijden!
Dit model is officieel niet in NL verkocht en heeft dus geen typegoedkeuring.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom trouwens ook TUV en niet alleen RDW?
Wat heb je nou met die Duitsers te schaften?
En geheel terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
b) de originele er op wilde
Wat hij zegtquote:
iddquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:29 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mooie auto joh! maar dat had ik al een gezegd
Ik las iets over uitlaten en te stil en zo. Heb je plannen?
of nog niets concreets?
Ik kan me voorstellen dat je eerst gewoon lekker wilt toeren nu hij stock is, maar dat je later toch 'meer' wilt.
¤?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef yup het volgende:
Dit is alleen een serieuze vraag:
Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
Een Z (die aan mijn eisen voldoet) om in te voeren meer dan ¤20K duurderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef yup het volgende:
Dit is alleen een serieuze vraag:
Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
Ik heb m 'gewoon' bij een Corvette-handelaar gekocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:15 schreef erik-de-perik het volgende:
via welk bedrijf heb je die auto ingekocht, wil ooit nog een oude ford mustang importeren...
Wellichtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:36 schreef jochem8 het volgende:
Mooi filmpje. Binnenkort een filmpje van jou, rijdend?
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |